Surkeaa Elisan asiakaspalvelua Laajakaistaan liittyen
Päiväys 12.10.2011
Minulla hajosi Elisan laajakaista modeemi ja halusin hankkia uuden.
Soitin Elisan asikaspalveluun ja jouduin odottamaan 30min... Ja sitten minun piti lähteä töihin. Soitan nyt uudestaan...ja odotusaika uudet 30min?
Miten voi yrityksellä olla näin huono asiakaspalvelu? Kyseessä oli yksinkertainen asia modeemin vaihto, mutta Elisan mukaan laitevaihdot pitää mennä teknisen tuen kautta, jonne pääsee vain puhelimella jonottamalla.
Onko tämä Elisan tapa saada lisää voittoja, kun asiakkaat joutuu odottamaan puhelimessa kymmeniä ellei satoja minuutteja. He käyttävät Elisan puhelinpalveluita ja Elisa saa siten voittoa siitä.
Surkeaa Elisan asiakaspalvelua Laajakaistaan liittyen
5
372
Vastaukset
- 4+5
Mihin sitä Elisaa tarvitset? Ainakin itse ole ostanut kaupasta uuden adsl-modeemin hajonneen tilalle parikin kertaa. Ainakin nykyiset A-linkin RR:t ovat lähteneet toimimaan ilman mitään konfigurointeja.
- dsfdsfdshh
Itse kirjoitin vikapalveluun sähköpostilla ja vaihdoin oman Elisa Kotiboksin uuteen. Meni alle viikko toimituksineen.
- swe43
Joo, kaupasta näitä saa, jopa parempia kun tuo Bewan kotipoksi.
- Saunalahti säästöä
Saunalahden asiakaspalvelussa jonotusaika oli viime viikolla 56 minuuttia tunnista toiseen. Eikö tämä kerro jo jotain asiakaspalvelun tasosta. Eli vikoja on niin runsaasti, että asiakaspalvelu tukkiintuu!
Ei toimi niin paljon mainostettu Huoneistokaista, ei toimi Saunalahden mokkula, ei toimi langaton...mutta Soneran tikku toimii... eikä edes pätki. Eikä toimi kaapelitelevisiokaan, joten surkeaa surkeampi on ollut asennuksen taso täällä kehä kolmosen ulkopuolella. Ja ihan reilusti kyllä sanoivat, että vikaa ei ainakaan alle viikossa saa korjattua. Tainnut asentajilta loppua konstit vedellessä piuhoja uuteen taloon tai sitten vaan tänne ei riitä poweria ja asiakas saa soitella ja odotella josko ehtivät korjailemaan.
Kannattaako mainostaa "säästöä joka minuutti" kun laskut lähtee kyllä, mutta palvelu ei pelaa - Ihmettelevä!!!
Suurin syy noihin pitkiin jonotus aikoihin on yksinkertaisesti tyhmät asiakkaat, soittelevat ihan turhista asioista ja mitkä eivät elisalla mitenkään kuulu. Ja ettei palvelut pelaa, niin viime vuonna taisi alle 0,5% prosenttia Elisan asiakkaista ottaa yhteyttä vikapalveluun, siitä voi sitten laskea kuinka monta toimivaa liittymää on kun elisalla taitaapi olla yli 3 miljoonaa liittymää suomessa. Itsekkin tosin soneran asiakas kun täällä sonera paremmin toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026993
- 594622
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384228- 713239
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271696- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341449
- 1431237