Heips!
Olen ihastunut näyttelijätär Tarja Omenaiseen.
Voisitteko siis linkittää osoitteita Tarja Omenaisen kuviin? Kiitos jo etukäteen! :)
Tarja Omenainen
44
43727
Vastaukset
- Mahe
olen rakastunut siihen. Voi vidu!
- Vaaleanpunainen marakatti
Tietääkö kukaan mitään Tarjan perheestä? Itse luin jostain lehdestä että ainakin yksi lapsi olisi. Entä onko nyt tulossa mitään sarjoja/elokuvia missä hän näyttelisi? Mihin osoitteeseen voisi lähettää fanipostia? Tulee tästä ihan mieleen kymmenen vuotta sitten Suosikki-lehteen lähetetty kirje Proffa-palstalle :D
- rt.
Vaaleanpunainen marakatti kirjoitti:
Tietääkö kukaan mitään Tarjan perheestä? Itse luin jostain lehdestä että ainakin yksi lapsi olisi. Entä onko nyt tulossa mitään sarjoja/elokuvia missä hän näyttelisi? Mihin osoitteeseen voisi lähettää fanipostia? Tulee tästä ihan mieleen kymmenen vuotta sitten Suosikki-lehteen lähetetty kirje Proffa-palstalle :D
en ihan varma ole voidaanko niiden suoritusten yhteydessä puhua näyttelystä.....
- niin minäki
mä oon myös rakastunu siihen omenan ronttoon.
mä olin ekaks.
hei kuulkaas pistetään tarja hunajainen web-ringki
pystyyn.- Vaaleanpunainen marakatti
Tarja todellakin ihana. Hyvät muodot =) Mutta mistä helvetistä saisin niitä kuvia? =(
- hessu
enää pitäisi tietää kuka on tarja omenainen...
- Vaaleanpunainen marakatti.
Tarja Omenainen on siis suomalainen näyttelijätär. Hän on Salattujen Elämien lisäksi näytellyt paljon myös teatterissa, eikö se ainakin ole näyttelemistä? =P
- --------
kyllä niitä kuvia jossain näin laitan linkin kuhan löyrän sen sivun. ok.
Koita löytää pikaisesti =)
- --------
Koita löytää pikaisesti =)
voi voi, taitaa olla niin e ne sivut on lopetettu
-------- kirjoitti:
voi voi, taitaa olla niin e ne sivut on lopetettu
Harmi jos sivut on tosiaan lopetettu =( Oletko aivan varma?
- Tarja Omenainen
mä ooon naimisissa ja muutenki vp marakatti oot saanu oikeudelta lähestymiskiellon joten elä enää piinaa mua pliis! mä en kestä enää!! aaaarrrgh ööörrhgh! nooooo! joka päivä joudun pesee ikkunat ku sä oot se likanen naama kiinni niissä ikkunaruuduissa joka helvetin yö!
No anteeksi häiriö =P
- jontt[e]
hei tarja se käytös on aika outo kun kuvailit olen itse 17v poju ja ihastuin pienenä sinun salkkari rooliisi vaikka etsin kuviasi niin en kuitenkaan olisi niin pervo että tulisin ikkunallesi sinua katsomaan olet aivan oikeassa kun sanot tuollaiselle sekopäälle noin:)
- Saldemar
Kaunis on minunkin mielestä! Ootko tsekannu kuvahaulla jostain hakukoneelta? En ole ite kokeillut mut vois toimii..
- Vaaleanpunainen marakatti.
Googlen kuvahakua kokeilin eikä löytynyt mitään
=( Joskus on jotain kuvia ollut, löysin yhdestä forumista pari osoitetta, mutta nekin sivut poistettu. Miksiköhän? =o
- Tarja-fani
Tarja Omenainen on todellakin kaunein salkkareissa kun vanhoja jaksoja katsoo... Uusissa häntä ei valitettavasti enää edes ole. Hänen kroppansakin on ihana!! :)
- sadfsd
on joo tarjalla. hyvät muodot on myös piitu uskilla (laura kiviniemi)..
- Jussi_03
Laura Kiviranta....!
Mulla voisi olla Tarjan kuvia kotikoneella, katsotaan... - Vaaleanpunainen marakatti
Jussi_03 kirjoitti:
Laura Kiviranta....!
Mulla voisi olla Tarjan kuvia kotikoneella, katsotaan...Jos löydät Tarjasta kuvia koneeltasi, laita osoitteeseen [email protected] =)
Jos löydät Tarjasta kuvia koneeltasi, laita osoitteeseen [email protected] =)
Sori, olen malttamaton kuvien kanssa mutta löytyykö niitä kotikoneeltasi? Tarja on kyllä niin namu =) Eilisen toisessa jaksossa Aleksi pääsi puristamaan "Hannan" namupeppua. Jumalauta että kävi kateeks =(
- jarmo
Enpä olis uskonu että on sellaisia ihmisiä, jotka ko. naisesta tykkäävät....mielestäni hän on ehkä Suomen ärsyttävin ihminen...en todellakaan kestä katsoa mitään, mikä liittyy Tarja Omenaiseen. Ja hänestä on myös kauneus kaukana.
- nätimpi
Omenainen on liian pyöreä
- Otho
Tarjalla on varmaan omenainen olo kun posket punottaa ja siemenet on sisällä.
- SIIIS
SIIS TUOTA ONKS TUO TOTTA TUO TARJA OMENAISEN VIESTI JOSSA SE SANOO ET SULLA ON LÄHESTYMIS KIELTO.
TAIRAT OLLA PIKKASEN SAIRAAMPI TYYPPI.- Vaaleanpunainen marakatti.
