Huawei tikkujen korjaus

asafff

mulla saunalahden huawei tikku olli optima servicessä korjattavana 7 viikkoa.Onko jo ennätys

13

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsddggggh

      riittääköhän toi syyksi sanoa irti liittymä

    • klok,.

      Sua on huijattu, ei tikkuja korjata, ne vaihdetaan uusiin jos menee rikki.

      • dsdssdd

        no sanotaan niin että odottaa vaihtolaitetta mutta kuitenkin 7 viikkoa odotettu


    • dsddg

      8 viikkoa ja tänään kai se tulee

      • rrrereyyy

        tänään tuli tikku,siellä oli soneren ohjelmat sisällä... voi vittu saatana perkele mulla on saunalahti.Nyt oon 2 tikulla liikeellä sen tarvii kun on saunalahti


    • Plaah on varattu

      Oletko sinä tuo alkuperäinen asafff? Sonerenea ei ole olemassakaan, ja jos siellä olisikin jonkun muun ohjelmat, varmaan huomaisit laskutuksessa viimeistään valittaa kun et pääse edes tänne. Etkä saunalahdella kuin vain pätkittäin..

      • rereryyyuu

        kyllähän mää pääsen ja lupasivat oikeen tikun lähettää... joskus,toivottavasti ennen vuotta 2013 kun on e367 päivitys. Päivitys tuskin onnistuu Soneran tikuun


    • dffdflklkl

      tänään pyysivät soneran tikun pivitettäväksi huoltoon.Toivottavasti vihdoin saan oikeen saunalahden tikun.Aikaa kulunut nyt noin 3,5 kk.

      Nopeaa on palvelu

      • fdfgfgvbb

        No melkein 4 kuukautta meni tuli oikeenlainen tikku vaan vika on sama kun alkuperäinen ja latausnopeus välillä tosi surkee mitä ei alussa ollut.Pitää kai myydä. Mulla yks vanha soneran tikku mikä paljon parempi


    • ffkfkfkfkfkfkfkf

      ei pelkkää vaihtoa, eikä pelkän vian takia.

      Kävin sonerapisteessä ja ne tilas mulle uuden nopeamman tikun vaikka vanhastakin oli sopparia. Sen se tietty maksaa, että aiempi puolenvuoden kestänyt soppari alko alkusta kahdeksi vuodeksi.

      Ja mitä tuli aiempaan tikkuun, nii se jäi itselle

      • bvvbbvbvbmnm

        niin kai soneralla


    • kohta mot ohjelmassa

      Mitä teette,kunSaunalahden nettitikku ei toimi Huawei E1829 Ei ole ollut vielä
      vuottakaan toiminnassa. Joulukuu on mennyt tosi huonoilla yhteyksillä.TulUUSi vuosi ei toimi juuri mitenkään 2g:tä joskus yöllä näyttää Laskun kyllä ovat osanneet
      laittaa pitääkohän se muka maksaakin? Vikapalvelun mielestä ei mitään vikkaa
      Mutta,mutta Auttaisko kuluttajaneuvoja mitäasialle tehdään,eihäntoimimattomasta
      pitäis pyytää maksua Otamme täällä järeät aseet kohta käyttöön

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe