Surkeaa Elisan asiakaspalvelua Laajakaistaan liittyen
Päiväys 12.10.2011
Minulla hajosi Elisan laajakaista modeemi ja halusin hankkia uuden.
Soitin Elisan asikaspalveluun ja jouduin odottamaan 30min... Ja sitten minun piti lähteä töihin. Soitan nyt uudestaan...ja odotusaika uudet 30min?
Miten voi yrityksellä olla näin huono asiakaspalvelu? Kyseessä oli yksinkertainen asia modeemin vaihto, mutta Elisan mukaan laitevaihdot pitää mennä teknisen tuen kautta, jonne pääsee vain puhelimella jonottamalla.
Onko tämä Elisan tapa saada lisää voittoja, kun asiakkaat joutuu odottamaan puhelimessa kymmeniä ellei satoja minuutteja. He käyttävät Elisan puhelinpalveluita ja Elisa saa siten voittoa siitä.
Surkeaa Elisan asiakaspalvelua Laajakaistaan liittyen
5
324
Vastaukset
- 4+5
Mihin sitä Elisaa tarvitset? Ainakin itse ole ostanut kaupasta uuden adsl-modeemin hajonneen tilalle parikin kertaa. Ainakin nykyiset A-linkin RR:t ovat lähteneet toimimaan ilman mitään konfigurointeja.
- dsfdsfdshh
Itse kirjoitin vikapalveluun sähköpostilla ja vaihdoin oman Elisa Kotiboksin uuteen. Meni alle viikko toimituksineen.
- swe43
Joo, kaupasta näitä saa, jopa parempia kun tuo Bewan kotipoksi.
- Saunalahti säästöä
Saunalahden asiakaspalvelussa jonotusaika oli viime viikolla 56 minuuttia tunnista toiseen. Eikö tämä kerro jo jotain asiakaspalvelun tasosta. Eli vikoja on niin runsaasti, että asiakaspalvelu tukkiintuu!
Ei toimi niin paljon mainostettu Huoneistokaista, ei toimi Saunalahden mokkula, ei toimi langaton...mutta Soneran tikku toimii... eikä edes pätki. Eikä toimi kaapelitelevisiokaan, joten surkeaa surkeampi on ollut asennuksen taso täällä kehä kolmosen ulkopuolella. Ja ihan reilusti kyllä sanoivat, että vikaa ei ainakaan alle viikossa saa korjattua. Tainnut asentajilta loppua konstit vedellessä piuhoja uuteen taloon tai sitten vaan tänne ei riitä poweria ja asiakas saa soitella ja odotella josko ehtivät korjailemaan.
Kannattaako mainostaa "säästöä joka minuutti" kun laskut lähtee kyllä, mutta palvelu ei pelaa - Ihmettelevä!!!
Suurin syy noihin pitkiin jonotus aikoihin on yksinkertaisesti tyhmät asiakkaat, soittelevat ihan turhista asioista ja mitkä eivät elisalla mitenkään kuulu. Ja ettei palvelut pelaa, niin viime vuonna taisi alle 0,5% prosenttia Elisan asiakkaista ottaa yhteyttä vikapalveluun, siitä voi sitten laskea kuinka monta toimivaa liittymää on kun elisalla taitaapi olla yli 3 miljoonaa liittymää suomessa. Itsekkin tosin soneran asiakas kun täällä sonera paremmin toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 636353
Tappo Kokkolassa
Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap254086Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?
Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei2632506Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti
Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei261990MAKEN REMPAT
Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna301478- 951326
Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille
Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel3041097Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan
5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee541070Välillä käy mielessä
olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.771016Mulla on kyllä
Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..39991