kolari nelostiellä
16
806
Vastaukset
- kalikulax
näköjään kaksi kuollut..
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/vakava-liikenneonnettomuus-pyhajarvella---rekka-ja-henkiloauto-kolaroivat/art-1288420265463.html - tutkijjaa
http://is12.snstatic.fi/kuvat/kolarirekka1/img-1288580785548.jpeg
Olisko kyseessä nukahtaminen, kun ei ole keskellä rekan nokkaa tuo osuma. Itsari tapauksessa se olisi keskellä.- napakymppi11111
Varsinainen asiantuntija olet kyl!
- Misukka.
vasemman eturenkaan räjähtäminen 100 km/h vauhdissa tekee tuota jälkeä.
- Kun ote lipes
Liftari oli ottanna just suihin.
tietoa keitä menehtyneet?
- kaksikaksi
kaksi ihmistä menehtyi,
mitä enemmällä tiedolla torvi teet - 70's
Joskus 70 luvun lopulla oli muuten kuolonkolari tuossa samalla suoralla. Auto oli lentäny metsään, ja oli puuta vasten konkelossa pohja tielle päin.
- ?
jo teillä on puheen aiheet, oletteko edes täyttä kansalaisluottanauttivia, eikö pitäisi kunnioitaa menehtynneitä ja ottaa asiallisesti suruun osaa, eikä käyttäytyä mielivaltaisesti panettelulla ja herjaamalla menehtynneitä, hävetkää. Onko edes ollenkaan järkevää käydä keskustelua kyseisestä aiheesta tällaisella julkisella palstalla?
- piltti87
tottakai minä vastaan kysymykseen jossa solvataan meidän perhettä... jos meidän perheestä on joku kuollu joskus siellä niin ei se tarkota että täällä julkisesti kysellään oliko liukkoset.. tottakai olen surullinen siitä mitä siellä on tapahtunu mutta ei kaikkeen tarvi meitä vetää viellä jos ei kehtaa nimeesä mainita jos luulee tuntevasa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Liukas liukkonen
Oliko se kuollu kuka ?
- ghgg...jjhhgff
elekee välittäköö. härnäävät tahalleen kun ei raukoilla ole muuta tekemistä. tyypillistä touhua et haukutaan toisia.
- Rekkaa päin
Oliko se tahallaan ajanut ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k395773Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,382832Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.2101960Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1631567Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1421525Varo sisältöpaljastuksia! Tämän naisen bachelor-Joonas valitsi - Oliko valittu Monica vai Vivianna?
Joonaksella on kaksi naista jäljellä. Mutta valitsiko bachelor kahdesta naisesta Monican vai Viviannan? Oliko mielestäsi271521- 1891261
Trump - otan Gasan haltuun nyt
USA miehittää Gazan alueen ja rakentaa siitä uuden upean alueen aurikoiseen Israeliin. Väkivaltainen alkuperäisväestö h2891127Kemettikö lommauttaa
Kemettikö lommauttaa, kuulinpahan vain. Toivottavasti nyt kuitenkin murheenryynit ,tupakoivat laiskimukset poistetaan.241003- 200872