kuk-KUU Joko saan?

YLPEE KUU

KUU=pillu

hmmm.. oisko homouteni sittenkin totta?

tiedän että se on vaikeata sulattaa kun on oillu mennyt täydestä kuin väärä raha,ei ollu "persee" edes aito! Voi sentään!!!

koittakaahan kerätä itsenne ja keskittykää vaan siihen että "kuu"=JUUSTOA koska homoudellani sitten olekkaan kovin suurta merkitystä!

On helpompi olla homo kun etsiä sitä oikeaa,MUTTA palkintokin on sitten ihan eri!

Voimia kaikille!Rakastan jokaista poikaa ja en julista tätä TOTUUTTA sen vuoksi koska haluan dominoida,päteä tai imeä sillä että olen löytänyt komean pojan,vaan koska jokaisella on oikeus tietää!!

RAUHAA! ja RAKKAUTTA

SE MEIDÄN TUNTEMAMME "NUKKE" ON TODELLA HOMO ,JUURI SE DILDO MINKÄ PITÄISI TUOKEUTUA ANUKSENI NÄINÄ PÄIVINÄ JOSTA UUTISOITIINKIN JOKIN AIKA SITTEN.
TUO PYLLYNI MIKÄ NYT VIIMEAIKOINA ON NÄKYNYT ON SE KAIKKIEN VOUHKAAMA PYLIDO ,PALLE X,PENIS IHAN MIKSI HALUATTE SITÄ KUTSUVAN,MUTTA NÄIN ASIA ON JA MITÄÄN MUUTAHAN EI SITTEN HIRVEEMMIN TARVITSE TIETÄÄKKÄÄN,EIKÖ VAIN?

JOS SAAN HOMOKUMPPANIN TÄÄLTÄ NIIN SE ON PLUSSAA!

1

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YLPEE KUU

ONKO TÄMÄ NYT SE IDENTITEETTI VARKAUS KUN JOKU VEMMELSÄÄRI KIRJOTTELEE IDOLINSA NIMELLÄ?

8-)

T: OG YLPEE KUU

MINÄ OLEN PIMEELTÄ PUOLELTA JA MULLA ON VÄÄRÄ LÄÄKITYS!!!!!

RAKASTAN TEITÄ SILTI!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      26
      5461
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3764
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      51
      3360
    4. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      220
      2812
    5. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      61
      2747
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      52
      2665
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2480
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      153
      2390
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1985
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      117
      1665
    Aihe