Surkeaa Elisan asiakaspalvelua Laajakaistaan liittyen

Espoon asiakas

Surkeaa Elisan asiakaspalvelua Laajakaistaan liittyen
Päiväys 12.10.2011

Minulla hajosi Elisan laajakaista modeemi ja halusin hankkia uuden.
Soitin Elisan asikaspalveluun ja jouduin odottamaan 30min... Ja sitten minun piti lähteä töihin. Soitan nyt uudestaan...ja odotusaika uudet 30min?

Miten voi yrityksellä olla näin huono asiakaspalvelu? Kyseessä oli yksinkertainen asia modeemin vaihto, mutta Elisan mukaan laitevaihdot pitää mennä teknisen tuen kautta, jonne pääsee vain puhelimella jonottamalla.

Onko tämä Elisan tapa saada lisää voittoja, kun asiakkaat joutuu odottamaan puhelimessa kymmeniä ellei satoja minuutteja. He käyttävät Elisan puhelinpalveluita ja Elisa saa siten voittoa siitä.

5

342

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4+5

Mihin sitä Elisaa tarvitset? Ainakin itse ole ostanut kaupasta uuden adsl-modeemin hajonneen tilalle parikin kertaa. Ainakin nykyiset A-linkin RR:t ovat lähteneet toimimaan ilman mitään konfigurointeja.

• dsfdsfdshh

Itse kirjoitin vikapalveluun sähköpostilla ja vaihdoin oman Elisa Kotiboksin uuteen. Meni alle viikko toimituksineen.

• swe43

Joo, kaupasta näitä saa, jopa parempia kun tuo Bewan kotipoksi.

• Saunalahti säästöä

Saunalahden asiakaspalvelussa jonotusaika oli viime viikolla 56 minuuttia tunnista toiseen. Eikö tämä kerro jo jotain asiakaspalvelun tasosta. Eli vikoja on niin runsaasti, että asiakaspalvelu tukkiintuu!

Ei toimi niin paljon mainostettu Huoneistokaista, ei toimi Saunalahden mokkula, ei toimi langaton...mutta Soneran tikku toimii... eikä edes pätki. Eikä toimi kaapelitelevisiokaan, joten surkeaa surkeampi on ollut asennuksen taso täällä kehä kolmosen ulkopuolella. Ja ihan reilusti kyllä sanoivat, että vikaa ei ainakaan alle viikossa saa korjattua. Tainnut asentajilta loppua konstit vedellessä piuhoja uuteen taloon tai sitten vaan tänne ei riitä poweria ja asiakas saa soitella ja odotella josko ehtivät korjailemaan.

Kannattaako mainostaa "säästöä joka minuutti" kun laskut lähtee kyllä, mutta palvelu ei pelaa

• Ihmettelevä!!!

Suurin syy noihin pitkiin jonotus aikoihin on yksinkertaisesti tyhmät asiakkaat, soittelevat ihan turhista asioista ja mitkä eivät elisalla mitenkään kuulu. Ja ettei palvelut pelaa, niin viime vuonna taisi alle 0,5% prosenttia Elisan asiakkaista ottaa yhteyttä vikapalveluun, siitä voi sitten laskea kuinka monta toimivaa liittymää on kun elisalla taitaapi olla yli 3 miljoonaa liittymää suomessa. Itsekkin tosin soneran asiakas kun täällä sonera paremmin toimii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2606
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2242
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2139
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1742
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1617
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1556
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe