Tasaveromies Katainen kerää RIKKAILLE.

tasaveromies..,-

Polttoainevero
Makeisvero
Alkoholivero
Sähkövero

Progressie ei kelpaa.... miksihän.

SDP tukee tasaverotuksessa Kokoomusta.

7

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vasurit/demut

      Rähmällään haluaa rangaista köyhiä!

      • KOKKARIT KANNATTAVAT TASAVEROJA KOSKA


        A. LUONTOISETUAUTON BENSAT MAKSAA FIRMA

        B. LOUNAAT MAKSETAAN LOUNASSETELILLÄ

        V. JA VIINAT OSTAA FIRMA


      • Jarzan
        justers kirjoitti:

        KOKKARIT KANNATTAVAT TASAVEROJA KOSKA


        A. LUONTOISETUAUTON BENSAT MAKSAA FIRMA

        B. LOUNAAT MAKSETAAN LOUNASSETELILLÄ

        V. JA VIINAT OSTAA FIRMA

        Terve justers,

        A. Luontaisetuautoista maksettava vero on merkittävä. Jos oma kassa kestäisi, käyttäisin mielummin omaa autoa, silloin voisi nostaa VEROTONTA kilometrikorvausta aika paljon. Nyt joutuu tyytymään autoetuun.

        B: Lounasseteli on verotettava etu, jonka hyöty yleisen häpeän, napinan ja KATEUDEN myötä löhestyy asymptoottisesti nolla. Vaan kun on niin köyhä, että ei ole tilillä rahaa, niin ainaki nsaa kerran päivässä lounaan "ilmaisella" setelillä.

        C: Joopa joo... kännissähän tässä sen takia tehdään joka päivä, ja oletus aina on se, että pitää haista viinalta töissä. Jos viina ei HAISE, niin varmaan tulisi potkut. Onneksi on ilmaista VIINAA.

        Mistä nämä sienet... ei kun sentit... ei kun katkerat ihmiset sikiävät?


    • Onks kopsut otettu

      Onko sinulla tilit tasan, kenen varoilla, yhteiskunnan varmaan

    • Erehdyit

      Sä erehdyit pahasti, koska tasaveroministeri onkin Jutta Urpolainen. Jutta laittaa tyhmät, tavikset ja köyhät kyykyyn ja kurittaa maaseutua.

    • älyhoieläjätä

      Ajattelepa ite! Jos olisit tai mie olisin Kataisen asemassa, toimisin juuri samoin.
      Kas kun se on niin, että kenen leipää syöt, sen lauluja laulat. Kenenkä leipää luulet Jyrkin pöydässä olevan? Ettei vaan suurpääoman leipomaa??

      Jos mullekin olisi tiedossa poliittisen uran jälkeen suojatyöpaikka vaikkapa suomen pankissa tai jossain isossa firmassa, olisin valmin poistamaan verot kokonaan yli 5000e kuukaudessa tienaavilta ja palauttaisin ministeriviinatkin.

    • haa ,

      palkankorutukset

      4,3 %

      1000 € = 43 €

      10000 € = 430 €

    Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe