Missä mies elämääni joka oikeasti rakastaa minua ja lapsia? Näkyykö tähän hetkeen parisuhteessa?
näkijät
5
78
Vastaukset
Hei
lapsilla on isä, joka ei suinkaan pidä heitä itsestäänselvyyksinä. lasten isälle on tapahtunut jokin traumaattinen tapaus, minkä selvittely ei ole vielä kulkenut loppuun asti.
en ymmärrä toista kysymystäsi. tarkoitatko, että onko mies varattu?
t: Keskiyö- kyll'stynyt
Lapsuudessa tapahtunut jotain?Tarkoitan että onko rinnalleni tarkoitettu toinen mies?Nykyinen lapsen isä ei ole ilmeisesti se herra oikea. Tämäm hetkinen parisuhde tilanne.
- kyll'stynyt
nostan
Hei
tuohon en halua vastata suoraan, koska en tahdo johdattaa sinua ja lapsiasi pois heidän isänsä luota.
niin, hänen lapsuudessaan on ollut trauma, mikä vieläkin pitää häntä ajoittaan kourassaan. se on paha muisto.
katso ja mieti tarkkaan, mitä elämältänne haluat ja mihin suuntaan olisi hyvä mennä. sitten on aika puhua elämänsuunnasta kumppanisi kanssa, avoimesti ja rehellisesti.
iän mukana suunta muuttuu vielä monta kertaa, jotkin onnistuvat kääntymään samaan suuntaan risteyksissä, mutta valitettavan usein joka toinen kääntyy vastakkaiseen suuntaan ja uskoo löytävänsä parempaa.
on todella harmittavaa, että ihmiset luovuttavat niin nopeasti. varsinkin silloin, kun heillä on viattomia lapsia.
ja taas siitä syntyy uusia traumoja. lasten onni ja tasapaino ovat heidän kasvuvuosinaan tärkeämpää kuin vanhempien ilot.
vaikka et ehkä pidä vastauksestani, sanon sen sydämestäni ja kaikille lukijoille.
t: Keskiyö- kyll'stynyt
Kiitos. Jää vaivaamaan mikähän se trauma on. Rakastaako mieheni lapsia yhtä paljon kuin minä heitä?Rakastaako hän minua enää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904322
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?422645Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1082461Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082248Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281947- 321945
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2111632Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91607- 291598
- 791406