Olemme menossa ystäväni kanssa ensi keväänä kyseiseen hotelliin lomailemaan pariksi viikoksi. Mietimme että millaisia hotellin henkilökunta on, koska joskus olemme olleet sellaisessa hotellissa jonka henkilökunta on ollut todella töykeää.
Millainen vastaanotto hotellissa on, jos sinne saapuu illalla/yöllä? Millaisia ovat respan työntekijät? Olisi kiva kuulla siellä aikasemmin käyneiden mielipiteitä ((:
Huoneistohotelli Mayflower Alanya
4
494
Vastaukset
- Tyytväiset :-)
Hei
Olimme juuri Mayflowerissa, syyskuun lopussa, olimme hotelliin tyytyväisiä, siisti hotelli. Saavuimme yöllä ja saimme hyvän vastaanoton laukutkin vietiin huoneeseen asti. Henkilökunta oli ystävällistä, aamiainen ihan hyvä. En keksi ainakaan mitään huonoa puolta. Ilmastoinninkin sai makuuhuoneeseen ja tallelokeron maksoivat yhteensä 43 euroa, mutta ei voi oikein ilmankaan olla.
Menisin vielä uudelleenkiin tähän hotelliin, - jenu
Itse ollut 3 kertaa mayflowerissa ja 4 tulossa kesällä ( ikää 13 vuotta )
kertaakaan ei ole koko perheestä kukaan tullu kipeeks vaikka juomia jäitten kanssa ollaan otettu. Hotellin tarjoilijat/henkilökunta mukava ja lapsiystävällinen. Huoneet hyvän kokoisia ja parvekkeelta hyvät näköalat ( varsinkin hotellin isoimmalta näkee moneen suuntaan ja tielle )
Hotellin vastapäätä oleva vikingen (?) vaatekauppa on edullinen. Myös Mayflowerin oma kauppa ja kultasepän liike on käteviä joka reissulla kumpaakin käytetty:) Allasalue/baari/ravintola hyvin siistejä niin kuin koko hotelli. - Gena1
Onko huoneessa siis tallelokero? Siitä ei ole mitään mainintaa Finnmatkojen sivuilla.
- leve tilanne
Live tilanne
On tallelokero vaatekaapin sisällä katsottu juuri nyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282577- 1272253
- 1281916
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1061897Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.101634Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161431196Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901095Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu241072Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891051Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno36999