Soneran Fiksunetti on ollut käytössä jonkin aikaa.
Yhden kerran tuli täyteen 3Gb tiedonsiirtoa ja yhteysnopeus putosi.
Ostin siihen sitten lisää nopeuttaa 1Gb saakka.
Silloin, kun laskutuskauden tiedonsiirtomäärä alkaa tulla täyteen 80%,
lähetti sonera siitä viestin tietokoneelle ja myös silloin, kun yhteysnopeus laski.
Sitten, kun uusi laskutuskausi alkoi 5.9, niin sonera lähetti siitä viestin tietokoneelle, että uusi laskutus kausi on alkanut ja voit jälleen käyttää nopeaa netti palveua.
Maksoin laskun syyskuun lopussa, mutta ei ole tullut soneralta ilmoitusta uuden laskutus kauden alkamisesta vielä tässä kuussa, vaikka edellisestä ilmoituksesta on jo yli kuukausi kulunut.
En ole käyttänyt loppuun viime kuussa alkaneen laskutuskauden datatietomäärää.
Kyllähän siitä pitäisi lähettää ilmoitus, vaikka ei olekaan käyttänyt
kokonaan maksamaansa datatietomäärää, koska on kuitekin maksanut laskun kerran kuukaudessa.
Sonera huijaa, jos se lähettää ilmoituksen, että tiedonsiirtomäärästä on käytetty 80 prosenttia, koska en ole käyttänyt vielä syyskuun datamäärää kokonaan ja tällä käytöllä ei 3Gb mene umpeen ainakaan tässä kuussa, jonka olen maksanut.
Täytyy vielä soittaa Soneralle tästä tiedonsiirtomäärän jaksotuksesta.
Sonera kyllä laskuttaa kuukausittain, joten pitäisi myöskin saada luvattu täysi tiedonsiirto nopeus, kun on siitä maksanut.
Vaihdan kyllä toiseen nettioperaattoriin viimeistään, kun tämä soneran sopimus loppuu, jos ei ole mahdollista purkaa sopimusta.
Mokkulan uuden laskutuskauden ilmoitus
Sonera haamu
2
183
Vastaukset
- Metusa
Sonera Mookula
Soneran Mokkulan 2 v aika meni umpeen .
sain uuden tarjouksen jossa mainittiin että hinta on sama . tarkoittaa kk maksua
Minulla on nyt sitten kk maksu 20 €
osottautui että napurilla on kk maksu noin 11€
Miksi minun on puolta akalliimpi - Vaihda sinäkin Sau..
Koska käytät Soneraa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525340- 833993
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3312352Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2671942Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1171808Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain571400Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951300- 701242
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331207Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2971190