paras pyöräkauppa Oulussa

masek

Myös parasta palvelua ja halvimmat hinnat löytyy polkupyörätukusta, ainakin kun vertaa ylimielisiin pyörä-sevalan myyjiin ja tosikalliisiin pyöriin. Kävin läpi Oulun pyöräliikkeet ja ero on huomattava, käykääpä itse toteamssa.
Ostin polkupyörätukusta huippuhyvän hybridin, erittäin edullisesti ja palvelu oli sujuvaa.

12

3776

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sepposeponpoika

Special Bike on helposti se paras myymälä oulussa, paras palvelu ja kohtuulliset hinnat.

• Korjautan siellä

On muuten eka pyöräkauppa koskaan jossa olen saanut hyvää palvelua (nettikauppoja lukuunottamatta, yllättäen nekin on parempia kuin kivijalkaliikkeet). Kokemusta on monesta kaupungista.

• Pyörä Balle

Sutki Sevalalta ei kannata ainakaan pyörää mennä ostamaan, kalliita ja huono palvelu ja asiaa tuntematonta voidaan kyllä myös jymäyttää!

• paavoo

Siellä KELA:n vieressä oleva Laihiaisen pyöräkorjaamo ehdottomasti paras :-D !!!

• 14+19

Joo asiallinen ja mukava paikka se. Saaristonkadun Pyörä-Sekolassa kävin taannoin kaksi kertaa, ensimmäisen ja viimeisen.

• Mirkosss

Ei kannata ainakaan ikinä mennä Myllyojan pyöräpisteeseen, ihan paska paikka. Suosittelen kaikille vaikka jussin pyöräpistettä.

• sepinaattori

Special bike on paras, ehdottomasti

• mirkosss, olet velka

Hauska tuo mirkosss.. tunnen tyypin ja tarinan josta on noin kovin katkeroitunut :D ei ole ensimäinen itkun aihe hänellä.. valittaa lähes kaikesta unohtaen omat asiansa..

mirkossille.. vaihdoitko numeroa ku ei saa yht? - makseleppa velkasi pikkuhiljaa.. tyypin pitäs kaikki saada ilmatteeksi ja muita halvemmalla ja samalla kusee kavereitaan linssiin ihan huolella! Siitä tuo valittaminen tuolla ketjussakin, tyyppi kertoi itse mulle ton asian ja mitään väärää ei ole tapahtunut.. ei vain mennyt hänen pillin mukaan asiat. Terveisiä sinne "maalle" :)

• Empä mene enään

Ite kävin ko. paikassa ja kun ihmettelin pyörän korkeaa hintaa joka muualla oli paljon halvempi, niin myyjä alkoi rehostelemaan, että muualla pyörä kasataan rihkama osista mutta heidän myymät pyörät kasataan laatuosista. Ihmettelen jos Helkama tekee rihkama osista ja laatuosista eri kauppoihin saamaa mallia.

• nyt meni huti

Siis hä.. ko liike EI MYY PYÖRIÄ että vähän hukassa sun faktat :D se on pelkkä korjaamo :)

• uskoisin2

Taisi puhua special bikestä, luulisin :)

• kultakoru

Viekää ihmeessä pyöränne sinne Oulun suurimpaan, jotta se vanha ukko saa paksumpia koruja kaulaansa roikkumaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      82
      3706
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1802
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      106
      1102
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      99
      1085
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      60
      933
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      165
      855
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      836
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      801
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      60
      776
    10. Kannan sinua mukanani

Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii
      Ikävä
      28
      745
    Aihe