Maailman oudoin flunssa...

Janne R.

Mitäköhän ihmettä tää voisi olla...

Tuossa vajaa 2 viikkoa sitten alkoi lievällä kurkkukivulla ja pienellä nuhalla. Sitten oli pari päivää lievää kuumetta ja sen jälkeen hyvin kuivaa yskää. Nyt viikonloppuna ja tällä viikolla mä olen ollut ihan käsittämättömän jumissa... En saa oikeasti mitään tehtyä, koska vaikka fyysisiä oireita ei ole hirveästi, niin tauti on lamaannuttanut henkisesti kokonaan. Vähän ku kääntää päätä, tulee huimausta/näkökenttä sumenee, pää/aivot tuntuvat olevan ihan tukossa, ahdistaa hirveästi (paniikinomaisia tuntemuksia), ihmisten ilmoilla on pelottavaa olla, tunnen oloni ihan kehitysvammaiseksi. Kävin tänään lääkärillä, hän totesi että voi olla keuhkoputkentulehdus. Kysyin myös mahdollisuutta mykoplasmalle, otettiin verikokeet, tulokset selvinnee ens viikolla. Tulehdusarvot olivat ok. Huh huh... tulen hulluks tämän taudin kanssa, kun pitää olla koko ajan neljän seinän sisässä. Normiflunssat kun ovat aina olleet sellaisia, että aluksi kurkkukipua/nuhaa, sitten yskää, mutta olo normalisoituu viimeistään 4 päivässä myös henkisesti suht normaaliksi. Nyt tuntuu että päivä päivältä henkinen vointi romahtaa, vaikka fyysiset oireet vähenevät. Tuntuu kohta että tää "flunssa" äityy kohta mielenterveystaudiksi. Onko kellään ollut samanalista? Antibiootitkin määrättiin, mutta ajattelin vielä odotella tuota mykoplasmatulosta.

5

441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lääketiede ei sinua

      pysty auttamaan, MUTTA terveystiede pystyy: Ota nuo 1.L-a, 2.L-b ja 3.Bif bakteerit käyttöön heti!

      ............................jolloin ohutsuoleen päätyy ainoastaan kuolleita Prob.bakteereita joista ei kuolleina ole hyötyä - ainoastaan elävistä Prob.bakteereista on hyötyä!

      Ja silloin kun raakamaito pastöroidaan ja siitä poistetaan kaikki Prob.bakteereita suojaava rasva, niin tällaisessa maidossa ei voi olla Prob.bakteereita, jolloin ainoaksi keinoksi jää palauttaa po Probiootti bakteerit limakalvoille syöden (Prob.jauhe/jauhekapseli) näitä riittävästi! 3-tärkeimmän Probiootti bakteerin saantisuositus on 3×2-miljardia bakteeria/vrk muut Probiootti-bakteerit joita Prob.tuote saa sisältää:
      1.(1.)Lactobacillus asidophilus - jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria/vrk.
      2.(2.)Lactobacillus bulgaricus - jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria/vrk.
      3.(7.)Bifidobacterium - jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria/vrk.
      - Joita on yhteensä saatava limakalvoille jatkuvasti päivittäin vähintään 3×1(suositus on 3×2)-miljardia bakteeria/vrk muut Probiootit => joten tee näiden bakteereiden saannista elämäntapa.
      Se miksi limakalvojen parantaminen on tosi hidasta puuhaa, selviää kun suhteutat nämä kaksi asiaa:
      1. Mikroskooppisen pienillä bakteereilla parannetaan;
      2. >>>>>>Elimistön valtavaa-lievästi tulehtunutta (CRP on alle 12, ns normaali!?!) limakalvo aluetta. Tulehduksen hoitoon juuri tarvitaan 2.(2.)Lactobacillus bulgaricus bakteeria, jolloin olet pitkällä-turvallisella “antibiootti-kuuri lla”!.............
      jatkuu:
      http://pappasmurffi.nettisivu.org/mhb-kolme-vaikutukseltaan-tarkeinta-probiootti-bakteeria-ovat-immuunipuolustuksen-perusta/mhb-kadonneiden-elamaa-yllapitavien-probiootti-bakteerienmhb-arvoitus-ja-homeiden-antibiootti/

      • köhitty pitkään

        Kerro oliko mykoplasmaa ja saitko lääkekuuria. Tämän syksyn flunssat ovat tosi sitkeitä, yskää nuhaa ja kuumetta sekä voimattomuutta viikko tolkulla.
        Yleensä flunssista selviää parissa viikossa, mutta tämän syksyn flunssat suoraan sanoen hirveitä.


    • kyllästynytyskijä

      Mulla samaa kuin aloittajalla jo neljättä viikkoa. Just olen menossa taas kerran terveydenhoitajan pakeille. En tiedä mitä enää voisin itse tehdä (levännyt saikulla, ohjeiden mukaan särkylääkkeet, lihasrelaksantit, yskänlääkkeet). Välillä tuntuu paremmalta, seuraavan päivänä taas paljon pahemmalta. Urheilla ei voi, ja mitään ei oikein voi tehdä :(

    • Janne R.

      Hei taas,

      Ei ollut mykoplasmaa, eivätkä tulehdusarvot koholla. Olo on parantunut, kun on päässyt hieman liikkumaan taas. Eilen illalla tosin kurkku tuli taas kipeäksi ja nyt se on karhea. Olo ei ole onneksi enää niin voimaton, olen jo käynyt töissä ja koulussakin:)

      • Pillerit auttaa

        Mykoplasmassa mulla ainakin tulehdusarvo crp oli ihan normaali, mutta
        mykoplasma kokeet näytti kahteen otteeseen positiivista, Yksityislääkäri määräs antibioottia nyt olo on ok. Mykoplasma on sellainen että välillä muutaman päivän olo on kuin terveellä, ja yht äkkiä taas onkin ihan flunssainen olo, joten kannatta käydä yksityisellä lekurilla ja sanoa että olo on sahaava.
        Bakteeri kun jää jylläämään elimistöön niin benisiliiniä tai antibioottia tauti tarvitsee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10300
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4563
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3104
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2714
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1889
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe