rajusti laihduttaneet

clariiii

Onko täällä ihmisiä jotka olette laihtuneet esim. 15 kg -> 1 kuukaudessa yms?

itsellä on tätä nykyä kiloja sen verran, että laihdutus on tarpeen.

Mitkä ovat teidän keinonne?

Pakko laihtua. 160 / 61 ( ja joo, en halua kuulla mitään ei sun tartte laihtua. ) vaan ihan oikeesti te jotka olette laihtuneet .

17

4021

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moveitmoveit

      Hei hiljaa hyvä tulee. Etkai sä sairaalaan halua?
      Laihtumisen myötä kannattaa paneutua kiinteytymiseen. Eihän se auta yhtään, että kilot karisee mutta läski säilyy, vai mitä luulet? Kovasti vaan liikuntaa!
      Ja kuka ties, ehkä sen liikunnan myötä sun itsetuntoski kohenis eikä noin suurelle laihtumiselle tulis tarvettakaan :)

    • rw4tytet

      Kun laihdut ja urheilet vähitellen niin lihakset ei pala pois.

    • kävinäjin

      En nyt ihan noin nopeasti, mutta about 2kk 10kg lähti. Mutta lähdinkin normaali painosta eli olin 165cm/55kg ja lopulta 165cm/42kg. Aluksi halusin vain vähän laihua, mutta karkasi käsistä.. Kaloreita söin varmaan päivässä enintään 600kcal tasaisin välein vähän ruokaa ja liikuntaa.

    • samatääl

      mulla oli vissiin paras jakso sellanen 10kg ihan kuukaudessa joka päivä spinningiä ja muuta lihaskuntoa ruokailu minimiin, mutta ei saa huipata. :DD

    • huono_esimerkki

      Paras laihdutusjakso oli kun en nähnyt nälkää, nautin ruoista, liikuin normaalisti ja jopa vähän ja paino romahti BMI 14 -->BMI 12 lyhyessä ajassa. Miten siis? Jätin kaikki Hiilarit ruokavaliosta. That´s it. Vaatii vain tietoa siitä missä on hiilareita minkä verran ja missä ei ollenkaan. Tosin puuroa söin joskus aamuisin ja hedelmiä 1-2 päivässä. Ruokavaliosta lähti kerralla potut, riisit, makaronit, leivät, herkut jne.

      Söin siis: Lihaa lihaa lihaa, kasviksia kasviksia, tonnikalaa, kananmunia kaikissa muodoissa, pähkinöitä, juustoja, kahvin kanssa kermaa!, täysrasvaista luonnon jogurttia ja marjoja jne. Itse asiassa tämä lienee kaikkein terveellisin ruokavalio TERVEESTI sovellettuna, mutta minulla meni yli. Anorektikkona huumaannuin painonlaskusta ja lopulta MÄÄRÄT minimoituivat. Ei hiilareita ja kalorivajaus lisäksi päivittäistä arkiliikuntaa=raju laihtuminen.

    • kgkgkgk

      Itse painan 61-62kg ja haluaisin jouluun mennessä ( mitä pikimmiten sen parempi anyway ) painaa 50kg tai alle. Eli yli 10 kg pudotus pitäisi saada.

      Paljon söitte kaloreita?

      ei tuota ongelmia syödä n. 500 kcal pvssä eli oisko 500 kcal hyvä määrä ja kerran viikossa kaloribuustaus esim. 1200 kcal?

    • Epätoivoinen:((((

      Kuinka saatte pidettyä itsekurin noin vähällä kalorimäärällä? Häviääkö näläntunne oikeasti jossain kohtaa?
      Alan olla jo epätoivoinen oman laihdutukseni kanssa! Ja minulla on oikeasti pudotettavaa kun painoindeksi näyttää pari kiloa yli normaalipainon =( Eli laihtua sopii hyvin ainakin sen kymmenen kiloa näin aluksi että olisi edes se normaali painoindeksi!
      Minäkin kaipaan hyviä neuvoja!
      Esim jos olisi pelkillä nutreilla niin kuinka kauan kestää että näläntunne häviää?

    • clariiiiiii

      voi mulla on aivan sama ongelma !

      paino on siinä pari kiloa ehkä vähän liikaa tai ainakin normaalipainon ylärajoilla eli helposti voisin laihduttaa. nyt paino 62 kg ja tavoitteena on 50 kg tai alle.

      en halua mitään 0,5 kg viikkopudotusta...tavoitteenahan olisi että jouluun mennessä ois laihempi figuuri.

      eli itse ajattelin et söisin just jtn 500 kcal ja kerran viikossa vähän enemmän ja sopivasti liikuntaa.laihtuukohan tolla 500 kcal nopsaa ? eli et vois laihtuu n. 2 kk - 10 kg at least.

