African village hotelli vai joku muu?

9+13

Hei,

Matkalle lähdössä Gambiaan, mutta missä hotellissa olisi kokemuksenne mukaan hyvä hinta-laatusuhde? African village taitaa ainakin olla suht edullinen.. Emme kaipaa luksusta; ihan perusjutut kun on kunnossa. Mielellään mahd. rauhallinen eikä baarimelua myöhään yöhön.

Kiitokset asiallisista vastauksista!

11

792

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fiikus piikus

      Hinnat ovat halpoja ja hotellit ovat tod. OK: KAIKKI.

    • africa village

      village keskellä kylää,aika alkeelliset huoneet.nukkuu mulla ei tullu koko viikkona lämmintä vettä.muuten ihan mukava.henkilökunta mukavaa.minimarketin fode rehellinen kaveri.terveisiä heikiltä

    • doyourememberme

      Hei, hinnat eivät todellakaan ole halpoja. Illallinen esim. samanhintainen kuin Suomessa.
      No, jos olet Bakotu Kololi suuntaan menossa niin ei siellä saa hetken rauhaa missään, bumsteria roikkuu hioissa meni minne hyvänsä.

    • abaraka

      African Village ja Cape point hotellit sijaitsevat Bakaussa. Bakau on pitkän rannan kärjessä ja "turistien keskustaan" Senegambiaan on melko pitkä matka. Bakaussa järjestetään meljo paljon reggaepartyja ja alueella on paljon rastapäitä.

      African villagessa on kiva uima-allas ja aamupala hyvä, mutta huoneissa ei ole mitään ilmastointeja. Hotelli on rakennettu niin, että ulkopuolisten ravintoloiden melu ei kuulu.Hotellin oma baari menee kiinni muistaakseni klo 22.00.Huoneissa on äänieristys heikko, jos naapuri soittaa musaa, kaikki kuuluu. Näistä voi tietenkin käydä sanomassa suoraan naapurille tai hotellihenkilökunnalle.

      Cape pointissa on myös kadun puoleisia huoneita ja vastapäätä oleva ravintolan pitäessä reggaepartyja, nukkuminen on melko hankalaa. Sisäpihan huoneisiin taas mökä ei kuulu ja sieltä löytyykin mm. keittiöllä varustettu huone.

      Kaikissa hotellien ravintoloissa hinnat ovat korkeita.

      lisää vinkkejä : http://famstour.nettisivu.org/vinkkeja-gambian-matkalle/

      mukavaa matkaa!

    • tapio koo

      Tulin juuri Gambiasta ja asuin African Villagessa. Minulle taso riitti hyvin ja palvelut pelasivat. Sijaitsee keskellä aitoafrikkalaista asutusta ja voi maistella tunnelmaa kadulla ja kalasatamassa. Bumsterit välillä tosi raivostuttavia.

    • Hanna2

      Ollut useita kertoja Gambiassa. African Village hotelli hyvä, ja lähellä parasta ruokapaikkaa Mac Domoroa, jossa mahta ja eullinen ruoka. Cape Pointin ihana ranta kävelymatkan päässä. Minusta kivempi hotelli, kun Cape Point, jonka allas pieni ja henkilökunta tympeetä.

      • katsoisitko peiliin

        Onko Cape Point hotellin henkilökunta vaihtunut, viime talvena ja monina aikaisempina oli henkilökunta tosi mukavaa, heitetiin läppää ja huumori lensi, juteltiin kaikesta mahdollisesta maan ja taivaan väliltä. Tykättiin kovasti tarjoilijapojista, siivoojista, kaikki olivat ihan todella mukavia.


    • tiina3112

      Yksi tärkeimmistä, ainakin minun ja vieraideni kohdalla, on mielestäni se että hotellin omistajat ja johto ovat Gambialaisia. Itseasiassa suuri osa hotelleista on ulkomaalaisomistuksessa. Turisteille tarkoitetut hotellit ovat yleensä melko kalliita, joten ainakin itse toivon että jättämäni rahat menisivät Gambialaisen elinkeinoelämän ja myös veroina yhteiskunnan hyväksi.

      • Ketkä omistaa

        Voitko kertoa jonkun isomman hotellin joka ei olisi maan valta eliitin omistuksessa.
        Cape Pointi oli ennen ihan kunnon paikka ja kunnon paikallinen omistajakin.
        Ruotsalaisia liikaa , tykkäsivät meluta aamulla kovaan ääneen että kaikki heräs, heitin vättä päälle ja valitin vartioille.
        Capin ranta alue harvoja melkein turvallisia uima rantoja.


      • tiina3112
        Ketkä omistaa kirjoitti:

        Voitko kertoa jonkun isomman hotellin joka ei olisi maan valta eliitin omistuksessa.
        Cape Pointi oli ennen ihan kunnon paikka ja kunnon paikallinen omistajakin.
        Ruotsalaisia liikaa , tykkäsivät meluta aamulla kovaan ääneen että kaikki heräs, heitin vättä päälle ja valitin vartioille.
        Capin ranta alue harvoja melkein turvallisia uima rantoja.

        Gambilaiset eivät omista isompia hotelleja. Olen ollut joitakin vuosia sitten Ruotsalaisten matkalla; ihan mukavaa sakkia, jotkut melko kovaäänisiä.

        Olen samaa mieltä kanssasi Cape Pointin uimarannasta; se on olosuhteisiin nähden hyvä (kunhan huomaat krokoista varoittavan kieltotaulun rannalla). Meillä lapset käyvät aamuisin tervehtimässä krokoja.


    • 28x...

      Minunkin mielestäni on kivaa että hotellin henkilökunta Afrikassa on afrikkalaisia.
      Ne on yöllä niin kivan näköisiä kun ne nauraa ja hampaat senkus vaan sitten vilkkusivatten. Silmämunat ei valkoisina loista kun ne vetää sitä kannabista et kaikilla on pää ihan sekaisin ja silmämunat ihan punaisina.
      Ruotsalaisia on kans ihan liikaa joka paikassa, ne dokaa aina vaan. Englantilaiset vanhemmat äijät o kivoja ku ne sammuu jo puoliltapäivin ja menee nukkumaan.
      Mut sit vast herää enkkunuoriso joka on ihan ku*ipäistä porukkaa, ne vetävät heinää ja riekkuvat aamuviiteen. Välillä niillon niitä mustia naisia joita ne läimäyttää pyllylle ja heittää altaaseen.
      Noh ei se mitään; mut joudutte sellaiseen hotskaan misä o ausseja ni sit vasta alko oikein hullunmylly. Niitä on aina 5 tai 6. Ainaski. Ne herää vasta iltapäivällä ja juo aina vaan bissee eikä viinaa niinku ruottalaiset ja norskit. Joo mut ne aussit ku o juonu sitä bisee tarpeeks ni sit alko uimahyppykilipailu. Hirveet vauhdit hotskan seinästä ja kierteellä altaaseen. Jos niile jotain sanoo ni ne nauraa vaan ja pyytää mukaan. Välillä ne koittaa mennä biitsille surffailee tai jotain mut mekastus kuuluu sieltä asti. Ne on kans oikein heinävetäjiä sanon minä.
      Mut perskales se on paha jos törmäät johonkin norjalaiseen altaalla. Se kun kuulee et oot suomesta ni se tilaa heti tarjoilijalta pullon vodkaa ku se o kuullu et kaikki suomalaiset on kauheita juoppoja. Sit se kyselee saunasta ja kaloista ja järvistä. Ja aina välillä otetaan. Ennen puoltapäivää osaat jo pari norjalaista juomalaulua.
      Noh kun olet selvinnyt siitä norskista ja saattanut sen huoneeseen sammumaan niin törmäät näihin ruotsalaisiin. Nähän ottaa sinut oikein halikohteeksi. Selkäänläpsyttäjää riittää ja viinaa juodaan taas ja syödään silliä pönttökaupalla. Mistä ne silliäkin roudaa joka maailmankolkkaan? Haiseekin ihan äklöltä et sit mielellään vetää viinaa siihen päälle. Sit ne ruotsalaiset rupee hoilotteleman niitä juomalaulujaan joita ne hoilaa koko ajan kun ovat hereillä ni o hyvä aika livahtaa.
      Istahdat baaritiskille ja ajattelit ottaa yhden oluen ja mennä nukkumaan.
      Mitä vielä. Vieruspenkille vääntäytyy nuorehko jenkki. Kun kuulee että oot suomesta niin innostuu niin perskatisti. Muistaa talvisodan kun ryssää kuoli ja velat sodasta maksettiin. Kartalle ei kyllä osaa suomea sijoittaa. Jos maailmankarttaa näytät niin sormensa sojottaa johonkin kiinan ja moskovan väliin. Ja sitten alkaa juttua tulla. Puhuu sitä kieltä mistäpäin nyt lie kotoisin jostain lehmämailta. Nopeesti puhuttuna sitä ei ymmärrä pirukaan muuta kun sen että joka lauseen jälkeen tulee you now? Sitten se tarjoo heinää ja vedettävä on. Kaljaa ja viinaa on juotava kans. Sit jos meinaat en anna kun mä maksan välillä niin jenkki suuttuu ja sanoo eiku minä maksan kaikki! Onneks jenkit on sit sellasii et ne yhtäkkii vaan sanoo et mä meen nyt nukkumaan.
      Yhtäkkiä huomaatkin istuvasi baarissa yksin ja pitkä huokaus pääsee.
      Kyynärvarret nousevat tiskille ja pää niiden varaan. Kohta jo vieno kuorsaus sieltä tupsahtelee.
      Aamulla baarimikko kertoo keittiötytölle että juoppoja nuo suomalaiset, tuokin joka tuolla kävälee sammui eilen baaritiskille että oikein ravistella piti....

      Hauskaa Uuttavuotta Kaikille; matkailuterveisin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9556
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2807
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      158
      2559
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1623
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1484
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1419
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe