Mihis on kadonnut tuo tumma siilitukkainen mies, joka paljon on viihtyillyt seurassani. Ei ole moneen päivään kuulunut mitään hänestä. Miksei ole ottanut yhteyttä ollenkaan? Puhelimensa on täällä, mutta saahan sitä muutenkin yhteyden, esim. töistä käsin.
Tuntijasi
3
65
Vastaukset
Hei
taitaa puhaltaa monta tuulta tuon miehen korvaan. katso, ettei sinua käytetä hyväksi, olet kiltti ja helppouskoinen ihminen.
hän vain pitää pientä paussia, siinä kaikki. hän uskoo, että luoksesi voi aina palata sitten, kun luova paussi on ohi.
mietipä tuota tarkemmin, eiköhän olisi helpompaa avoimemman kumppanin kanssa?
t: Keskiyö- jotakin sattunut
En kyllä anna itseäni huijata ja en ole helppouskoinen. Niin paljon olen elämässä nähnyt. Kiltti olen kyllä, kun ihmisillä on hätä, mutta puoleni pidän ja rajansa kaikella. Eli ajattelet, että hän vain haluaa käyttää minua hyväkseen? Niinkö?
Siinä ei kyllä onnistu, eikä se ole mahdollistakaan. Kirjoitat kuitenkin asiaa ja olen valppaana.
Siitäkö tässä onkin kysymys? Hei
niin, tuo mies ei ole valmis sitoutumaan. hän tarvitsee näitä luovia pausseja itselleen, jolloin hän tekee mitä lystää.
sillä tarkoitan hyväksikäyttöä, sillä joutuvathan sinunkin tunteesi tuossa koville.
t: Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1741192
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47634Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä304558Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t231551- 51529
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7510