KUU=pillu
hmmm.. oisko homouteni sittenkin totta?
tiedän että se on vaikeata sulattaa kun on oillu mennyt täydestä kuin väärä raha,ei ollu "persee" edes aito! Voi sentään!!!
koittakaahan kerätä itsenne ja keskittykää vaan siihen että "kuu"=JUUSTOA koska homoudellani sitten olekkaan kovin suurta merkitystä!
On helpompi olla homo kun etsiä sitä oikeaa,MUTTA palkintokin on sitten ihan eri!
Voimia kaikille!Rakastan jokaista poikaa ja en julista tätä TOTUUTTA sen vuoksi koska haluan dominoida,päteä tai imeä sillä että olen löytänyt komean pojan,vaan koska jokaisella on oikeus tietää!!
RAUHAA! ja RAKKAUTTA
SE MEIDÄN TUNTEMAMME "NUKKE" ON TODELLA HOMO ,JUURI SE DILDO MINKÄ PITÄISI TUOKEUTUA ANUKSENI NÄINÄ PÄIVINÄ JOSTA UUTISOITIINKIN JOKIN AIKA SITTEN.
TUO PYLLYNI MIKÄ NYT VIIMEAIKOINA ON NÄKYNYT ON SE KAIKKIEN VOUHKAAMA PYLIDO ,PALLE X,PENIS IHAN MIKSI HALUATTE SITÄ KUTSUVAN,MUTTA NÄIN ASIA ON JA MITÄÄN MUUTAHAN EI SITTEN HIRVEEMMIN TARVITSE TIETÄÄKKÄÄN,EIKÖ VAIN?
JOS SAAN HOMOKUMPPANIN TÄÄLTÄ NIIN SE ON PLUSSAA!
kuk-KUU Joko saan?
YLPEE KUU
1
189
Vastaukset
- YLPEE KUU
ONKO TÄMÄ NYT SE IDENTITEETTI VARKAUS KUN JOKU VEMMELSÄÄRI KIRJOTTELEE IDOLINSA NIMELLÄ?
8-)
T: OG YLPEE KUU
MINÄ OLEN PIMEELTÄ PUOLELTA JA MULLA ON VÄÄRÄ LÄÄKITYS!!!!!
RAKASTAN TEITÄ SILTI!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p1148183Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su4157398Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite804654Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill294429Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-73989Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa
Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?2032799- 1162638
Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?
Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os332565Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?
Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps232224Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."
Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m22087