FB chatti

hattara*

Mieheni laittoi kännissä minun hyvälle ystävälleni FB:n chatissä viestiä että haluaa rakastella hänen kanssaan. Hän kirjoitti että on 100% luotettava ( eli ei kerro minulle)ja yksityiskohtaisesti kuinka hän himoaa ystävääni.
Näin puolivahingossa viestit ja raivostuin ja järkytyin. Suutuin miehelleni ja ystävälleni suunnattomasti, mutta koska rakastan miestäni paljon annoin anteeksi. Mieheni selitti ettei hän selvänä ikinä tekisi noin, ja nyt teki koska oli useamman päivän ryyppyputki takana eikä tajunnut todellisuudesta vaan oli sekaisin! voiko olla näin?
Nyt pelkään ja mietin päivittäin että milloin hän pettää minua. Joka päivä mietin että kirjoitteleeko hän taas jollekkin. Ja haluaako hän enää minua.
En uskalla päästää häntä ilman minua dokaamaan, koska pelkään että hän kännissä menettäisi kontrollin ja tiedän etten enää toiste voisi antaa anteeksi. Miten pystyn taas luottamaan häneen... ja miten pystyn elämään tämän jatkuvan pelon kanssa?
Hän satutti minua niin paljon...olenko tyhmä kun jatkan avioliittoamme?Tästä on aikaa useita kuukausia ja edelleen ne viestit satuttavat minua :((

3

493

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joopajoojojojo

Kyllä vain, olet tyhmä. Itse miehenä sanon, että elämäni on jatkuvaa taistelua himoja vastaan. Tosin olen seksiaddikti. Jokatapauksessa, ikinä en ole päästänyt itseäni pettämään, vaikka mieli on tehnyt miljoona kertaa. Aina hammasta purren peräännyn ennenkuin teen mitään tyhmää.

Tuo, että miehesi on ottanut sen jo puheeksi toisen naisen kanssa, tarkoittaa mitä luultavimmin sitä, että hän on jo pettänyt sinua. Ei välttämättä tämän ystäväsi kanssa, mutta jonkun toisen. Jos antaa vähänkin siimaa tässä asiassa, niin se on menoa heti. Jos minä antaisin edes pienen pusun jollekin kauniille tytölle, en kertakaikkiaan pystyisi enää perääntymään. Ja tuskinpa pystyi miehesikään. Ainoa keino välttää nämä ikävät asiat, on nimenomaan välttää ne jo alusta alkaen.

Miehesi ei ole selvästikään siihen kykenevä. Voit tottakai jatkaa parisuhdettasi jos niin haluat, mutta mieheesi et voi enää ikinä luottaa. Et tippaakaan. Sinuna heivaisin äijän pihalle ja etsisin uuden tilalle.

Tai sitten voi olla naurunaihe miehesi ja hänen rakastajiensa kanssa. Miten vain tykkäätkin

• En ole äikänmaikka

Oletko miettinyt miten miehesi on kyennyt kirjoittamaan noin selkeän ja oikeinkirjoitetun viestin jos on kerran ollu niin humalassa kuin väittää? Hmm...

• turhautunu

Olet tyhmä. Ei varmaan lopeta tollasta touhua nyt kun alkuun pääs.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      66
      4012
    2. Pride-rautu korvaamaan kirjolohi

Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n
      Maailman menoa
      15
      2127
    3. Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin

Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj
      Maailman menoa
      11
      1897
    4. Olen parasta a-luokkaa

Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge
      Sinkut
      36
      1264
    5. 27
      1219
    6. Se mua jotenkin harmittaa

Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et
      Suhteet
      11
      993
    7. Oot tosi epätavallinen

ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.
      Ikävä
      43
      839
    8. Shakki ja matti

Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit
      Ikävä
      71
      837
    9. Tuntuu että sulla on uusi ihastus

Toivottavasti vain harhailen.
      Ikävä
      40
      731
    10. Peuran liikenne ajovaloissa

Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup
      Ähtäri
      24
      684
    Aihe