KUU=pillu
hmmm.. oisko homouteni sittenkin totta?
tiedän että se on vaikeata sulattaa kun on oillu mennyt täydestä kuin väärä raha,ei ollu "persee" edes aito! Voi sentään!!!
koittakaahan kerätä itsenne ja keskittykää vaan siihen että "kuu"=JUUSTOA koska homoudellani sitten olekkaan kovin suurta merkitystä!
On helpompi olla homo kun etsiä sitä oikeaa,MUTTA palkintokin on sitten ihan eri!
Voimia kaikille!Rakastan jokaista poikaa ja en julista tätä TOTUUTTA sen vuoksi koska haluan dominoida,päteä tai imeä sillä että olen löytänyt komean pojan,vaan koska jokaisella on oikeus tietää!!
RAUHAA! ja RAKKAUTTA
SE MEIDÄN TUNTEMAMME "NUKKE" ON TODELLA HOMO ,JUURI SE DILDO MINKÄ PITÄISI TUOKEUTUA ANUKSENI NÄINÄ PÄIVINÄ JOSTA UUTISOITIINKIN JOKIN AIKA SITTEN.
TUO PYLLYNI MIKÄ NYT VIIMEAIKOINA ON NÄKYNYT ON SE KAIKKIEN VOUHKAAMA PYLIDO ,PALLE X,PENIS IHAN MIKSI HALUATTE SITÄ KUTSUVAN,MUTTA NÄIN ASIA ON JA MITÄÄN MUUTAHAN EI SITTEN HIRVEEMMIN TARVITSE TIETÄÄKKÄÄN,EIKÖ VAIN?
JOS SAAN HOMOKUMPPANIN TÄÄLTÄ NIIN SE ON PLUSSAA!
kuk-KUU Joko saan?
YLPEE KUU
1
181
Vastaukset
- YLPEE KUU
ONKO TÄMÄ NYT SE IDENTITEETTI VARKAUS KUN JOKU VEMMELSÄÄRI KIRJOTTELEE IDOLINSA NIMELLÄ?
8-)
T: OG YLPEE KUU
MINÄ OLEN PIMEELTÄ PUOLELTA JA MULLA ON VÄÄRÄ LÄÄKITYS!!!!!
RAKASTAN TEITÄ SILTI!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176339Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816167Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie696000Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452375Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121241
- 1861085
- 59887