Näin haluan uskoa.
Kaikella on tarkoituksensa
13
188
Vastaukset
- Sinulle vain
On...näin uskon minäkin.
- ???
Mitä meinas ? Sinulle vain ?? Vieraalle ihmiselle ?
- No se on tietysti
??? kirjoitti:
Mitä meinas ? Sinulle vain ?? Vieraalle ihmiselle ?
häntäheikki :>)
- Ja pyh
MURRRR
- -M-
Minä taas toisinaan nähnyt, miten ihminen voi itse pilata täysin
mahdollisuutensa. Onko se silloin tarkoitettua? Kun itse
pilaa tärkeimmän ja kauneimman, mitä elämä voi tarjota?
Ja elämä ei anna toista mahdollisuutta, tai sitten se toinen
osapuoli ei anna ! ! !- En minäkään anna
Olkoon miten tahansa.
- mssawo
Entäs jos se tyriminen ihmissuhdeasioissa onkin tarkoituksenmukaista siinä mielessä että jos se kyseinen ihminen ei ollut edes kykenevä elämään suhteessa? Jos olisi tuottanut toiselle vain pelkkää kärsimystä ja surua? Silloinhan kaiken kaatuminen olikin vain hyväksi.
- mssawo4
Se on kyllä varmaan totta. Olenkin tota epäillyt.
- Lalaalallaaaa
mssawo4 kirjoitti:
Se on kyllä varmaan totta. Olenkin tota epäillyt.
Hih hih hii....
- Teille!
Olet kaunis. Onnea elämään!
Jokainen tyrii jossain vaiheessa ihmissuhteessa. Jotkut vähemmän, jotkut enemmän. Yleensä kun on tyritty riittävästi, niin sitä erotaan. Mun mielestä elämässä itsessään ei varsinaisesti ole mitään tarkoitusta, kuin ehkä se suvun jatkaminen. Ehkä enemmänkin pitäisi olla sitä elämän tarkoituksen etsimistä. Jotkut etsivät sitä harrastuksista, jotkut toisesta ihmisestä, jotkut pullosta, kuka mistäkin. Elämän tarkoitus on vain elää, niin hyvin kuin osaa. Ehkä se on vain niin yksinkertaista.
- vanha sielu
Mun elämällä ei taitanut olla mitään tarkoitusta. Itse koen että kaikki ne huonot kokemukset ovat rankaisuja edellisessä elämässä tehdyistä teoista eli tämä elämä on läksy, joka pitää oppia, että seuraava elämä olisi sitten parempi. Eli mä olin paha ihminen edellisessä elämässä ja siksi mikään ei tule onnistumaan tässä elämässä. Sitten seuraavassa elämässä mullakin on mahdollisuus onneen, kun tämä helvetti on eletty loppuun.
- Uskon että
ihmisillä on mahdollisuus onneen jokaisessa elämässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811215
- 827579
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon485561- 755539
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764828Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334193- 483066
- 362925
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412525- 402440