Myös parasta palvelua ja halvimmat hinnat löytyy polkupyörätukusta, ainakin kun vertaa ylimielisiin pyörä-sevalan myyjiin ja tosikalliisiin pyöriin. Kävin läpi Oulun pyöräliikkeet ja ero on huomattava, käykääpä itse toteamssa.
Ostin polkupyörätukusta huippuhyvän hybridin, erittäin edullisesti ja palvelu oli sujuvaa.
paras pyöräkauppa Oulussa
18
4072
Vastaukset
- sepposeponpoika
Special Bike on helposti se paras myymälä oulussa, paras palvelu ja kohtuulliset hinnat.
- Korjautan siellä
On muuten eka pyöräkauppa koskaan jossa olen saanut hyvää palvelua (nettikauppoja lukuunottamatta, yllättäen nekin on parempia kuin kivijalkaliikkeet). Kokemusta on monesta kaupungista.
- Pyörä Balle
Sutki Sevalalta ei kannata ainakaan pyörää mennä ostamaan, kalliita ja huono palvelu ja asiaa tuntematonta voidaan kyllä myös jymäyttää!
- paavoo
Siellä KELA:n vieressä oleva Laihiaisen pyöräkorjaamo ehdottomasti paras :-D !!!
- 14+19
Joo asiallinen ja mukava paikka se. Saaristonkadun Pyörä-Sekolassa kävin taannoin kaksi kertaa, ensimmäisen ja viimeisen.
- Mirkosss
Ei kannata ainakaan ikinä mennä Myllyojan pyöräpisteeseen, ihan paska paikka. Suosittelen kaikille vaikka jussin pyöräpistettä.
- sepinaattori
Special bike on paras, ehdottomasti
- Anonyymi
onko vielä olemassa? Oli konkurssihakemus vasta. Taisi tehdä sen sutkauksen että otti tekohenkitystä velkasaneeraushakemuksella.
- mirkosss, olet velka
Hauska tuo mirkosss.. tunnen tyypin ja tarinan josta on noin kovin katkeroitunut :D ei ole ensimäinen itkun aihe hänellä.. valittaa lähes kaikesta unohtaen omat asiansa..
mirkossille.. vaihdoitko numeroa ku ei saa yht? - makseleppa velkasi pikkuhiljaa.. tyypin pitäs kaikki saada ilmatteeksi ja muita halvemmalla ja samalla kusee kavereitaan linssiin ihan huolella! Siitä tuo valittaminen tuolla ketjussakin, tyyppi kertoi itse mulle ton asian ja mitään väärää ei ole tapahtunut.. ei vain mennyt hänen pillin mukaan asiat. Terveisiä sinne "maalle" :) - Empä mene enään
Ite kävin ko. paikassa ja kun ihmettelin pyörän korkeaa hintaa joka muualla oli paljon halvempi, niin myyjä alkoi rehostelemaan, että muualla pyörä kasataan rihkama osista mutta heidän myymät pyörät kasataan laatuosista. Ihmettelen jos Helkama tekee rihkama osista ja laatuosista eri kauppoihin saamaa mallia.
- nyt meni huti
Siis hä.. ko liike EI MYY PYÖRIÄ että vähän hukassa sun faktat :D se on pelkkä korjaamo :)
- uskoisin2
Taisi puhua special bikestä, luulisin :)
- kultakoru
Viekää ihmeessä pyöränne sinne Oulun suurimpaan, jotta se vanha ukko saa paksumpia koruja kaulaansa roikkumaan.
- Anonyymi
Toppilan cykkeli ja Kestävän kehityksen keskus Välivainiolla,niissä varmasti halvimmat huollot normaali polkupyöriin.Sähköpyöriä niissä ei taideta huoltaa.
- Anonyymi
Kävin taannoin siellä Toppilan liikkeessä. Olisin ostanut petaaleja. Jo ovelta sisäänastuessani myyjä karjaisi lasikopistaan. "Mitä asiaa?".
Esitin asiani ja sain vastauksen, ettei ole. Sitten kysyi tulisiko yksityiseen käyttöön vai ammattiliikkeeseen. Vastasin, että yksityiseen. EI OLE kuului vastauskarjaisu. Ja lähti karkuun liikkeen sisätiloihin.
Että tällaisia kokemuksia. Kertoi sattuma-asiakas 81 vuotta.- Anonyymi
Lieneekö siellä varsinaista tarvikemyyntiä, taitaa olla korjaus ja huoltopaja enemmänkin?
- Anonyymi
Mikä on pyörä sevala?
- Anonyymi
Suvala?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1026651KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3696221Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603093Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112574Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082225- 1251814
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341365Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340- 731237