Missä luottamus?

K.

Hei, olen seurustellut poikaystäväni kanssa 8 kuukautta, ollaan saamassa lapsi, muuttamassa yhteen ja rakastan häntä! Kaikki olisi täydellistä ellei olisi yhtä ongelmaa, nimittäin hän epäilee minua melkein päivittäin melkeinpä jokaisesta asiasta mitä teen, ihan normaaleista asioista kuten se kun olen koulussa tai omassa kotonani.. Asia onkin näin että en ole tehnyt mitään että hänellä ei olisi syytä luottaa minuun.. Sillon kun hän epäilee hän luulee olevansa niin oikeassa ja vaikka mitä sanon niin hän ei usko mua.. Sen takia olen erittäin surullinen ja masentunut.. En tiedä miten tekisin hänelle selväksi ,että en tekisi koskaan hänelle mitään pahaa, rakastan häntä ja haluan olla vain hänen kanssaan? Johtuuko tämä luottamusongelma siitä että hän on tullut petetyksi aikaisemmassa suhteessaan? Pitäisikö hakea joltain psykologilta/ parisuhdeterapeutilta apua? Vai pitäiskö mun jotenkin näyttää se että minuun olisi syytä luottaa, vai eikö meitä vaan olla tarkotettu? Onko jotain mitä tän eteen voisi tehdä, koska en halua millään menettää kyseistä henkilöä, en pystyisi kuvittelemaan elämääni ilman häntä!

2

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3971

Tuo nyt on aika normaali suhteen kehitysvaihe, kun ollaan vakiintumassa ja tunteet syvenevät. Herää pelko toisen menettämisestä, joka sitten purkautuu joillakin kyttäyksenä ja mustasukkaisuutena. Olette edenneet vauhdilla, joten teillä ei ole aikaa näitä normaaleja vaiheita käydä läpi samoin kuin "muilla". Yleensä tuo on ohimenevää. Mies huomaa, että kiukuttelustaan huolimatta olette yhdessä, etkä ole minnekään karkaamassa, siitä syntyy luottamus. Eli anna miehelle vielä aikaa. Kaikkea ei kuitenkaan kannata hyväksyä ja voit hyvin ottaa puheeksi, kuinka miehen käytös surettaa ja loukkaa sinua.

Arvio näin keittiöpsykologina :D

• Luottamus kuntoon

Pidemmän päälle jos tuo aina vaan jatkuu, ajatuksesi parisuhdeterapiasta tai psykologin avusta on paikallaan, sinne voitte mennä yhdessä. Joillakin mustasukkaisuus vain menee sairauden puolelle. Taustalla on hylkäämisen pelko ja itsensä vähättely.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      5044
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      2452
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1280
    4. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      100
      1247
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1200
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1084
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      17
      883
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      835
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      753
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      35
      722
    Aihe