Hennes&Mauritz

Huikka&Naukku

Olen lukenut tältä palstalta, että tuo kyseinen lapsityövoiman suurilupaus tulee Varkauteen usean ketjun voimalla. Kyllä saa Jim&Jill katsella toiselle puolelle tietä, kun teinit valuvat sinne...

16

631

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hese<3

      Saattaapa tuo lisätä myös Jim&Jillin asiakkaita, kun meillä teineillä on tapana tehdä näitä shoppailu-kierroksia ;D Ja nyt ei tarvi enää käydä muissa kylissä vaan Varkkilassakin riittää kauppoja. Vielä ku saatais joku uusi hampurilaispaikka Kauppakadulle niin elo ois mahtavaa... Kuuletko Hese kutsun?

      • Sub<3

        Subwaykin olisi kiva :D


      • EtelänVaris!!
        Sub<3 kirjoitti:

        Subwaykin olisi kiva :D

        Oon muuttanu varkauteen maanantaina.. EIKÖ TÄÄLLÄ OO SUBIAAA.. AAAAARGG


      • Lapamato Toivossa
        EtelänVaris!! kirjoitti:

        Oon muuttanu varkauteen maanantaina.. EIKÖ TÄÄLLÄ OO SUBIAAA.. AAAAARGG

        No ei vielä...


      • Sinttudaa

      • ms

        ihanaa kun ei kohta tartte lähtee varkautta kauemmaksi kauppaan


    • Euromarketin tilaan on huhun mukaan tulossa H&M:n lisäksi Zara myymälä ja kun tän luokan myymälöitä tulee niin Subbi tulee kun vain sinne Helsinkiin informoidaan Navitas kehityksen toimesta että semmoiselle on ollu paljon kysyntää. Ostosreissulla on hyvä syödä täytetty patonki niin taas jaksaa.

    • heh heh hee

      Navitas kehitys informoi, Heh heh, se ei informoi ketään muuta kuin läpyskän toimittajia

    • ootellaan ootellaan

      Zarasta en tiedä.. itse olen kuullut että kapp ahl olis tulossa.. tiedä sitten.. huhuja on liikkunut näillä kylillä ennenkin, Tulevalla viikolla pitäis tulla muista vuokralle tulevista liikkeistä lisätietoa

    • Ostin takin samalla

      Kiva nähdä avajaistarjous ja miten 50% Varkauden miehistä kulkee sama takki / housut päällä niin kauan kuin tuote - vuoden pari vuotta kun asiakkaita riittää ?

    • Tasapainoton valinta

      Ei ostolat varkautta nosta vaan tuotantolaitokset. Noiden ostoloiden kautta vaan siirretään Varkautelainen raha (jota ei muutenkaan kauheasti ole) ulkomaille. Että sitä nyt vaan juhlistamaan. Ulkomaille tavaraa ja palveluja vievä tuotantolaitos tuo Varkauteen rahaa jolla sitten kannattaisi ostaa paikallisten omistamista liikkeistä ja mielellään suomessa tuotettua. Nyt avataan taas euromarketin tiloihin rahaimuri ulkomaille. Kyllähän ulkomaisiakin voisi suosia jos myös sieltä tulisi rahaa tänne! Kuten dressmannin mainoksessa sanotaan: Onnea Varkaus... sitä tulet tarvitsemaan kun rahasi valuvat muualle :D

      • A plus

        Rahaimuri ulkomaille?

        Missä Jim&Jillin, Modan, Seppälän, Cittarin tai muiden vaatteet/tuotteet valmistetaan? Katsoisitko made in-lapun?

        Valitettava tosiasia on, että tuotteiden valmistus Suomessa on harvinaista. Joitakin yrityksiä tietenkin on ja heidän tuotteiden suosiminen/valitseminen on (kaikkien kannalta) mukavaa. Suosin mielelläni Suomalaista.

        Mitä H&M tuo Varkauteen? Peruskoulun päättötodistusta tuskin tarvitaan tähän pieneen pohdintaan. H&M tuo Varkauteen rahaa; osti/vuokraa kiinteistön (remontti käynnissä), työllistää, kuluttajien raha jää Varkauteen yms.

        Uskomatonta narinaa joka asiasta.

        "Tasapainoton valinta" ja muutkin narisijat: Miksi asutte Varkaudessa? Narinaa ja valittamista koko ajan. Tiesittekö, että Varkaudesta voi myös muuttaa pois? Teillä narisijoilla on tuo matematiikka ja talousosaaminen niin korkeatasoista, että työpaikkoja teille tarjotaan varmasti joka puolelta Suomea.


    • pukumies on eri mies

      veikkaisin että ei kovinkaan pitkään hennessit ja mauritsit tiälä viihy..eihän varkautelaiset käy kun pakon eessä kerran vuoteen ostamassa jonkun rievun.alkuun voi olla jokunen ihminen ihmettelemässä ettäs mikäs se tämä on ja sitten ajan mittaan karjottaa kaupassa myyjät keskenään.

    • nakkist

      NIin. Ei ole hyvä tämäkään. Eikä olisi hyvä ilmankaan. Ikinä ei ole hyvä.

    • pirkkavaa

      mits mats

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe