Elokuvan koe-esiintymiset

Theater lover

Tietääkö joku että onko joku nettisivu, missä voi katsoa vaikka elokuvaan tulevia koe-esiintymisiä, missä ne ovat, milloin ne ovat ynm.? Eli sellaista missä etitään nuoria (esim. 15-vuotiaita). Onko jollakin vielä kokemuksia noista koe-esiintymisestä niin voisi myös kertoa millaisia ne ovat?

10

3590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ahdytui0otl

      Roolituspalvelut, mun vanhemmat

    • näytteliä

      haluan näytteliäksi ja elokuvaan mutta misä on koe esiintymisiä?

    • ml

      Ite olin Havukka-ahon ajatteija elokuvassa pikku roolissa. Minua on kyllä pyydetty muihinkin leffoihin mutta kun asun pohjoisessa niin en oo päässyt. Kokemus oli tosi hieno ja tykkäsin kovasti. Hiasta hommaa tuo leffan kuvaaminen. :D

    • Eti itte........

      Kilpailu on niin kovaa, että harva kertoo toisilleen koe-esiintymisistä tai edes sivustoista.

      • Young Actress

        Juu, mäji esim haluisin näytell jossai, ni en silti kertois muille koe-esiintymisist, se ei auttais mua kauheest. Mut silti! Hankala on löytää...


    • hihi

      oishan se siistiä :) ite oon näytelmäkoulussa ja kokemusta riittää. itte oon ollu iha maksullisissa näytelmissä esiintymäs ja silleen. ja ollaan monta kertaa tehty kans oma näytelmä roolineen käsikirjoituksineen. jotain 5 vuotta oon jo harrastanut. muttah mäkin kyllä haluisin johkin leffaan. ja vanhempana sitten johki lontooseen tai amerikkaan, suomalaiset tekee ihan kakkoja elokuvia >:D

    • tyttö

      siis mistä sivustolta voisi hakea oon 10 ja haluun näyteliäksi

      • Anonyymi

        en tiiä sivustoo mutta suosittelen kysyä vanhemmilta


    • koklaaaa

      Harvemmin noista ilmoitetaan yleisesti, varsinkaan alle 18v harvemmin järjestetään mitään yleisiä koekuvauksia. Kannattaa pitää silmät auki tuotantoyhtiöiden/teatterien ilmoituksille, isompiin juttuihin voi olla myös yleisiä hakuja (niin kuin nyt on Turussa Girl King elokuva, johon haetaan paljon avustajia)

      Kannattaa myös ottaa selvää paikallisista teattereista, ja lähettää postia suoraan heille. Ja muistakaa myös heti alkuun pyytää vanhempien lupa, koska alaikäisinä he voivat kieltää vaikka saisitte pääroolin jostain... myös yllättäviltä tahoilta voi saada apua, ehkä joku sukulainen tuntee jonkun, joka on töissä teatterissa yms. ja voi vinkata teille kun rooleja on jaossa.

      Näytelmäkerhot, harrastajateatterit ja ilmaisutaidon kurssit on hyviä paikkoja aloittaa... Suomi on vieläpä niin pieni maa, ja näyttelijän leipä harvassa että opettajanasi saattaa olla joku tv:stä tuttu...

    • näytteliä

      Hei! Minäkin haluaisin koekuvauksiin. (elokuvan) Olen ollut jo Tatu ja Patu Kanelia Kainaloon! elokuvassa pienessä roolissa, mutta en muuten. :) Olen 11 ja harrastan teatterikatua. Tässä on tullut pari esitystä tehtyä, mutta ei elokuvaa vaan teatteriesityksiä. Muutenkin elokuva on ihan erilainen kokemus kuin tuo elokuva. Roolituspalvelua en oikein ymmärrä. Siis miten se toimii...en ole edes kertonut vanhemmilleni tästä, sillä he eivät halua julkisuutta. (sillee miten elokuvasta, jonkin verran saa...) En siis tiedä miten he suhtautuisivat tähän. Voisiko joku auttaa?? :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe