Muutama palstalainen on varsin kovia vinoilemaan kanssaihmisille.
Tunnetko kuuluvasi tuohon " tummaan joukkoon " ja jos, niin
nautitko siitä.
Oletko " Pahasuinen " ?
50
168
Vastaukset
- lejanna
Minähän tutisen ja vapisen, melkein itkuakin väännän, kun tänne sanojani uskallan asettaa.
Ihminen, jokainen, on tunteva sielu. Ketään ei saisi loukata.
Oli puska tai muu pa*ka. Ihan sama.
.- Pirre*
Eihän henkilöön kohdistuva ilkeys olekaan asiallista palstakäytöstä, mutta mielipiteensä kulloinkin kys. olevasta asiasta tietenkin voi sanoa suoraan..
P.s. vaikkei täällä pitäisikään ketäänkehua tai moittia.., siltikin sie olet mukiin menevä lejanna :)
Nyt pittää lähteä naapurriin päiväkahville ... - eeeiiivoi
Sä olet yksi pahimmista.
Huumorin alle ja puskasta litkutat juttujasi !
Yötä päivää , palstalla - O:))
eeeiiivoi kirjoitti:
Sä olet yksi pahimmista.
Huumorin alle ja puskasta litkutat juttujasi !
Yötä päivää , palstallaMitäs Kello-Kalle, ympäri vuorokauden mahtaa olla työlästä päivystää?
- heh ja häh
O:)) kirjoitti:
Mitäs Kello-Kalle, ympäri vuorokauden mahtaa olla työlästä päivystää?
näin solahti pirre puskaan
Säteet tuota jatkuvasti - Luulemitäluulet
heh ja häh kirjoitti:
Säteet tuota jatkuvastiÄlä luule luuta lihaksi, lampaanpäätä makkaraksi.
- Pirre*
heh ja häh kirjoitti:
Säteet tuota jatkuvastiVoi teitä reppanoita, ei sitten yhtääään huvita kinata näitä puskajuttujanne....
Jatkaa olkaa hyvä.. - joka vkl sama juttu
Pirre* kirjoitti:
Voi teitä reppanoita, ei sitten yhtääään huvita kinata näitä puskajuttujanne....
Jatkaa olkaa hyvä..Taitaa olla yritystä saada aikaan perinteinen viikonlopun riitelyketju.
- Pirre*
joka vkl sama juttu kirjoitti:
Taitaa olla yritystä saada aikaan perinteinen viikonlopun riitelyketju.
Nimenommaan..ihan jo naurattas , jos naurattas..:)
Mulla on ikäni kaiken ollut tapa sanoa aika suoraan mitä ajattelen, olen sitä yrittänyt vanhemmiten hillitä, hieman, muut saakoot arvioida, olenko siinä mitenkään onnistunut...
- hasta la vista
Pidän tyylistäsi ja tavastasi kirjoittaa, asiallista mutta suoraa, ilman mitään keinotekoisia miellyttämisen takia suollettuja tarinoita. Ei runoja eikä lirkutteluja.
Olet palstan parhaita.
Pahasuinen, en.
Suorasuinen, joskus.
Vaikea ymmärtää, usein.
Jonkun mielestä olin "pikuilkeä", mutta en itseäni tunnista siksi.
Osaan toki olla ilkeä, mutta sitten olen oikeesti ilkeä.
Pieni vinoileminen on leikkiä, huumoria, sitä ei pidä otettaman ilkeydeksi.- kysyn vaan
Millä oikeutat itsesi? olemaan pikkuilkee?
Millä standardilla pikkuilkee on parempi kuin ilkee?
Samaa vituiluahan se on? kysyn vaan kirjoitti:
Millä oikeutat itsesi? olemaan pikkuilkee?
Millä standardilla pikkuilkee on parempi kuin ilkee?
Samaa vituiluahan se on?En oikeuta mitään, koska, jos luit vastaukseni, siitä tuli selvästi esiin että EN ole mielestäni ilkeä, pikku enkä iso.
