Suojassa puiden lehtevien
lämmösä syksyn aurinkoisten
päivien
vielä joki vapaana virtaa
unohduksiin jää huokaukset
toiveet entiset
hiljaiset kuiskaukset
virta ne vei
pohjavesien syvyyvksiin
uusia huokauksia
toiveita tuhansia
joki taas kuuntelee
ja kerran
ne mereen virtautuvat
aallot ne kantaa vastarantaan
ne on tarkoitettu sinun
löytäväksi
joki vielä vapaana virtaa
helpotuksesta huokaisten
Joki vielä vapaana virtaa
12
483
Vastaukset
- rygseck
Tämä runo on lumottu... alusta loppuun asti !
Kaunis !- Liona32+
Kiitos rygseckvastauksestasi, tuossa se joki virtaa lähettyvillä
hyvä koiran ulkoittamispaikka ja voihan siihen
aina toiveen heittää.
Tämä on surumielinen, mutta ei kuitenkaan lohduton. Pieni toive sisältyy loppuun, se pehmentää muuten haikeaa sisältöä. Ajankohtainenkin, kun syksy on jo läsnä.
- Liona32+
Voi Lindal. kumpa tietäisit miten iloiseksi
tulin kun yllätyksekseni näin sinun vastanneen
runooni. Toivon että palaisit takaisin tälle
palstalle siitä on niin pitkä aika kun viimeksi
olen lukenut runojasi.
SUURET KIITOKSET VASTAUKSESTASI!
- Herkkähipiä
Kaunis runo,todellakin !!!
- Liona32+
Kiva kun tykkäsit ja kaunis kiitos vastauksestasi!
- Trinite
Tämä runo on aikamatka talven kynnykseltä loppukesän lämpimin päiviin. Joki, joka kuvastaa aikaa ja ajan kulkua.
Se on ajan virtaa, joka kuljettaa luoksemme toiveita ja unelmia. Huuhtoo mennessään huokaukset ja uponneet toiveet. Vie myötään ajatuksen, kuljettaen sen kauas elämän merelle. Ei kadottaakseen sitä, vaan antaen sen meren äärettömään syliin, jotta joku jossain sen löytäisi. Runo, joka virtaa vapaana ja kauniina täynnä luovaa tulkinnallisuutta.
Runo, joka minulle tuo henkilökohtaisesti kauniin muistikuvan pienestä joesta, pikemminkin ehkä purosta, joka kristallin kirkkaana kiemurtelee matalana hiekkapohjaisena, halki asumattoman metsäseudun.
Liona, sinun runosi on joki, jossa helmisimpukat elävät ja voivat hyvin.- Liona32+
Trinite, kaunis vastaus kuten aina kaipaan merta mutta tyydyn
jokeen joka ainakin vielä silloin virtas vapaanai mereen. Käyn siellä melkein
päivittäin koiraa ulkoiluttamassa ja se pieni saari jossa joki virtaa
verkkaisesti tuo elämääni harmoniaa ja usein inspistä maalauksiini.
Kiitos Trinite kun kuljit ajatuksissa kanssani joenrantaa!
- Angstinen t.
Liona olet ihan tulessa! Hienosti runoiltu kerrassaan.. Tyrmäävän kaunista..
- Liona32+
Suuri kiitos sanoistasi Angst..t. Annan suuren arvon kommentillesi!
Joki virtaa. Se on kuvaus ajattomuudesta, että on jotain, joka on täällä meidän jälkeemmekin. Kaunis runo.
- Liona
Kiitos DBW syvällisen hienosta vastauksestasi ja
hyvää joulua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306182Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144684Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413294IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623091Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3591703Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111498- 711391
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411308- 791189