Kuuntelin Michaelin kappaleitä ja yhtä äkkiä mulle tuli mielee että ''This is it backwords'' no kirjotin sen youtubeen ja kuuntelin sen lyricsinä. No luin sitä ja suomensin, se oli jotain pelottavaa mitä en ole ennen voinu uskoa. Kirjotttakaa youtubeen että ''This is it backwords''. Jos osaat suomentaa sen niin se on kauheeta... Elikkä: Olen kuullut että siinä on joku salainenviesti mikeltä missä se kertoo olevansa hengissä tai jtn.... Jotenkin vaan pelkään nytten Michaelia.....
Michaelin kappaleissä salaviesti!?
2
265
Vastaukset
- MJFAN99
Sori kirjotusvirhe
- Rica.
Pelkäät Michaelia? Miksi? Hänhän on piilottanut Dangerous-albumin kannen täyteen symboleja, mutta eivät ne tarkoita välttämättä sitä että hän haluaisi kertoa jotain kuolemaastaan.
Moneen muuhunkin asiaan hän on laittanut kaikenlaista jotka joutkut sitten huomaavat.
Se This Is It tosiaan kuulostaa karmivalta. Sen takaperoiseen sanoitukseen on kaksi syytä;
1.(todennäköisempi syy)
Sanat ovat sattumaa, mutta kun kulkee huhuja että Michael olisikin elossa niin kansa kuulee mitä haluaa
2.(Todella, todella epätodennäköinen syy)
Michael halusi laittaa kansalle tosiaan viestin jostain, ja ovelana tajusi miten. Tai sitten hän halusi pelleillä, kusettaa mediaa laululla jossa kertoo olevansa elossa, mutta en tosiaan usko että hän olisi niin ilkeä lapsiaan ja fanejaan kohtaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819