Joo. Todellahan julkkikset täällä käyvät omilla nimillään kommentoimassa viestejä itsestään. Kylkyl.
Koska vaikutat niin tyhmältä ihmiseltä, kirjoitan suoran vastauksen jotta vaivautuisit vaivalta kirjottaa tänne jotain vielä tyhmempää: viesti ei ole tosi. Viestiä ei ole kirjoittanut Tarja Omenainen eikä mulla todellakaan ole mitään lähestymiskieltoa yhtään kehenkään ^^. - tyhmä
Vaaleanpunainen marakatti. kirjoitti:
Joo. Todellahan julkkikset täällä käyvät omilla nimillään kommentoimassa viestejä itsestään. Kylkyl.
Koska vaikutat niin tyhmältä ihmiseltä, kirjoitan suoran vastauksen jotta vaivautuisit vaivalta kirjottaa tänne jotain vielä tyhmempää: viesti ei ole tosi. Viestiä ei ole kirjoittanut Tarja Omenainen eikä mulla todellakaan ole mitään lähestymiskieltoa yhtään kehenkään ^^.ei sitä koskaa voi tietää minkälaisen hullun kaas täälä viestejä vaihtaa.
tyhmä kirjoitti:
ei sitä koskaa voi tietää minkälaisen hullun kaas täälä viestejä vaihtaa.
No, nyt tuli asia kuitenkin selväksi.. Pidätkö muuten Tarjasta? =P
- kyllä
No, nyt tuli asia kuitenkin selväksi.. Pidätkö muuten Tarjasta? =P
pidän toki, on se vaan niin sexikäs herkku peppu että.
Ei ole kamalan hyvä =/. Jotain parempia, missä Tarja on yksin. Ja ehkä hieman uudempia, tai ihan sama...
- yks
Ei ole kamalan hyvä =/. Jotain parempia, missä Tarja on yksin. Ja ehkä hieman uudempia, tai ihan sama...
mulla olis muutama suht hyvä kuva Tarjasta,mut saattaa olla että sulla on jo ne kuvat.Mäkin keräilen Tarjan kuvii joten jos olis kellään lisää kuvia,niin hyvä olis. =)
yks kirjoitti:
mulla olis muutama suht hyvä kuva Tarjasta,mut saattaa olla että sulla on jo ne kuvat.Mäkin keräilen Tarjan kuvii joten jos olis kellään lisää kuvia,niin hyvä olis. =)
Viitsisitkö lähettää kuvat mulle? Ei haittaa vaikka on, mulla on vain yksi kuva Tarjasta =)
- yks
Viitsisitkö lähettää kuvat mulle? Ei haittaa vaikka on, mulla on vain yksi kuva Tarjasta =)
Joo onnistuu kunhan vaan saisin sun sähköposti osotteen.
yks kirjoitti:
Joo onnistuu kunhan vaan saisin sun sähköposti osotteen.
Se lukikin jo tuolla ylempänä, mutta tässä se vielä kerran: [email protected] =)
- yks
Se lukikin jo tuolla ylempänä, mutta tässä se vielä kerran: [email protected] =)
no niin niiden kuvien pitäis olla sun sähköpostissas.Toivottelen katsomisen iloa =).
- Spede
yks kirjoitti:
no niin niiden kuvien pitäis olla sun sähköpostissas.Toivottelen katsomisen iloa =).
Oisko mahdollista että lähettäisitte mulle myös niitä kuvia? itsekin olen yrittänyt etsiä Tarjan kuvia netistä mutta en löydä mistään.
- onkimato
Spede kirjoitti:
Oisko mahdollista että lähettäisitte mulle myös niitä kuvia? itsekin olen yrittänyt etsiä Tarjan kuvia netistä mutta en löydä mistään.
netissä oli joskus kuvia tarjasta uimassa tissit paljaina.
- Just me
onkimato kirjoitti:
netissä oli joskus kuvia tarjasta uimassa tissit paljaina.
Mulla on kuva jossa Tarja seisoo vedessä rinnat paljaina.
- jason82
Just me kirjoitti:
mä oon nähny sen..mut ei oo enään,pistäs tänne
- namm
Just me kirjoitti:
ei taida enää keltää löytyä kuvia? :D
- appelsiiniiho
kymmenen vuoden tauon jälkeen on aika kirjoittaa viestiä tännekinpäin.Katsoin tänään vanhoja salkkaritubeja ja aina näihin päiviin asti on Tarja Omenaisella todellakin ylivoimaisesti salkkarinäyttelijättäristä kauneimmat aikuisen naisen kasvot ; miellyttävimmät.. Tosin hän on hieman liian runsaskroppainen, mutta kukaanhan ei ole täydellinen. Tarja ja Jouko Keskinen(Jukka Salin) saisivat tulla uudelleen salkkareihin - ja nimenomaan pariskuntana. Heissä on karismaa!
- runqqari
Muistaako kukaan sellaista jaksoa, jossa Tarja Omenaista kuvattiin kellarissa tms. johonkin eroottiisiin kuviin? Oli muistaakseni musta korsetti päällä. Joskus Salattujen Elämien alkuaikoina,
En tarkempaan muista, mutta luultavasti sarjan 2-3 ensimmäisen vuoden aikana. Ehkä viiden. Tosiaan, en muista enää :(
Olisin erittäin kiitollinen jakson nimestä/numerosta, ja vielä kiitollisempi kuvista ja ekstrakiitollinen videoklipistä! - Anonyymi
Sarjan "Pimennys" jakso #4: Tytär, kohta 29:36
https://areena.yle.fi/1-50625217
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841390Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 901115
- 81975
- 82971
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v68866Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841