mulla saunalahden huawei tikku olli optima servicessä korjattavana 7 viikkoa.Onko jo ennätys
Huawei tikkujen korjaus
13
265
Vastaukset
- dsddggggh
riittääköhän toi syyksi sanoa irti liittymä
- klok,.
Sua on huijattu, ei tikkuja korjata, ne vaihdetaan uusiin jos menee rikki.
- dsdssdd
no sanotaan niin että odottaa vaihtolaitetta mutta kuitenkin 7 viikkoa odotettu
- dsddg
8 viikkoa ja tänään kai se tulee
- rrrereyyy
tänään tuli tikku,siellä oli soneren ohjelmat sisällä... voi vittu saatana perkele mulla on saunalahti.Nyt oon 2 tikulla liikeellä sen tarvii kun on saunalahti
- Plaah on varattu
Oletko sinä tuo alkuperäinen asafff? Sonerenea ei ole olemassakaan, ja jos siellä olisikin jonkun muun ohjelmat, varmaan huomaisit laskutuksessa viimeistään valittaa kun et pääse edes tänne. Etkä saunalahdella kuin vain pätkittäin..
- rereryyyuu
kyllähän mää pääsen ja lupasivat oikeen tikun lähettää... joskus,toivottavasti ennen vuotta 2013 kun on e367 päivitys. Päivitys tuskin onnistuu Soneran tikuun
- dffdflklkl
tänään pyysivät soneran tikun pivitettäväksi huoltoon.Toivottavasti vihdoin saan oikeen saunalahden tikun.Aikaa kulunut nyt noin 3,5 kk.
Nopeaa on palvelu- fdfgfgvbb
No melkein 4 kuukautta meni tuli oikeenlainen tikku vaan vika on sama kun alkuperäinen ja latausnopeus välillä tosi surkee mitä ei alussa ollut.Pitää kai myydä. Mulla yks vanha soneran tikku mikä paljon parempi
- ffkfkfkfkfkfkfkf
ei pelkkää vaihtoa, eikä pelkän vian takia.
Kävin sonerapisteessä ja ne tilas mulle uuden nopeamman tikun vaikka vanhastakin oli sopparia. Sen se tietty maksaa, että aiempi puolenvuoden kestänyt soppari alko alkusta kahdeksi vuodeksi.
Ja mitä tuli aiempaan tikkuun, nii se jäi itselle- bvvbbvbvbmnm
niin kai soneralla
- kohta mot ohjelmassa
Mitä teette,kunSaunalahden nettitikku ei toimi Huawei E1829 Ei ole ollut vielä
vuottakaan toiminnassa. Joulukuu on mennyt tosi huonoilla yhteyksillä.TulUUSi vuosi ei toimi juuri mitenkään 2g:tä joskus yöllä näyttää Laskun kyllä ovat osanneet
laittaa pitääkohän se muka maksaakin? Vikapalvelun mielestä ei mitään vikkaa
Mutta,mutta Auttaisko kuluttajaneuvoja mitäasialle tehdään,eihäntoimimattomasta
pitäis pyytää maksua Otamme täällä järeät aseet kohta käyttöön
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1596997Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334123Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152171- 621946
- 821456
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1961454Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957