Sairaalat Alanyassa...

Lähihoitaja Kotkasta

Olen tulossa Turkin Alanyaan/Antalyaan työharjoitteluun.
Teen siellä Lähihoitajan Hohu-harjoittelun...
Onkos kellään tietoa tai yhteyksiä sairaaloihin Alanya/Antalya sektorilla?
Tarviin myös edullisen vuokra-asunnon kuukaudeksi...
Ajankohta ois Huhtikuu -2012

Kokemuksia? Tietoa ?
Turkki/Antalya/Alanya tuttuja paikkoja jo usean vuoden ajan...Kovasti tykkään!

Kiitos !!!

30

3858

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä idea

      Alanyassa seuraavat sairaalaat: Can Hastanesi, Baskent Universitet Hastanesi, Hayat Hastanesi, Sifa Poliklinik,

      Antalyassa ainakin Lara Hospital.

      Saat yhteistyösairaaloista myös vakuutusyhtiön sopimuskumppanien kautta lisää vinkkejä.

      Muistathan tarkistaa tarvitsetko työluvan harjoitteluasi varten ja onko sairaala valmis sellaisen sinulle hankkimaan.

      • Lähihoitaja Kotkasta

        KiitosKiitos!!!
        Harjoittelupaikan sain baskentista :)


      • Hyvin hoidettiin
        Lähihoitaja Kotkasta kirjoitti:

        KiitosKiitos!!!
        Harjoittelupaikan sain baskentista :)

        Moi!
        Oltiin lomalla ja käytiin kyseisessä sairaalassa.Henkilökunta oli mukavaa ja ammattitaitoista.Suomalainen sairaanhoitaja oli jo siltä päivältä lopettanut ja paikalla oli ruotsalainen hoitaja joka oli oikein mukava.Kaikki sujiu hienosti joten paljon onnea varmasti on mukava harjoittelupaikka =)


      • minä
        Hyvin hoidettiin kirjoitti:

        Moi!
        Oltiin lomalla ja käytiin kyseisessä sairaalassa.Henkilökunta oli mukavaa ja ammattitaitoista.Suomalainen sairaanhoitaja oli jo siltä päivältä lopettanut ja paikalla oli ruotsalainen hoitaja joka oli oikein mukava.Kaikki sujiu hienosti joten paljon onnea varmasti on mukava harjoittelupaikka =)

        baskentissa ei ole suomalaista sairaanhoitajaa töissä, ei ole ollutkaan valehtelevat, siellä on ainoastaan kielenkääntäjiä. aurinkomatkat antaa virheellistä tietoa että baskentissa olisi suomalainen sairaanhoitaja...


      • Voi p...

        JA SUOMESTA EI SIITTEN LÖYTYNYT HARJOITTELUPAIKKOJA.


    • ;;;;;;,

      Ei ne turkin sairaalat ole lähimainkaan suomen tasosia.

      • 14+9

        ? Ja tämän väitteesi perustat mihin? Useammin siellä mitattiin mm kuumetta ja verenpainetta kuin Suomen sairaaloissa konsanaan! Ei ole kyllä hoidossa valittamista ja löytyy sitä omakohtaista kokemusta potilaana olosta Can Hastanesissa...


      • perhonennnn

        Mistä tiedet että turkin sairaalat ei sama tasoinen? olitko turkin sairaalassa potilas tai töissä henkilökuntaan? minun mieheni jäi p-tuolissa suomalainen lääkerin virhen takia.Kun tarvitsen leikkauksen kyllä lähden Turkkiin. Suomessa juteltiin erikoislääkärin kanssa, ja kertonut mulle turkissa taidelias lääkerit ja hyvin tiedoinen! !!!


    • turkaa touhua

      Samoin löytyy omakahtaisia kokemuksia ,ei lähelläkään suomen tasoa.

      • Nivelsiteet

        Kyllä vaan on, itse olin myös siellä jalan kuvauksessa, kun liukastuin. monet kuvat ottivat ja heti ortopedin soittivat katsomaan.Todella asiantuntevaa hoitoa sain juuri Can Hastanesi sairaalassa.


      • minä

        olen työssä canissa ja sairaanhoitajana ja tiedän että taso ei ole samaa kuin pohjoismaissa, toki mitataan paineet ym... tehokkaalta pitää näyttää....mutta systeemi on erilainen kuin esim.suomessa.... tiedän mistä puhun..


    • karu totuus

      täällä myöskin kokemusta...ja täytyy todeta että paljon parempaa hoitoa sai mitä suomessa !!

    • toivottavasti ei

      Kyllä turkin sairaala touhu on ainakin 10vuotta ajastaan jälessä . Toivotavasti ei tarvitse toisten mennä turkissa sairaalaan .

    • muuurre

      aloittajalle, otappa yhteyttä Deturin Terhi Alanyaan (esim. Facebookin kautta). Hänen suhteilla harjoittelupaikan löytäminen onnistuu.
      Can hastenesissa työskentelee myös suomalainen nainen sairaanhoitajana.

