Kertokaapas naiset, miten pillunne kastuu kaikkein nopeiten. Se tietty riippuu varmaankin tilanteesta eli joskus pimppa on märkä samantien pantavaksi kun halut on kovat. Mutta mikä saa yleensä nopeiten pillunesteet liikkeelle? Onko se nännien hyväily ja imeskely, tuhmien puheiden kuiskalu korvaan, kumppanin antama suuseksi vai sopiva yhdistelmä kaikkea?
Minusta on ihanaa, että nykyinen naiseni on yleensä nopeasti kastuvaa sorttia eli pillun saa märäksi nopeasti rintojen hyväilyllä ja nännien imeskelyllä ja jo pelkästään vartalon koskettelulla ja suukottelulla. Siitä onkin ihanaa kuljetella kieltä kohti jalkoväliä ensin sisäreisiä näykkien, pilluvakoa pitkin kieltä liikutellen ja klitoriksen ympäri rytmikkäästi nuollen...
Naiset: Mikä saa teidät kastumaan?
17
3133
Vastaukset
- tyyneWitulla
kusella käynti:D
- .......
tää ^ :D
ei mut,oikeesti,oon kans ite sitä sorttia mikä on yleesä jo pelkästä oikeenlaisesti suutelemisesta valmis :D
- J
Miehen lähellä olo, hellyys.
- Kiitös kulta tästä
Kyllä se on miehen kiihkon huomaaminen. Esim aamulla kun heräilee ja toinen siinä tuhisee puoliunessa ja sillä onkin julmettu stondis.
- ................
Munan imeminen. Oikeasti! Kiihotun siitä, kun toisesta tuntuu hyvälle.
- Nyky-aikainen nainen
"Minusta on ihanaa, että nykyinen naiseni on yleensä nopeasti kastuvaa sorttia eli pillun saa märäksi nopeasti rintojen hyväilyllä ja nännien imeskelyllä ja jo pelkästään vartalon koskettelulla ja suukottelulla. Siitä onkin ihanaa kuljetella kieltä kohti jalkoväliä ensin sisäreisiä näykkien, pilluvakoa pitkin kieltä liikutellen ja klitoriksen ympäri rytmikkäästi nuollen..."
Ööh... No mistä se sinun edellinen nainen sitten tykkäsi, ja kiihottui? Pesäpallomailalla hakkaamisesta ja naamalle kusemisestako? Vai vaivauduitko koskaan edes selvittämään?
Hölmö! Nuo on niitä ns. erogeenisia alueita, ja nainen kuin nainen yleensä tykkää, kun niitä kosketellaan ja kiihottuu siitä... Myöntäisit vaan ettei sulla ole ollut vielä edes naista, ja kyselet siksi että jos joskus naisen saat, niin tietäisit vähän suuntia mitä tehdä sen kanssa. No voin kertoo sulle, että tee suurin piirtein noin kuin kuvailit, niin eiköhän se tykkää.- maggaraaa
pelle
- Nyky-aikainen nainen
maggaraaa kirjoitti:
pelle
:D Itse olet pelle! Tuo aloitus on vaan niiiiiiiiiin tyhmä, kun jätkä ihan tohkeissaan kertoo, niin kuin jostain suuresta ihmeestä, että "naiseni tykkää kun sen tissejä ja reisiä ja pimppiä hyväilee..." KUKA siitä ei tykkäisi? Miksei saman tien kerro, että itsestänsä tuntuu tosi hyvälle, kun hänen kulliaan ja pallejaan hyväillään ja nuollaan ja imetään! Sepä se vasta suuri ihme olisikin vai mitä? Ja entäpä se, että sitten kun työntää sen kullin naisen pimpsaan, niin ihmeitten kumma SEKIN tuntuu toosi, tosi hyvältä. Onko muillakin näin...? ;D
- ..........
no,ei ne kaikki samalla tavalla kastu,sen takia kirjotinki jo tänne omani... esim. mulla on ihan turhaa ajan hukkaan heittämistä jos alkaa nuolla korvia tai tissejä.. huoh.
tottakai toisen kosketus tollasella hetkellä vaikuttaa melkee missä tahansa,mutta noista en kyllä varsinaisesti kastu/kiihotu - NättiJussi
Mun kohdalla on niin, että kaikki naiset joiden luo olen mennyt/päässyt jatkoille ovat tyyppiä jotka ovat koko ajan märkiä. Ilman mitään kutittelua ja "esileikkejä". Ovat ilmeisesti sitä tyyppiä. Vai onko niin, että jo pelkkä miehen seura saa märäksi?
Kun mennään sänkyyn loppuillasta, niin aukeevat heti eka kerralla. - easyWet
Joo kyllä mäkin oon semmonen helposti kostuva yksilö. Tosiaan pelkkä suutelu tai kaulasta pureminen hoitaa homman. Ja joskus myös ihan pelkästään oma mielikuvitus.
- Matonpesijä.
Sylki on hyvää kostuketta jos ei satu olemaan luontoystävällistä mänysoopaa käden ulottuvilla. Ja eikun hommiin, kun vaahto tulee siltä sun täältä, niin eikun kipinkapin pillu-pyykille.
- Peljmies
Naisen saa kastumaan heittämällä esimerkiksi ämpärillisen vettä päälle.
Kostuminen taas on ihan eri juttu. Jos joku ei ole havainnut tuota eroa, hän ei silloin edes tiedä, mistä puhutaan. - easyWet
Mä esim. kostun ku luen näitä juttuja. Oon jo niin märkä ettei mitään rajaa, dildo surisee tossa jalkojen välissä mutta ei vielä, ei vielä...
- hahahehehihihohhoo
Suihkussa käynti saa mut märäksi.
- tietäävarmasti
Kostuminen vaatii sen, että pitää miehestä. Eniten nainen kostuu, kun rakastaa miestä. Silloin ei välttämättä tarvita edes kosketusta.
- Kosken tyttö
No Oulussa tietysti ainut juttu on Merikoski. Nyt oon muuttanu pois ja pillu on ollu aika kuiva. Jos ens kesänä taas kostus, voishan siinä mieskin sitten olla ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1785005Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,194397Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522511
- 271929
- 221757
- 341743
- 681741