Näin haluan uskoa.
Kaikella on tarkoituksensa
13
214
Vastaukset
- Sinulle vain
On...näin uskon minäkin.
- ???
Mitä meinas ? Sinulle vain ?? Vieraalle ihmiselle ?
- No se on tietysti
??? kirjoitti:
Mitä meinas ? Sinulle vain ?? Vieraalle ihmiselle ?
häntäheikki :>)
- Ja pyh
MURRRR
- -M-
Minä taas toisinaan nähnyt, miten ihminen voi itse pilata täysin
mahdollisuutensa. Onko se silloin tarkoitettua? Kun itse
pilaa tärkeimmän ja kauneimman, mitä elämä voi tarjota?
Ja elämä ei anna toista mahdollisuutta, tai sitten se toinen
osapuoli ei anna ! ! !- En minäkään anna
Olkoon miten tahansa.
- mssawo
Entäs jos se tyriminen ihmissuhdeasioissa onkin tarkoituksenmukaista siinä mielessä että jos se kyseinen ihminen ei ollut edes kykenevä elämään suhteessa? Jos olisi tuottanut toiselle vain pelkkää kärsimystä ja surua? Silloinhan kaiken kaatuminen olikin vain hyväksi.
- mssawo4
Se on kyllä varmaan totta. Olenkin tota epäillyt.
- Lalaalallaaaa
mssawo4 kirjoitti:
Se on kyllä varmaan totta. Olenkin tota epäillyt.
Hih hih hii....
- Teille!
Olet kaunis. Onnea elämään!
Jokainen tyrii jossain vaiheessa ihmissuhteessa. Jotkut vähemmän, jotkut enemmän. Yleensä kun on tyritty riittävästi, niin sitä erotaan. Mun mielestä elämässä itsessään ei varsinaisesti ole mitään tarkoitusta, kuin ehkä se suvun jatkaminen. Ehkä enemmänkin pitäisi olla sitä elämän tarkoituksen etsimistä. Jotkut etsivät sitä harrastuksista, jotkut toisesta ihmisestä, jotkut pullosta, kuka mistäkin. Elämän tarkoitus on vain elää, niin hyvin kuin osaa. Ehkä se on vain niin yksinkertaista.
- vanha sielu
Mun elämällä ei taitanut olla mitään tarkoitusta. Itse koen että kaikki ne huonot kokemukset ovat rankaisuja edellisessä elämässä tehdyistä teoista eli tämä elämä on läksy, joka pitää oppia, että seuraava elämä olisi sitten parempi. Eli mä olin paha ihminen edellisessä elämässä ja siksi mikään ei tule onnistumaan tässä elämässä. Sitten seuraavassa elämässä mullakin on mahdollisuus onneen, kun tämä helvetti on eletty loppuun.
- Uskon että
ihmisillä on mahdollisuus onneen jokaisessa elämässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483