Hei. Seurustelttin mieskaverini kanssa 5kk 2 vuotta sitten.
Eron jälkeen oli 10kk,tta hiljaista sen jälkeen hän on ollut minuun yhteydessä. Haluaisi alkaa seurustelemaan uudestaan.. Asumme 270km kauempana toisisatamme nykyään.
Hän asuu tunturimaisemissa ja minä etelämpänä.
Meillä molemmilla on tunteita toisiamme kohtaan ollut koko ajan.
Näkeekö kukaan, tulisiko tämä onnistumaan? Mies haluaa, että muutan hänen luokseen asumaan..
Se tietäisi minulle muutoa ja ihanaa asuinpaikkaa.. Mutta epäröin, tunteistani huolimatta.. Olen itsenäinen ollut monta vuotta.. Ja muutos olisi kuitenkin iso.
.
Yhdessäolomme oli harmoonista ja lämmintä, kun seurusteltiin, mutta sitten hän vain lakkasi enään ottamatta yhteyttä..
Sanoi että hänellä oli tuolloin valtavsti huolia ja voi huonosti. Eikä kyennyt puhua minulle asioista.
Olisin kiitollinen jos joku näkijöistä voisi vastata, mitä näkevät..
Kiitän etukäteen.
Jollekin näkijälle.
1
80
Vastaukset
Hei
asiasi voisivat olla paremminkin. tuo mies on mukava ihminen, mutta pelottavan sulkeutunut silloin, kun hänellä ei mene hyvin.
nyt hän pyytää sinua luopumaan kaikesta ja palaamaan luokseen, eli riski olisi sinulla, eikä hänellä.
näkisin seurustelunne mahdollisena, hyvinkin mahdollisena. mutta ei olisi hyvä romuttaa kotia ja kuvioita nopeasta päähänpistosta.
pohja ja kunnioitus tulisi rakentaa hitaasti, eikä hyökkäävällä vauhdilla.
ehdota sinä puolestasi kompromissia, jossa hän kävisi sinun luonasi viikonloppuja tai lomia viettämässä. et voi olla se ainoa, joka matkustaa tuota väliä. tämän miehen täytyisi myös olla valmis ja näyttää pystyvänsä luopumaan jostakin sinun vuoksesi.
teillä on mahdollisuudet, mutta ei liian nopeasti! vanhat kuviot voisivat toistua.
t: Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site645951Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714795Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto474384SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564151SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt953771SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502473Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352379Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat442108Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val41479En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha131239