    • lässsskkei

      clarii itekki oon laihtumassa tollee tänää 700kcal kohta ois parin tunnin reenit missä lähtis ainaki 200kcal nii tänää ois jonku 500kcal päivä:) ihannepaino 46kg

    • jokuläski

      Nno siis ite oon 159cm/57-58kg.. Haluisin painaa joku 45kg ja siitä alaspäi. Ku terkkari sano mulle et oon normaalipainon ylärajoil.. Normipaino ois mun pituudes oliks se joku 40kg ylöspäi, en oo ihan vrm. Mut hei mite saan karkinhimon poies ku siis aamul en ehi syömää, koulus on iha kakkaa ruokaa, joskus jää kotonakin syömättä mut yleens syön iltaruoan ja sit iltapala aika harvoin. Eli periaattees ruoast saan joku 500kcal tjn. Pärjääks sillä? Auttaaks purkansyönti nälkää? (Ite joskus kokeillu, autto ainaki tunniks :) Eli mielipiteit kdii! Ja muute clariiii, voisit kyl laihduttaa joku pari kolme kiloo, mut ei mitää kauheita määriä (:

    • claaariiiiiiii

      Aion kyllä laihduttaa enemmän. oon samanpituinen kun sä about... joten kyllä painoa voin tiputtaa huoletta.

      ja purkansyönti auttaa. Tuolla syömishäiriö osiossa oli ihmisiä jotka esim. yksi oli syöny vaan purkkaa ja juonu vettä ja yhen viikon aikana syöny vähän ja tiputtanu huikeet määrät. sit joku toinen oli joku 6 vko syömättä.. ehkä välil jotain oli ottanu mut muuten aikalailla syömättä... ja kyllä oli tehonnu. siellä oli kyl hyvii vinkkei..

      mut ite haluisin kuulla muilta rajusti laihduttaneilta.

      jouluna laihempiii !

    • sdgdhgjujik

      kuutta viikkoa ei pysty oleen syömättä (tai no tietty jos juo oikeen kaloripitoisia juomia), ihminen voi olla syömättä n. kuukauden. ja te, jotka ootte normipainon ylärajoilla; ei teidän tartte kituuttaa sen ruuan kans, sen verran on kuiteski vielä massia, et laihtuu myös ihan normaaleilla tavoilla. niukkiin kalorimääriin kannattaa siirtyä sitten ku normaalilla laihdutustavoilla ei enää tapahdu muutosta.

    • voi teit

      pöh. Mä oon sitä mieltä että se ainoa "oikea" laihtuminen tapahtuu liikunnan avulla. Ruokavalio vaan siinä ohessa tukena. Niin saa helpommin/nopeammin pysyviä tuloksia. Terveisin himoliikkuja
      Mut ei teidän tarttis alkaa sairailta ihmisiltä neuvoja hakemaan, nuoria vielä, koittaisitte nauttia lyhyestä elämästänne vielä, ennen ku sairastutte ja pilaatte kaiken. Sori jos kuulostaa tiukalta, mut mun käy sääliks ku näkee jonkun matkalla syvemmälle sairauteen

    • autoimmuunityreoditi

      Se kertoo paljon, että haet laihdutusvinkkejä
      osiosta syömishäiriöt. Fiksua toimintaa, etten sanoisi.
      Tervettä painonpudotusta on kilo viikossa, eikä todellakaan
      15 kiloa kuukaudessa. Mutta ilmeisesti haluat sairastua,
      kun haet laihdutusvinkkejä täältä, joten mikäpä minä olen
      saarnaamaan.

      Mielestäni on aika jännä, että kukaan ei ole vielä
      suuttunut kysymyksestäni. Jos minulla olisi syömishäiriö,
      suuttuisin varmasti, koska olen jo nyt hiukan kiukkuinen.
      Miten sinä kehtaat tulla kysymään tänne tuollaista,
      kun täällä on ihmisiä joilla on/on ollu hengenvaara
      laihduttamisen vuoksi? Sama kuin menisit jonnekkin
      syöpä keskusteluun kyselemään, että hei, tahtoisin
      säikyttää vanhempani, kuinka monta röökiä täytyy
      polttaa päivässä että tulee syöpä?

      Käyttäisit nyt oikeasti järkeä, laidutukseen on ihan omat
      keskustelut, joista saat terveitä ja järkeviä vihjeitä painonpudotukseen.
      Sinne mars.

      • autoimmuunityreoditi

        Kirjoitusvirhe, tarkoitin siis: Jännä, että kukaan ei vielä ole suuttunut kysymyksestäsi..


    • vihaksi pistää

      Mä aikalailla kiukustuin tästä ketjusta. Vielä pahempia vaan on ne pro:t, jotka kyselee kuinka sairastua anoreksiaan. Jumalauta, oletteko te niin helvetin typeriä, ettei mieleen satu tulemaan että syömishäiriöt ovat psyykkisiä sairauksia, joihin kuolee tilastollisesti eniten lähes kaikista psyykkisistä sairauksista?
      Kyllähän sitä laihtuu kun heittää eväät veke ja liikkuu. Joku heitti tuolla, että pelkästään liikunnalla laihtuu, ruokavalio on se toissijainen juttu. Onkohan näin? Millä keinolla sitä ihminen on sitten lihonut, jos ei ruoalla?
      Sillä laihdut ja lihot, mitä syöt ja juot, liikunta tulee toisena, muovaten kroppaa kun ruokavalio määrää energiansaannin.

      Typeriä tällaiset ketjut.
      Toivottavasti todellakin laihdutte niin paljon, että koette sen syömishäiriöhelvetin, josta ei pääse eroon sitten millään ja makaatte 100% valvonnassa pakkoruokinnassa nenä-mahaletkussa sairaalassa odottaen kuolemaa.

    • Anonyymi

      Ei vittu ootte kyl sekasin kaikki :D typerät ihmiset

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4723
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1471
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1061
    Aihe