Sopiiko teidän mielestänne nimi Kaisu tyttövauvalle?
Kaisu?
17
1527
Vastaukset
- kaisuitsekin
Minulle on ainakin sopinut :)
- kaisuitsekin
Minä olen Kaisu Johanna :)
- '''''''''''''''''''
Kaisu...Kaisa.... ok
- Äiti.
Onko kenelläkään ehdottaa toista nimeä Kaisu-nimiselle?
- suomineitooooooooo
en ole koskaan ihaillut Kaisua.
tulee mieleen Haisu.
Kaisa on parempi - NimiTäti
Ihan kiva!
Kaisu Evelina.
Kaisu Amanda.
Kaisu Wilhelmina.
Kaisu Helena.
Kaisu Josefiina. - """""""""
Kaisu Maija
Kaisu Sylvia
Kaisu Irmeli
Kaisa Maiju
Kaisa Johanna
Kaisa Inkeri - Ei!
EI EI EI!!! EI Kaisua.
Koulukaverithan tykkää vääntää nimiä. Kaisusta tulee heti haisu, raisu tai vaisu. EI EI EI EI EIIIIIII!- eihaisu
Kaisu Marita/Anita
- kiusattu
Haisuhan siitä tulee mieleen... Itse entisenä koulukiusattuna välttäisin ainakin niitä nimiä jotka helpoimmin vääntyvät ikäviin merkityksiin...
- Mieluummin Kaisa!
Meidän luokalla oli ennen tyttö, jonka nimi oli Kaisu. Ja pian hän oli haisu-Kaisu ja raisu ja vaisu, kuten Ei!-niminenkin sanoi.
Itse en tykkää Kaisu nimestä. Ennemmin Kaisu. - Mieluummin Kaisa!
Siis ennemmin Kaisa!
- Sanonimijotaeivoi
Minua ei ole tuosta nimestä ikinä kiusattu eikä sitä ole missään väännelty. Kaikista nimistä voi ilkeä väännöksen toki tehdä.
- Niih
Tyttövauvalle ainakin paremmin kuin poikavauvalle.
- CMore_Juniori
Kaisu Kuu
- Anonyymi
Kiva pirteä nimi.
- Anonyymi
Tykkään. Reippaan tytön nimi. En tunne yhtään Kaisu, joka olisi laiska tai saamaton!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513555Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1082387Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5922266Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192016KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar741664Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201638
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1361512- 281436
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?921401