Abu Dhabi shopping

Moonaeeva

Hei,
Mitkä ovatkaan Abu Dhabin parhaat ostosmahollisuudet (ostoskeskukset ja soukit) ? Lähinnä merkkimerkkivaatteet, korut sekä aidot matot kiinnostavat.
Entäs parhaat rannat ?
Kiitokset etukäteen asiallisista vastauksista !

4

412

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pian mennään

Olisin itsekin kiinnostunut samoista asioista, mutta eipä näytä olevan kommentteja. Maaliskuussa on tarkoitus yöpyä myös Abu Dhabissa.
      Kiinnostaisi myös, että minkälainen on Abu Dhabin rantakatu, löytyykö sieltä myös kauppoja, vai onko pelkkä autobaana ja sen vieressä kävelytie?

• DubaiF

Kuukausi sitten kävin päivän abu dhabissa mutta oikeastaan muualla en käynyt kun Marina Centerissä,joka on prisman tyylinen paikka.Eipä se vedä vertoja dubai mallille jossa kävin myös:)

• Ville Kille

Rantakatu on parasta kaupungissa Ja ostoksille kannattaa menna Dubaihin.

• pari vuotta sitten

Marina Shopping Center ei todellakaan ole mikään Prisma vaan valtavan iso ja kunnollinen, hieno kauppakeskus useine merkkiliikkeineen ja ravintoloineen, muistaakseni siellä oli luistinratakin, Ikea etc... eli DubaiF on varmaankin käynyt jossain ihan toisaalla!? Marinan lisäksi toinen isompi kauppakeskus löytyy Abu Dhabin "vastakkaiselta puolelta", en nyt muista nimeä. Vanha souk-alue on sieltä keskustasta purettu pois ja sen tilalle rakennetaan jotain uutta, saattaa olla jo valmiinakin. Keskustan kauppakaduilla on tietysti myös liikkeitä mutta Marinaa voisi suositella ainakin jos aikaa on vain vähän.
      rantakatu Corniche on ehkä viitisen km pitkä ja soveltuu hyvin kävelyyn, lenkkeilyyn tai vaikka pyöräilyyn, mutta kauppoja ei sen varrella ole. rantakadun varrelta löytyy kohtalaisen hyvä yleinen uimaranta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1320
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      853
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73