Miten toimii härkänainen ja oinasmies suhde? Olen aivan tajuttoman ihastunut erääseen todella puoleensavetävään oinasmieheen ja meillä tuntuu ainakin aluksi olevan todella paljon yhteistä ja tulemme todella hyvin juttuun? Pistäkää kokemuksia tulemaan!!!
Härkä & Oinas???
2
241
Vastaukset
- eternal love A&O
Äitini oli oinas ja isäni härkä ja rakkautta riitti. Hienosti tulivat toimeen. En itse usko horoskooppeihin paljonkaan, mutta jotain tyypillistä (en ole kyllä paljon perehtynyt, voi siis mennä pieleen) merkeilleen vanhemmistanikin löytyi. Äiti oli hieman itsepäinen kannoissaan, optimistinen organisaattori. Isä mahdottoman turvallinen, tykkäsi kauniista asioista. Molemmat olivat rehellisiä ja auttavaisia ja mahdottoman ystävällisiä.
- ....................
Jos noihin horoskoopin vaihtumisiin on uskominen.
Eli seurustelet härkämiehen kanssa ja olet itse nyt oinas.
Oinashan on naisissa aika kova itsenäinen .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164