kolari nelostiellä
16
796
Vastaukset
- kalikulax
näköjään kaksi kuollut..
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/vakava-liikenneonnettomuus-pyhajarvella---rekka-ja-henkiloauto-kolaroivat/art-1288420265463.html - tutkijjaa
http://is12.snstatic.fi/kuvat/kolarirekka1/img-1288580785548.jpeg
Olisko kyseessä nukahtaminen, kun ei ole keskellä rekan nokkaa tuo osuma. Itsari tapauksessa se olisi keskellä.- napakymppi11111
Varsinainen asiantuntija olet kyl!
- Misukka.
vasemman eturenkaan räjähtäminen 100 km/h vauhdissa tekee tuota jälkeä.
- Kun ote lipes
Liftari oli ottanna just suihin.
tietoa keitä menehtyneet?
- kaksikaksi
kaksi ihmistä menehtyi,
mitä enemmällä tiedolla torvi teet - 70's
Joskus 70 luvun lopulla oli muuten kuolonkolari tuossa samalla suoralla. Auto oli lentäny metsään, ja oli puuta vasten konkelossa pohja tielle päin.
- ?
jo teillä on puheen aiheet, oletteko edes täyttä kansalaisluottanauttivia, eikö pitäisi kunnioitaa menehtynneitä ja ottaa asiallisesti suruun osaa, eikä käyttäytyä mielivaltaisesti panettelulla ja herjaamalla menehtynneitä, hävetkää. Onko edes ollenkaan järkevää käydä keskustelua kyseisestä aiheesta tällaisella julkisella palstalla?
- piltti87
tottakai minä vastaan kysymykseen jossa solvataan meidän perhettä... jos meidän perheestä on joku kuollu joskus siellä niin ei se tarkota että täällä julkisesti kysellään oliko liukkoset.. tottakai olen surullinen siitä mitä siellä on tapahtunu mutta ei kaikkeen tarvi meitä vetää viellä jos ei kehtaa nimeesä mainita jos luulee tuntevasa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Liukas liukkonen
Oliko se kuollu kuka ?
- ghgg...jjhhgff
elekee välittäköö. härnäävät tahalleen kun ei raukoilla ole muuta tekemistä. tyypillistä touhua et haukutaan toisia.
- Rekkaa päin
Oliko se tahallaan ajanut ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422631Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse802014Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161108Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934