15v ja omaan kämppään

annic

Tää on aika sekava, mut joo siis olen muuttamassa tai ajattelen ainakin niin ja asiasta on kyllä puhuttu äidin kanssa. Siis äitini on muuttamassa jonneki toiselle paikkakunnalle ja itse haluaisin jäädä tänne ja ajattelin muuttaa omaan kämppään mutta miten se onnistuu ? Ajattelin jotain yksiötä sellane pieni ja halpa ja olen vielä ysillä, mistä kaikista saan tukea ja saan vielä lapsilisän eli saanko asumistukuea? toimeentulotukea? opintotukea? En tiiä yhtään mitään joten auttakaa :)

3

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kasva vielä

      Kukaan ei ota 15 v asumaan yksinään saatika tekisi vuokrasopimuksen 15 v kanssa.Äitisi tietysti voi vuokrasopimuksen tehdä ei 15v lasta yksinään käppään asumaan huoli kukaan.

    • dsdfsdfsfsfsfsfs

      Tosiaan, 15 vuotias ei voi vielä lastensuojelulain mukaan asua yksin asunnossa.

    • Odotappa vielä

      Et sä mitään tukea saa mistään, kun olet sen ikäinen että vanhempiesi kuuluu elättää sut.

      Jos äitis maksaa sun kulut ja hoitaa sun asiasi, kun et itse alaikäisenä pysty, niin sitten se voi onnistua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      112
      2042
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      177
      1441
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1325
    4. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1255
    5. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1197
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1115
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1050
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      88
      1014
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      803
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      788
    Aihe