Tuotanto ei laita Salaria äänestykseen. Sen näkee jo siitä, että näistä tulevista asukkaista näytettiin tarkoituksella videoklippejä ja esille nostettiin Salar, kun tämä "teräsmies" lupasi lytätä Salarin. Näin äänestäjät jättävät Salarin taloon, jotta näkevät miten tämä teräsmies sitten kohtaa Salarin.
Salar lähetetään vaihtoon. Toivottavasti hänelle hankitaan vain menolippu!
Tuotanto juonii äänestykseen Suvin, Terhin ja Tanjan, joista ei niin ole väliksi, vaikka putoavatkin.
Salar säästetään vaihtoa varten!
5
162
Vastaukset
Eiköhän tuo vaihto ole Mikaelia varten räätälöitä. Silläköhän se sitä englannin taitoaan silloin tällöin mainostaakin.
Lyön vetoa että Mikael on vaihdokki. Panoksena vaikkapa ettei saa äänestää kuukauteen BB äänestyksissä?- Huoh!
Täällähän on näköjään ihan sisäpiirin tietoa, kun noin sattui kohdalleen....
- Huonoin voittaa
Et tainnut osua oikeaan. Kuukauteen et saa äänestää, muttet sinä nyt varmaan muutenkaan olisi äänestänyt. :D
Huonoin voittaa kirjoitti:
Et tainnut osua oikeaan. Kuukauteen et saa äänestää, muttet sinä nyt varmaan muutenkaan olisi äänestänyt. :D
Turboääniä ja sinne extran chatti ruutuun meinasin pommittaa puhelin kuumana sormet rakoille.
Mutta väärään se maailmanlopun ennustajakin meni eilen. Tässä sitä maapallo pyörii kuin Janican perse Norjan BB talossa.
- tuleeko koko vaihtoa
No koska Annika oli toisena vaihtoehtona, niin eihän sitä voi ulos laittaa. Siitähän on puhuttu jo aikojen alussa, että se tulee voittamaan koko paskan. Joten tuotanto luopui ennemmin Salarista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit866023KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3215155Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512605Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831842Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1101511
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191412Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393