Vasta elokuvaa kuvatessani huomasin, että S7000 kuvassa jököttää pieni harmaa täplä, joka pysyy zoomaamisesta huolimatta samankokoisena keskustan ja oikean alakulman välimaastossa. Nyt kun sen tietää ja osaa katsoa, sen huomaa helposti.
Sama näkyy tähtäyskuvissa esim vaaleaa taivasta vasten ja tarttuu tietenkin otettaviin kuviin.
Plönt on pyöreä, muuta kuvaa hivenen tummempi noin 100 - 150 pikseliä halkaisijaltaan ja läpinäkyvä, siis kuva taustalla ok, mutta se tummuusero. Kokoon ei vaikuta käytetty resoluutio.
Mikähän siellä kennolla on? Mitä tehdä, välillä se häiritsee, varsinkin liikkuvan kuvan päällä.
Takuukorjauskin kestää varmaan 6 viikkoa tms, tiedän kokemuksesta. Pienikin vika jonottaa koko huoltojonon päästä päähän..
Plöntti kuvassa s7000
6
2001
Vastaukset
- Jokzu
onko kyseinen häiriö ollut olemassa uudesta lähtien? Joka tapauksessa tuo on kyllä sellainen vika että pitäs olla selkee takuu homma. Eli ei siinä muukaan auta kuin viedä kamera takuuseen, sillä ei sitä itse auta mennä purkamaan tai putsaamaan, sillä samalla häviää takuu.
- yx vaa
Löytyykö sulta kotimainen käyttöohjekirja siihen seittemäntonniseen, vai vaan englantilainen ??
tehdäänkö kauppaa jotenkin ??- Toni
Mulla ei ole moista S7000 kamerassa vaikka tekisin mitä. Takuu juttu on.
- HjP
Kirja on suomeksi mutta en ole ehtinyt tekemään siitä PDF-asiakirjaaaaaa.
- AIi
HjP kirjoitti:
Kirja on suomeksi mutta en ole ehtinyt tekemään siitä PDF-asiakirjaaaaaa.
Oletteko tyytyväisiä kameroihinne? Minkälaiseen käyttötarkoitukseen olette hankkineet kameran?
- jupi
olisikohan linssiin osunut sormi....
omissa kuvissa linssin likaisuus on aiheuttanut
kyseisiä ilmiöitä...
hieman valoa vasten peilaten likaisuus näkyy...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815420Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151422- 105941
- 78841
- 41813
- 50812
Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss43799Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56787- 56784
Kuinka monesti olet itkenyt?
Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i132773