kuk-KUU Joko saan?

YLPEE KUU

KUU=pillu

hmmm.. oisko homouteni sittenkin totta?

tiedän että se on vaikeata sulattaa kun on oillu mennyt täydestä kuin väärä raha,ei ollu "persee" edes aito! Voi sentään!!!

koittakaahan kerätä itsenne ja keskittykää vaan siihen että "kuu"=JUUSTOA koska homoudellani sitten olekkaan kovin suurta merkitystä!

On helpompi olla homo kun etsiä sitä oikeaa,MUTTA palkintokin on sitten ihan eri!

Voimia kaikille!Rakastan jokaista poikaa ja en julista tätä TOTUUTTA sen vuoksi koska haluan dominoida,päteä tai imeä sillä että olen löytänyt komean pojan,vaan koska jokaisella on oikeus tietää!!

RAUHAA! ja RAKKAUTTA

SE MEIDÄN TUNTEMAMME "NUKKE" ON TODELLA HOMO ,JUURI SE DILDO MINKÄ PITÄISI TUOKEUTUA ANUKSENI NÄINÄ PÄIVINÄ JOSTA UUTISOITIINKIN JOKIN AIKA SITTEN.
TUO PYLLYNI MIKÄ NYT VIIMEAIKOINA ON NÄKYNYT ON SE KAIKKIEN VOUHKAAMA PYLIDO ,PALLE X,PENIS IHAN MIKSI HALUATTE SITÄ KUTSUVAN,MUTTA NÄIN ASIA ON JA MITÄÄN MUUTAHAN EI SITTEN HIRVEEMMIN TARVITSE TIETÄÄKKÄÄN,EIKÖ VAIN?

JOS SAAN HOMOKUMPPANIN TÄÄLTÄ NIIN SE ON PLUSSAA!

1

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YLPEE KUU

ONKO TÄMÄ NYT SE IDENTITEETTI VARKAUS KUN JOKU VEMMELSÄÄRI KIRJOTTELEE IDOLINSA NIMELLÄ?

8-)

T: OG YLPEE KUU

MINÄ OLEN PIMEELTÄ PUOLELTA JA MULLA ON VÄÄRÄ LÄÄKITYS!!!!!

RAKASTAN TEITÄ SILTI!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      182
      3992
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      192
      1940
    3. Oletko kaivattusi tyyppinen henkilö

ulkoisesti?
      Ikävä
      131
      1597
    4. Luovutetaanko nainen?

En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      66
      1263
    5. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      52
      956
    6. J-miehelle toivon

Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      74
      951
    7. Haluatko S

vielä yrittää?
      Ikävä
      54
      922
    8. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      156
      895
    9. Tule mukaan

Sanoisin sinulle jos uskaltaisin. Kertoisin miten kaipuu täyttää minut päivisin ja öisin huudollaan. Se huuto kaikuu sis
      Ikävä
      39
      884
    10. Mies, tunnistatko minut tästä

🙋 Nainen, järkevä, mukava ja kiltti?
      Ikävä
      75
      875
    Aihe