napakka lausunto Natosta, kannattaa katsoa..
Väyrynen televisiossa juuri
19
57
Vastaukset
- Paavolle
Ääniä tulee täältäpäin-
Tuskin Niinistö ja Lippnen edes samalla viivalla.
NATO EMU miehet.- Niin...
Lipposelta otettin jo oo pois
Niinistöltäkin voisi öön otta pois
- Väyrynen suorastaan
loisti vaikka Stiller koetti sekoittaa..
- tyhjä tynnyri
Niin loisti,näytti kuin joku olis jättänyt valotpalamaan eikä ketään kotona.
- 28
Katsottiinkohan smaa Väyrystä? Minusta se Stillerin ohjemassa esiintynyt Väyrynen oli surkimus. Ei onnistunut edes venkoiluyritykissään.
- Klapklap
Moskovan sirkuksen etäklovni se siellä pelleili... tosissaan!
- kana-aulis
Väyrynen lienee seuraava presidentimme.
Iso ero SETA Haloseen - Keskustaporvari
Pressiklubissa Paavo osoitti olevansa todellinen valtiomies.
http://areena.yle.fi/ohjelma/13221- Os 76
Onko isänmaanpetturi ja valtiomies mielestäsi sama asia? Paavo "Vldimirov" Väyrynen lienee teille hyvä ehdokas, mutta EI Isänmallisille suomalaisille.
- sorsa porsas1
Os 76 kirjoitti:
Onko isänmaanpetturi ja valtiomies mielestäsi sama asia? Paavo "Vldimirov" Väyrynen lienee teille hyvä ehdokas, mutta EI Isänmallisille suomalaisille.
Luehan Rusin kirja.
Presidenttiehdokas Paavo Väyrynen oli mukana tänään 14.10.2011 sekä Pressiklubissa että Korkojen kera -ohjelmassa. Väyrynen esiintyi molemmissa ohjelmissa todella hyvin ja varmaankin monien ihmisten kohdalla ennakkoluuloja riisuvasti.
Väyrysen olemuksen presidentillinen arvokkuuspuoli oli hyvässä tasapainossa huumorin ja rennon lupsakkuuden kanssa.
Minusta on myös tärkeää, että Väyrysestä välittyi rauhallisuus ja itsehillintä tilanteissa, kun hänelle tehtiin provosoivia kysymyksiä. Tämä on erittäin tärkeää. Ihmiset luottavat enemmän henkilöön, jolla on paineensietokykyä, kuin ihmiseen, joka hermostuu, menettää malttiaan ja korottaa ääntään.
Suomi saa Paavo Väyrysestä hyvän presidentin.- 8+16
Samaa ajattelin minäkin. Stillerin kimitys vain korosti tätä vaikutelmaa.
Stilleri hankki tietämättään ja tahtomattaan Väyryselle paljon kannattajia. - Capt retired
Oikeassa olet. Väyrynen on todella maailmanluokan valtiomies.
Tuli punnittua puhetta ja harkittuja sanoja. Ne osoittivat hänen kehittyneen hienoon ja meidän kaikkien arvostamaan suuntaan ihmisena, joka tietää, tuntee ja osaa. - Osmium 76
Capt retired kirjoitti:
Oikeassa olet. Väyrynen on todella maailmanluokan valtiomies.
Tuli punnittua puhetta ja harkittuja sanoja. Ne osoittivat hänen kehittyneen hienoon ja meidän kaikkien arvostamaan suuntaan ihmisena, joka tietää, tuntee ja osaa.Sopiva syöttiläspaskanaamoille, itsensä ylentäneille "ylil ja kapteeneille" ja muille Isänmaanpettureille, ei Isänmaallisillisille työtätekevälle kansalle.
Miksi syöttiläsmaakunnat eivät eroa Suomesta ja liity Neuvostoliittoon? Se on pysyvä kuten Paavo Vladimirov väitöskirjassaan todisti. - Capt retired
Osmium 76 kirjoitti:
Sopiva syöttiläspaskanaamoille, itsensä ylentäneille "ylil ja kapteeneille" ja muille Isänmaanpettureille, ei Isänmaallisillisille työtätekevälle kansalle.
Miksi syöttiläsmaakunnat eivät eroa Suomesta ja liity Neuvostoliittoon? Se on pysyvä kuten Paavo Vladimirov väitöskirjassaan todisti.Oletpas Sinä nyt ihan ai (aamuinnostunut). Minä tarkoitin juuri mitä sanoin, harkittuani.
Harkitsitko itse vai tuliko pikaistuksissa sanottua vähän lapsellisesti (uhmis)?
- roskas akkia
On sen verran hyvämuisti minulla,että ainakaan minun ääntäni tuo keppuli saa.
- Lipposelleko
meinaat eikö tuo ole liian oikeistolainen ?
- puhui asiaa
Olen itse ollut enemän Niinistön kannalla. mutta eilisilta käänsi äänestyspäätökseni Väyryseen.
- menneisyyden haamu
puhui asiaa kirjoitti:
Olen itse ollut enemän Niinistön kannalla. mutta eilisilta käänsi äänestyspäätökseni Väyryseen.
Eipä pää kääntynyt. Väyrynen on menneisyyttä, ei tulevaisuutta. Pelle, mikä pelle ja uuden vuoden puhe pelleilyä ja teatteria tyystin... miksi meni mukaan pelleilyyn..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713