Elokuvan koe-esiintymiset

Theater lover

Tietääkö joku että onko joku nettisivu, missä voi katsoa vaikka elokuvaan tulevia koe-esiintymisiä, missä ne ovat, milloin ne ovat ynm.? Eli sellaista missä etitään nuoria (esim. 15-vuotiaita). Onko jollakin vielä kokemuksia noista koe-esiintymisestä niin voisi myös kertoa millaisia ne ovat?

10

3739

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ahdytui0otl

Roolituspalvelut, mun vanhemmat

• näytteliä

haluan näytteliäksi ja elokuvaan mutta misä on koe esiintymisiä?

• ml

Ite olin Havukka-ahon ajatteija elokuvassa pikku roolissa. Minua on kyllä pyydetty muihinkin leffoihin mutta kun asun pohjoisessa niin en oo päässyt. Kokemus oli tosi hieno ja tykkäsin kovasti. Hiasta hommaa tuo leffan kuvaaminen. :D

• Eti itte........

Kilpailu on niin kovaa, että harva kertoo toisilleen koe-esiintymisistä tai edes sivustoista.

• Young Actress

Juu, mäji esim haluisin näytell jossai, ni en silti kertois muille koe-esiintymisist, se ei auttais mua kauheest. Mut silti! Hankala on löytää...

• hihi

oishan se siistiä :) ite oon näytelmäkoulussa ja kokemusta riittää. itte oon ollu iha maksullisissa näytelmissä esiintymäs ja silleen. ja ollaan monta kertaa tehty kans oma näytelmä roolineen käsikirjoituksineen. jotain 5 vuotta oon jo harrastanut. muttah mäkin kyllä haluisin johkin leffaan. ja vanhempana sitten johki lontooseen tai amerikkaan, suomalaiset tekee ihan kakkoja elokuvia >:D

• tyttö

siis mistä sivustolta voisi hakea oon 10 ja haluun näyteliäksi

• Anonyymi

en tiiä sivustoo mutta suosittelen kysyä vanhemmilta

• koklaaaa

Harvemmin noista ilmoitetaan yleisesti, varsinkaan alle 18v harvemmin järjestetään mitään yleisiä koekuvauksia. Kannattaa pitää silmät auki tuotantoyhtiöiden/teatterien ilmoituksille, isompiin juttuihin voi olla myös yleisiä hakuja (niin kuin nyt on Turussa Girl King elokuva, johon haetaan paljon avustajia)

Kannattaa myös ottaa selvää paikallisista teattereista, ja lähettää postia suoraan heille. Ja muistakaa myös heti alkuun pyytää vanhempien lupa, koska alaikäisinä he voivat kieltää vaikka saisitte pääroolin jostain... myös yllättäviltä tahoilta voi saada apua, ehkä joku sukulainen tuntee jonkun, joka on töissä teatterissa yms. ja voi vinkata teille kun rooleja on jaossa.

Näytelmäkerhot, harrastajateatterit ja ilmaisutaidon kurssit on hyviä paikkoja aloittaa... Suomi on vieläpä niin pieni maa, ja näyttelijän leipä harvassa että opettajanasi saattaa olla joku tv:stä tuttu...

• näytteliä

Hei! Minäkin haluaisin koekuvauksiin. (elokuvan) Olen ollut jo Tatu ja Patu Kanelia Kainaloon! elokuvassa pienessä roolissa, mutta en muuten. :) Olen 11 ja harrastan teatterikatua. Tässä on tullut pari esitystä tehtyä, mutta ei elokuvaa vaan teatteriesityksiä. Muutenkin elokuva on ihan erilainen kokemus kuin tuo elokuva. Roolituspalvelua en oikein ymmärrä. Siis miten se toimii...en ole edes kertonut vanhemmilleni tästä, sillä he eivät halua julkisuutta. (sillee miten elokuvasta, jonkin verran saa...) En siis tiedä miten he suhtautuisivat tähän. Voisiko joku auttaa?? :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      348
      8820
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2571
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      69
      2348
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1955
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1542
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1391
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1337
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      184
      1328
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1310
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1227
    Aihe