Olen todella vit** soneran liikkuvaan laajakaistaan. Kun tämän hommasin, niin väitettiin, että alueella olisi toimva 3 G verkko.. Ja paskan marjat, sanon minä. Yhteys pätkii ja toimii todella huonosti jos esimerkiksi sataa vettä, lunta räntää.
Olen antanut tästä asiasta palautetta varmasti jo satoja kertoja, mutta verkkoja ei saada, tai asialle ei haluta tehdä mitään, että liikkuva laajakaista toimisi kunnolla.
Miksi näitä liikkuvia laajakaistoja sitten myydään, jos ne eivät toimi kunnolla? Jos itse olisin yrittäjä ja myisin sellaista tuotetta tai palvelua, joka ei toimi, minut olisi jo luultavasti asetettu syytteeseen huijauksesta.
Suomessa on tunnetusti 4 vuodenaikaa, sataa vettä, lunta ja räntää, niin miksi Yhteyttä ei saada pelaamaan, vaikka säiden vaihtelu on JOKAISELLA normaali älyisellä ihmisellä tiedossa? VAIHTAKAA NE VERKON SUUNNITTELIJAT FIKSUMPIIN, KUN NYKYISET EIVÄT TUNNU OSAAVAN HOMMIAAN.
Kyllä internetin pitäisi toimia myös huonoilla ilmoilla.
toinen mikä ärsyttää on se, että luvatutu nopeudet eivät toteudu. Tällaisilla sateisilla ilmoilla nopeus vaihtelee 0.24 kbps ja 6-7 kbps välillä, ja internetin käyttäminen on todella hankalaa, koska sivut eivät vastaa tarpeeksi nopeasti TS. pukkaa ilmoitusta, jotta sivua ei voi näyttää.
SONERA JA KAIKKI MUUT OPERAATTORIT MYÖSKIN, ON SAATAVA VASTUUSEEN. LIIKKUVAN LAAJAKAISTAN TULEE TOIMIA LUVATULLA TAVALLA. TAI JOS TOIMIVUUTTA EI VOIDA TAATA, ON LIIKKUVIEN LAAJAKAISTOJEN MYYNTI JA MARKKINOINTI LOPETETTAVA.
Soneran laajakaista ei toimi.
1
251
Vastaukset
- HUIJATTU.
VIIKON TAAS OLLUT TODELLA HUONO INTERNET-YHTEYS, JOKA JOHTUU SATEISTA.
EDES GOOGLE-HAKU EI TOIMI, TULEE ILMOITUS ETTÄ HAKU ON POIS KÄYTÖSTÄ LIIAN HITAAN YHTEYDEN TAKIA. :O
MIKSI SONERA EI KERRO REHELLISESTI ASIAKKAILLE, ETTÄ LIIKKUVA LAAJAKAISTA TOIMII VAIN HYVILLÄ ILMOILLA????
MIKSI LUVATAAN SELLAISIA NOPEUKSIA, JOTKA TOTEUTUVAT VAIN HARVOIN????
KYLLÄ SONERALLE RAHA KELPAA, ( LASKUT TULEVAT AJALLAAN ) MUTTA MITÄÄN EI TEHDÄ SEN ETEEN, JOTTA INTERNET-YHTEYS TOIMISI LUVATULLA TAVALLA.
NÄIN HUONOSTA YHTEYDESTÄ EI SONERAN PITÄISI EDES VELOITTAA TÄYTTÄ MAKSUA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235588Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891948Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671864- 1221088
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27928
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60834- 74817
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37714