Mieheni laittoi kännissä minun hyvälle ystävälleni FB:n chatissä viestiä että haluaa rakastella hänen kanssaan. Hän kirjoitti että on 100% luotettava ( eli ei kerro minulle)ja yksityiskohtaisesti kuinka hän himoaa ystävääni.
Näin puolivahingossa viestit ja raivostuin ja järkytyin. Suutuin miehelleni ja ystävälleni suunnattomasti, mutta koska rakastan miestäni paljon annoin anteeksi. Mieheni selitti ettei hän selvänä ikinä tekisi noin, ja nyt teki koska oli useamman päivän ryyppyputki takana eikä tajunnut todellisuudesta vaan oli sekaisin! voiko olla näin?
Nyt pelkään ja mietin päivittäin että milloin hän pettää minua. Joka päivä mietin että kirjoitteleeko hän taas jollekkin. Ja haluaako hän enää minua.
En uskalla päästää häntä ilman minua dokaamaan, koska pelkään että hän kännissä menettäisi kontrollin ja tiedän etten enää toiste voisi antaa anteeksi. Miten pystyn taas luottamaan häneen... ja miten pystyn elämään tämän jatkuvan pelon kanssa?
Hän satutti minua niin paljon...olenko tyhmä kun jatkan avioliittoamme?Tästä on aikaa useita kuukausia ja edelleen ne viestit satuttavat minua :((
FB chatti
3
443
Vastaukset
- Joopajoojojojo
Kyllä vain, olet tyhmä. Itse miehenä sanon, että elämäni on jatkuvaa taistelua himoja vastaan. Tosin olen seksiaddikti. Jokatapauksessa, ikinä en ole päästänyt itseäni pettämään, vaikka mieli on tehnyt miljoona kertaa. Aina hammasta purren peräännyn ennenkuin teen mitään tyhmää.
Tuo, että miehesi on ottanut sen jo puheeksi toisen naisen kanssa, tarkoittaa mitä luultavimmin sitä, että hän on jo pettänyt sinua. Ei välttämättä tämän ystäväsi kanssa, mutta jonkun toisen. Jos antaa vähänkin siimaa tässä asiassa, niin se on menoa heti. Jos minä antaisin edes pienen pusun jollekin kauniille tytölle, en kertakaikkiaan pystyisi enää perääntymään. Ja tuskinpa pystyi miehesikään. Ainoa keino välttää nämä ikävät asiat, on nimenomaan välttää ne jo alusta alkaen.
Miehesi ei ole selvästikään siihen kykenevä. Voit tottakai jatkaa parisuhdettasi jos niin haluat, mutta mieheesi et voi enää ikinä luottaa. Et tippaakaan. Sinuna heivaisin äijän pihalle ja etsisin uuden tilalle.
Tai sitten voi olla naurunaihe miehesi ja hänen rakastajiensa kanssa. Miten vain tykkäätkin - En ole äikänmaikka
Oletko miettinyt miten miehesi on kyennyt kirjoittamaan noin selkeän ja oikeinkirjoitetun viestin jos on kerran ollu niin humalassa kuin väittää? Hmm...
- turhautunu
Olet tyhmä. Ei varmaan lopeta tollasta touhua nyt kun alkuun pääs.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167220- 1992607
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1112264En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761628Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911129- 451044
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va461019- 99961
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6773- 46773