Michaelin kappaleissä salaviesti!?

MJFAN99

Kuuntelin Michaelin kappaleitä ja yhtä äkkiä mulle tuli mielee että ''This is it backwords'' no kirjotin sen youtubeen ja kuuntelin sen lyricsinä. No luin sitä ja suomensin, se oli jotain pelottavaa mitä en ole ennen voinu uskoa. Kirjotttakaa youtubeen että ''This is it backwords''. Jos osaat suomentaa sen niin se on kauheeta... Elikkä: Olen kuullut että siinä on joku salainenviesti mikeltä missä se kertoo olevansa hengissä tai jtn.... Jotenkin vaan pelkään nytten Michaelia.....

2

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MJFAN99

      Sori kirjotusvirhe

    • Rica.

      Pelkäät Michaelia? Miksi? Hänhän on piilottanut Dangerous-albumin kannen täyteen symboleja, mutta eivät ne tarkoita välttämättä sitä että hän haluaisi kertoa jotain kuolemaastaan.
      Moneen muuhunkin asiaan hän on laittanut kaikenlaista jotka joutkut sitten huomaavat.
      Se This Is It tosiaan kuulostaa karmivalta. Sen takaperoiseen sanoitukseen on kaksi syytä;
      1.(todennäköisempi syy)
      Sanat ovat sattumaa, mutta kun kulkee huhuja että Michael olisikin elossa niin kansa kuulee mitä haluaa

      2.(Todella, todella epätodennäköinen syy)
      Michael halusi laittaa kansalle tosiaan viestin jostain, ja ovelana tajusi miten. Tai sitten hän halusi pelleillä, kusettaa mediaa laululla jossa kertoo olevansa elossa, mutta en tosiaan usko että hän olisi niin ilkeä lapsiaan ja fanejaan kohtaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe