tuolla ainontiellä? iltalehden mukaan entinen leipomo mutta mikähän leipomo sellainen on?
mikähän palaa
7
417
Vastaukset
- Bagaren boik
Leipomo noin yleensä on paikka jossa tehdään eli leivotaan jauhoista erilaisia leipä-ja pullatuotteita.
Sitten on tietenkin poliisilaitoksen leipomo jossa kuulustelijat leipovat ja vaivaavat pampuillaan kuultavia jotta saataisiin tuotettua tietoa. - Munkkikuntalainen
Se oli Nolvin entinen leipomo. Joskus kouluaikoina sieltä haettiin aina munkit jotka olivat muistini mukaan hyviä.
- Anonyymi
Joulupäivänäkikö muka haettiin.
Ovi oli silloin klukos.
Minun mielestäi munkit olivat hyviä makuaistini mukaan eikä suinkaan muistini mukaan.
- Anonyymi
Pirun hyviä munkkeja. Ainoo huono puoli oli että ne
Tahtoi sulata povitaskun- Anonyymi
Oisit sulattanut senverran massia että olisit ostanut ne munkit nii olisit saanut niile pussin
- Anonyymi
Onko palo saatu jo sammutettua?
Leipomossa leivotaan melko pitkälti.- Anonyymi
Kehitys-Janne haki sieltä leipää :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1496441
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k263848Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1323014- 442946
- 512796
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262136Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2711968Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511898- 351750
- 291736