Criss Angel Magic Kit

iPOP

Moi!

Sain juuri tietää,että on julkaistu tämmöinen Criss Angel Magic Kit.
Olen katsonut siitä esittely videoita,mutta en tiedä mistä voin saada tämmöisen.
Minua ei haittaa,että paljonko se maksaa,kunhan saan sen SUOMESTA,koska en osaa tilata muualta.

Joten olisiko joku kiltti ja linkkaisi tuohon alas jonkun sivun.

11

385

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mindfreaks

Löytynee Purhon taikakaupasta, katso www.markkupurho.fi. katso hakusanalla Mindfreaks.

• nikke4

mulla ei ainakaan löydä hakusanalla mindfreaks niin voikko linkata sen magic kitin
        tähän

• Criss Enkeli
    • iPOP

Kiitokset teille minfreaks ja criss enkeli.

Tuosta dvd:stä olisi kyllä apua,mutta tarkoitin silti sitä magic kittiä.

Se paketti ja levy näytti olevan kyllä englantia.

Myydäänkö niitä suomenkielisinä??

Katsos en osaa englantia täydellisesti.

Mutta kiitos kumminkin. =)

• jullakone

ei taida criss angelin versiona 0olla suomenkielistä.Harmi itekkin kaotin mutta, eiköhän se siitä käänny

• iPOP

No mä sain ton jouluna jo ja temput on kyl coolei.
      Onks kellään muulla sattumoisin tätä kapinetta?

• SairastaIhayliiotelu

siis ootekste tosiassanne 75 euroo tommosesta..?

• Kyllä

75 €... Mitä vikaa? lava iluusioita myydään hei yli 3000:n € Ja ne illuusiotkaan ei ole mitä parhaita. Salaisuudet niissä maksaa. Korttipakka-2,80e ja siihen temppu... n.20e. Että aika vähän mun mielestä kun siinä muistaakseni yli 500 temppua...

• Angelin taikalaatikk
    • SAIN SEN

mullaontoiostinsenhelsingistämainioostoskannattaahankkiatosiihanavieläallekymmenenkiirehtikää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      208
      2824
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      167
      2501
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1162
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      67
      990
    5. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      123
      982
    6. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      267
      942
    7. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      317
      909
    8. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      899
    9. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      507
      858
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      768
    Aihe