Minulla on Baikal Ij-27 haulikko vuodelta 1974.Ase on muuten normaali mutta se on cromi piipuilla ja lukkorunkolla. Onko kyseessä joku erikoiserä. Aseella ei ole ammuttu kuin koelaukaukset eli ase on uutta vastaava.
Onko tietoa Baikal Ij-27 haulikosta cromatuilla piipuilla ?
Ij-27
3
225
Vastaukset
- paikal
Ainakin noi kovakromatut piiput (siis sisäpuoli) on olleet vakiota jo ikuisuuden...
Siis onko sinula ulkopuoli kromattua (tai siis niklattua)?- ij 27
Aseessa on cromattu tai niklatttu ulkopinta piipuissa ja lukkorunkossa.
- paikal
No ei se ainakaan ihan yleisin versio ole...
No tuollaisenhan kyllä olen nähnyt eräässä Baikalin mainos-esitteessä, mutta koska sen ex-appiukko toi minulle "sieltä valmistusmaasta", niin en kirjoituksista valitettavasti mitään ymmärtänyt. Ja nythän tuo esite on jo muutaman muuton jälkeen kadonnutkin jo...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819