      • minä

        Hei. tässä se suomalainen sairaanhoitaja kirjoittelee ja kyllä caniin otetaan opiskelijoita työharjoitteluun mutta sanonpahan vaan että taso ei täytä kriteerejä joita ammattiopistot vaativat. täällä oli harjoittelussa opiskelija joka ei täyttänyt kriteerejä mitä ammattiopistot vaativat mutta kyllähän hän läpi pääsi-.. mutta kauhistuttaa vaan miten hän pystyy suomessa hoitamaan sairaita kun on päässyt läpi pelkällä katsomisella... sitten on taas suomessa otsikoita lööpeissä kun hoitajat eivät tiedä miten hoidetaan......mutta tervetuloa harjoittelemaan alanyaan.


      • faktahomma
        minä kirjoitti:

        Hei. tässä se suomalainen sairaanhoitaja kirjoittelee ja kyllä caniin otetaan opiskelijoita työharjoitteluun mutta sanonpahan vaan että taso ei täytä kriteerejä joita ammattiopistot vaativat. täällä oli harjoittelussa opiskelija joka ei täyttänyt kriteerejä mitä ammattiopistot vaativat mutta kyllähän hän läpi pääsi-.. mutta kauhistuttaa vaan miten hän pystyy suomessa hoitamaan sairaita kun on päässyt läpi pelkällä katsomisella... sitten on taas suomessa otsikoita lööpeissä kun hoitajat eivät tiedä miten hoidetaan......mutta tervetuloa harjoittelemaan alanyaan.

        Haloo! Tiesitkö, että Suomessa voi opiskella sairaanhoitajaksi osaamatta sanaakaan suomen kieltä? Harjoitteluista on päässyt läpi kun opettajien mielestä on "pakko päästää". Yksittäinen harjoittelujakso Turkissa ilman turkin kielen taitoa ei siis ole yhtään sen kummempi asia olipa se sairaala millainen tahansa. Kylläpä niitä harjoitteluja tehdään ympäri maailmaa ja turkkilaiset sairaalat yltävät kyllä samaan mitä monet muut harjoittelupaikat.


      • saissuli
        minä kirjoitti:

        Hei. tässä se suomalainen sairaanhoitaja kirjoittelee ja kyllä caniin otetaan opiskelijoita työharjoitteluun mutta sanonpahan vaan että taso ei täytä kriteerejä joita ammattiopistot vaativat. täällä oli harjoittelussa opiskelija joka ei täyttänyt kriteerejä mitä ammattiopistot vaativat mutta kyllähän hän läpi pääsi-.. mutta kauhistuttaa vaan miten hän pystyy suomessa hoitamaan sairaita kun on päässyt läpi pelkällä katsomisella... sitten on taas suomessa otsikoita lööpeissä kun hoitajat eivät tiedä miten hoidetaan......mutta tervetuloa harjoittelemaan alanyaan.

        Hei
        Hienoa, että olet ollut töissä canissa. Minkälainen palkka sairaanhoitajalla on Turkissa? Voiko saada työsuhdeasunnon?


    • kävisit joskus

      nimimerkille toivottavasti ei! jos sinä joskus kerran oikeasti joutuisit hoidettavaksi sairaalaan niin tietäisit mistä puhutaan! ei todellakaan turkkilaiset sairaalat ole 10v jäljessä!

    • kaukana on

      Valitettavasti joiduin viettämään yön turkkilaisessa sairaalassa ja kyllähän se touhu kaukana suomen tasosta on.

      • 210

        Mutta kun, yksi sairaala Turkissa ei kerro koko totuutta maan sairaaloista.
        Faktaa on, että taso vaihtelee hyvin paljon. Ja tästä on turha alkaa kinaamaan;)


    • vesuvius

      Hei! Ystävättäreni on ostanut asunnon Alanyasta ja on valmis myös vuokraamaan sitä. Asunto on reilun kilometrin päässä keskustasta - mutta dolmuksethan kulkevat monta kertaa tunnissa. Asunto on vartioidulla, tosi upealla alueella, aktiviteetteja riittää, uima-altaat, saunat, kuntosalit, keilailu, tennis, ym... Menemme sinne nyt jouluksi ja Itse olen ajatellut viettää myös maaliskuun siellä. Jos kiinnostaa, ota yhteyttä, saat lisäinfoa...

      Vesuvius

    • JohannaY

      Onhan sulla työlupa kunnossa??? Ja olethan kysynyt, että järjestääkö sairaala sen sinulle???

    • Jep jep jep

      Lähihoitajan harjoittelut onnistuvat varmasti hyvin, pyri vaan lähellä kaikkia. Kortsut mukaan, niin voi maksaa luonnossa vuokra, varsinkin jos ei ole mukana rahaa.

