Jag vill behålla de här gamla rullarna,de är alldeles utmärkta när man pysslar med barnbarnen.Om de här nya rullarna blir våta så försvinner de ju.
WCpappersrullar som upplöser sig.
mormor marianne
3
104
Vastaukset
- konservativ
Jag satte en sån här ny rulle i vatten,visst löser den sig,blir äcklig geggamoja.
- käringen
Ibland förstår man inte VARFÖR det görs så många onödiga uppfinningar.I min barndom torkade man rumpan med det pappret som fanns till hands.Vi hade ibland Husis..
- onödigt skräp
käringen kirjoitti:
Ibland förstår man inte VARFÖR det görs så många onödiga uppfinningar.I min barndom torkade man rumpan med det pappret som fanns till hands.Vi hade ibland Husis..
Läste att de är farlga i familjer med hund.Hunden kan få tarmstopp om de tyggar i sig en tomrulle.Jag vill behålla de traditionella rullarna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 962179
- 1291408
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231370Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291318- 681233
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371048- 89975
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56924- 122797
- 82786