Eka kertani..

Tyttönen

Eka kertani tapahtui tuossa jossain 15v Eli noin vuosi sitten... Olin jo ihan märkänä, tunsin kehollani jotain uutta mitä en ollut koskaan ennen tuntenut, sitä jatkui varmaan 20min se tuntui ihanalta ja samalla vähän pelottavalta. Siis tämä oli eka kertani suihkussa, luuletteko että kirjottaisin tänne seksikokemuksistani pervot!!!...

Jatkoa tulee jos joku haluaa..

6

9661

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poiganõõsi

..eka kerta 15 vuotiaana suihkus?

• Ei enään tyttönen

Tiedän henkilön joka oli suihkussa ekaa kertaa 44v. ja meinasi hukkua ei koskaan oppinut henkittään suihkussa. Tämä sama ihminen ei osannut uida.

• minä

Me oltiin kanssa suihkussa ensimmäisen kerran. Menetin silloin neitsyyteni. Suihku rules!!!

• täh,..

WEIRD!!!

• ihanaa

olet varmaan muuttanut silloin vuosi sitten jostain kehitysmaasta tänne suomeen kun ensi kertaa suihkussa kävit,purossa ja ämpärissä peseydyit siellä kotomaassa? joka tapauksessa hienoa varmaan kokea suihku.älä nyt kuitenkaan koko aikaa lotraa siellä suihkussa,isi suuttuu kun näkee vesilaskun.

• DaBiatch

SAI-RAS-TA. Ehehehee. Tän jutun alottajal, tyttösel, ei taija olla pään kaa kaikki hyvin, pakkohan sen päässä vikaa on, prkl. Ahihi ahihi ahihi. Vittu, sallikaa mun kaikki kestää. Ehehehe.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      41
      2045
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      709
      1382
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      105
      1122
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      124
      984
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      914
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      66
      805
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      672
    8. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      15
      622
    9. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      76
      563
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      511
    Aihe