      • ----

        Olen lievästi samaa mieltä , etkö tosiaan halua valmistua
        oikeasti Suomessa oikeaksi lähihoitajaksi.t
        Koulun olet käynyt ja nyt munaat itsesi ja tulevan työpaikkasi.


      • Potilas X Alanya
        ---- kirjoitti:

        Olen lievästi samaa mieltä , etkö tosiaan halua valmistua
        oikeasti Suomessa oikeaksi lähihoitajaksi.t
        Koulun olet käynyt ja nyt munaat itsesi ja tulevan työpaikkasi.

        Mitähän tuo nyt tarkoitti, nimim. ----? Totta on, että Suomessa sairaanhoitajan toimenkuva on laajempi kuin monissa muissa maissa, esim. Turkissa ja Saksassa (josta minulla on myös tietoa ja kokemusta). Lääkäripulan takia Suomessa monet toimenpiteet, jotka muualla tekee lääkäri, on sysätty sairaanhoitajien tehtäväksi. Esimerkiksi synnytyksissä täällä Turkissa on aina mukana lääkäri, ei "vain" kätilö kuten Suomessa. Kummankohan käsissä tunnet olosi turvallisemmaksi. Turkin yksityissairaaloiden taso on todella korkea. Olen itse ja monet tuttavani todenneet sen kun sairaalaan olemme täällä joutuneet. Täkäläiset terveyskeskukset ovat sitten luku sinänsä, ovat samanlaisia arvauskeskuksia kuin Suomessakin.


      • Älä höpötä
        Potilas X Alanya kirjoitti:

        Mitähän tuo nyt tarkoitti, nimim. ----? Totta on, että Suomessa sairaanhoitajan toimenkuva on laajempi kuin monissa muissa maissa, esim. Turkissa ja Saksassa (josta minulla on myös tietoa ja kokemusta). Lääkäripulan takia Suomessa monet toimenpiteet, jotka muualla tekee lääkäri, on sysätty sairaanhoitajien tehtäväksi. Esimerkiksi synnytyksissä täällä Turkissa on aina mukana lääkäri, ei "vain" kätilö kuten Suomessa. Kummankohan käsissä tunnet olosi turvallisemmaksi. Turkin yksityissairaaloiden taso on todella korkea. Olen itse ja monet tuttavani todenneet sen kun sairaalaan olemme täällä joutuneet. Täkäläiset terveyskeskukset ovat sitten luku sinänsä, ovat samanlaisia arvauskeskuksia kuin Suomessakin.

        Kuinka ihmeessä voit väittää , että turkin saraaloissa olisi korkea taso.
        Koulutettu kätilö suomessa vastaa varmasti turkkilaista lääkäriä.
        Onhan turkkilaislääkärillä varmasti tuhkakuppi mukana , kun hän
        sauhuttelee potilaan nokan edessä.


      • Potilas X Alanya
        Älä höpötä kirjoitti:

        Kuinka ihmeessä voit väittää , että turkin saraaloissa olisi korkea taso.
        Koulutettu kätilö suomessa vastaa varmasti turkkilaista lääkäriä.
        Onhan turkkilaislääkärillä varmasti tuhkakuppi mukana , kun hän
        sauhuttelee potilaan nokan edessä.

        Minä voin väittää, koska minun väitteeni pohjautuu tietoon ja kokemukseen, ei ennakkoluuloihin kuten sinulla. Sinä et tunnut tietävän edes sitä, että Turkissa on voimassa samanlainen tupakkalaki kuin Suomessa ja EU:ssa, niin että se niistä tuhkakupeista.


      • sddfsf
        Älä höpötä kirjoitti:

        Kuinka ihmeessä voit väittää , että turkin saraaloissa olisi korkea taso.
        Koulutettu kätilö suomessa vastaa varmasti turkkilaista lääkäriä.
        Onhan turkkilaislääkärillä varmasti tuhkakuppi mukana , kun hän
        sauhuttelee potilaan nokan edessä.

        Tyypillistä suoli24-paskaa vasten parempaa tietoa.


      • Vodkaakoskenkorvaa
        sddfsf kirjoitti:

        Tyypillistä suoli24-paskaa vasten parempaa tietoa.

        Mitähän , jos vetäisitte sitä viinaa sen verran vähemmän , ettei
        tarvitsisi mennä niitä nivelsiteitänsä paikkailemaan sairaalaan.
        Turkissa kun harvemmin on edes liukkaita kelejä.


      • Älä tuu minua hoitaa
        Vodkaakoskenkorvaa kirjoitti:

        Mitähän , jos vetäisitte sitä viinaa sen verran vähemmän , ettei
        tarvitsisi mennä niitä nivelsiteitänsä paikkailemaan sairaalaan.
        Turkissa kun harvemmin on edes liukkaita kelejä.

        Aloittajan tekstistä saa sen kuvan , että nuori henkilö haluaa hoitaa
        työharjoittelunsa vain bilettämällä ahkerasti Alanyan seksibaareissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe