Sopiiko teidän mielestänne nimi Kaisu tyttövauvalle?
Vastaukset 17
- kaisuitsekin
Minulle on ainakin sopinut :)
- kaisuitsekin
Minä olen Kaisu Johanna :)
- '''''''''''''''''''
Kaisu...Kaisa.... ok
- Äiti.
Onko kenelläkään ehdottaa toista nimeä Kaisu-nimiselle?
- suomineitooooooooo
en ole koskaan ihaillut Kaisua.
tulee mieleen Haisu.
Kaisa on parempi - NimiTäti
Ihan kiva!
Kaisu Evelina.
Kaisu Amanda.
Kaisu Wilhelmina.
Kaisu Helena.
Kaisu Josefiina. - """""""""
Kaisu Maija
Kaisu Sylvia
Kaisu Irmeli
Kaisa Maiju
Kaisa Johanna
Kaisa Inkeri - Ei!
EI EI EI!!! EI Kaisua.
Koulukaverithan tykkää vääntää nimiä. Kaisusta tulee heti haisu, raisu tai vaisu. EI EI EI EI EIIIIIII!- eihaisu
Kaisu Marita/Anita
- kiusattu
Haisuhan siitä tulee mieleen... Itse entisenä koulukiusattuna välttäisin ainakin niitä nimiä jotka helpoimmin vääntyvät ikäviin merkityksiin...
- Mieluummin Kaisa!
Meidän luokalla oli ennen tyttö, jonka nimi oli Kaisu. Ja pian hän oli haisu-Kaisu ja raisu ja vaisu, kuten Ei!-niminenkin sanoi.
Itse en tykkää Kaisu nimestä. Ennemmin Kaisu. - Mieluummin Kaisa!
Siis ennemmin Kaisa!
- Sanonimijotaeivoi
Minua ei ole tuosta nimestä ikinä kiusattu eikä sitä ole missään väännelty. Kaikista nimistä voi ilkeä väännöksen toki tehdä.
- Niih
Tyttövauvalle ainakin paremmin kuin poikavauvalle.
- CMore_Juniori
Kaisu Kuu
- Anonyymi
Kiva pirteä nimi.
- Anonyymi
Tykkään. Reippaan tytön nimi. En tunne yhtään Kaisu, joka olisi laiska tai saamaton!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6171633Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44887Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14743- 45672
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32543
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE161498