tiedän että aikaa on todella vaikea ennustaa ja tähän kysymykseen voi olla vaikea nähdä mutta saatko minulle mitään elämääni käänteen tekevää nousevan huomiseen päivään? parisuhde rintamalle?
keskiyö
8
67
Vastaukset
Hei
tuosta ajasta sen verran, että olen lukenut esoteerisia kirjoja kokonaisen kasan viime aikoina. ja jokaisessa, jopa keskiajalta lähtien, kerrotaan, että aikoja voi vain arvailla.
mutta koitetaan katsoa muuten, jospa siitä olisi jotakin apua.
mieleeni nousee tärkeä kohtaaminen, mikä sinulla on edessäsi. siihen liittyy vieras ihminen sinun lisäksesi.
jokin asia on loppu ja uusi vaihe alkamassa. sinulla on hyvät energiat ympärilläsi, tämä huominen kohtaaminen johtaa hyvään tulokseen, mikä kantaa hedelmää tulevassa.
älä jännitä turhaan, ota vaikka magneesiumia (beroccaa) ja mene ajoissa nukkumaan.
t: Keskiyö- kiitos sinulle
suurkiitokset sinulle keskiyö
Hei
mehän tunnemme toisemme, vai mitä?
t: Keskiyö- kiitos sinulle
nyt en ymmärrä...? :)
Hei
ajattelin, että olisimme kirjoitelleet jo aikaisemmin. eikö ole niin?
t: Keskiyö- Milla K
Parempi tulla uskoon Jeesukseen kuin alkaa harrastaa meedioita ja ennustajia, selvännäkijäitä sun muita uuspakanallisia juitsuja.
Niihin jää tavallaan kiinni sellaiseen outoon orjuuteen.
Sanon tämän vakavissani.
*
Uudestisyntyminen ja usko Jeesukseen päästää siteistä vapaaksi ja sisäisesti saa eheytyä ja voimistua.
Ja mikä parasta, saa ikuisen elämän tämän lyhyen maallisen elon jälkeen.
Tsemppiä oikean tien löytämiseen.
*peukku* - kiitos sinulle
milla k en halua olla epäkunnioittava sinua kohtaan mutta en ole koskaan uskonut mihinkään jumaliin tai jeesuksiin,pelkkä ajatus saa niskakarvat nousemaan pystyyn että joku ihan tosissaan noihin uskoo!!
itse uskon luonnon henkiin,enkeleihin ja todella meedioihin ja näkijöihin,..aitoihin sellaisiin mutta päätökset teen itse,asioihin saa näkijöiltä uutta perspektiiviä ja itse olen ainakin apua saanut monesti!
omaa tietäni etsin vielä mutta se löytyy kyllä ihan jostakin muualta kuin kirkon ovelta :) - kiitos sinulle
tuntijasi: kyllä,olemme kirjoitelleet aikaisemminkin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904453
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?603291Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132541Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1232416Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki982323- 412053
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282007Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241763Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91647- 291628