Jag vill behålla de här gamla rullarna,de är alldeles utmärkta när man pysslar med barnbarnen.Om de här nya rullarna blir våta så försvinner de ju.
WCpappersrullar som upplöser sig.
mormor marianne
3
146
Vastaukset
- konservativ
Jag satte en sån här ny rulle i vatten,visst löser den sig,blir äcklig geggamoja.
- käringen
Ibland förstår man inte VARFÖR det görs så många onödiga uppfinningar.I min barndom torkade man rumpan med det pappret som fanns till hands.Vi hade ibland Husis..
- onödigt skräp
käringen kirjoitti:
Ibland förstår man inte VARFÖR det görs så många onödiga uppfinningar.I min barndom torkade man rumpan med det pappret som fanns till hands.Vi hade ibland Husis..
Läste att de är farlga i familjer med hund.Hunden kan få tarmstopp om de tyggar i sig en tomrulle.Jag vill behålla de traditionella rullarna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2902767- 2011054
- 70949
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti159901- 63760
- 57737
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?19640- 56607
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?57558- 55535