Ja sitten taas kerran:
"Olen vastuussa vain siitä mitä kirjoitan, en siitä miten sinä lukemasi ymmärrät"
- ?
Ilkeimmät ivat livahtavat puskasta rekisteröidyille nimimerkeille.
Kateusko sen aiheuttaa`? Minä taidan olla palstan viidenneksi ilkein, ainaskin.
Tavallaan ilkeily on minulle nautintokin, mutta ei alkuunkaan siten kun monet uskovat/olettavat.
Pilkut ja pisteet ovat mukavaa ajanvietettä, monet, onneksi, ottavatkin ne huumorilla.
Älytön lauserakenne saa minut vähän kiukustumaan ja kuittailemaan, mutta aina ensin nauramaan julkean hävyttömästi.
Ja sit näppikselle irvistelemään.
Ajattelematon/oppimaton/älytön asennoituminen maailman asioihin ja elämän lainalaisuuksiin, tekee minusta Ihmissuden.
Tähän kuuluu myös "kuolleitten omaisten syndrooma".
Armi ja Danny- jutut saavat minut sulamaan lattialle, kunhan 60 porukka osaa kuvata ne aikuisesti.
Jos ei osaa, vaan tulee vapisevaa haavanlehtistä ja entisen ukon/akan muisteloa, ja niihin liittyvää surkeutta ja kyyneltä, paljastan minä hampaani.
Minun aloitusteni ja ajatusteni törkeä kopiointi saa minut repimään tapettini, kananpashaverkkoineen ja naapurin ostamaan Betonia.
Mutta, jos lähtisin kanssanne risteilemään, mitä en tee, koska siellä ei saa polttaa Tupakkia, olisin maailman rauhallisin, ihanin ja ihailtavin mies.
Koska naamakkain ei aina ole aikaa ajatella, kuten kirjoittaessa.
Lirkkua vaan suoltaisin, varmuuden vuoksi. :)
H.Olen sitä mieltä, että jokainen aloitus syntyy jo aikaisemmin tehdyistä aloituksista. Joku asia mikä jää vaivaamaan antaa uudenlaisen näkemyksen ja poikii uuden aloituksen.
Tässä aloituksessa on käytetty klassista koukkua. Aloituksessa puhutaan palstalaisista ja kukapa se kissan hännän nostaisi kuin kissa itse.
Mutta, mutta en lähde nyt risteilylle vaan lähden ulos lenkille, laitoin kanankoipia uuniin ja kun palaan on pöperöt muhineet valmiiksi ; )- minäminä JA minä
Vai törkeä kopiointi. Et varmasti ole koskaan miettinyt että tässä maailmassa osaavat ajatella muutkin kuin sinä, että kaikki eivät päivystä täällä yötä päivää saati lue jokaista huikaisevaa käsittämätöntä aloitustasi tai ajatustasi (jota kukaan muu ei tietysti ole aikaisemmin ajatellut). Jos vain sinä osaat ajatella, maailma on huonolla tolalla.
minäminä JA minä kirjoitti:
Vai törkeä kopiointi. Et varmasti ole koskaan miettinyt että tässä maailmassa osaavat ajatella muutkin kuin sinä, että kaikki eivät päivystä täällä yötä päivää saati lue jokaista huikaisevaa käsittämätöntä aloitustasi tai ajatustasi (jota kukaan muu ei tietysti ole aikaisemmin ajatellut). Jos vain sinä osaat ajatella, maailma on huonolla tolalla.
"minäminä JA minä"
Mutta ajatteles, kun maailma loppuu ja viimeinen ajatus on: HUNKSZ, heevetti.
Olisi pitänyt kuunnella...Aaaargggghhhh!
Kuten jenkkien tornissa kuollut:)
Minä olen palstalla vain jokusen tunnin, mutta aina minua kannattaa päivystää.
H.- minäminä JA minä
hunksz kirjoitti:
"minäminä JA minä"
Mutta ajatteles, kun maailma loppuu ja viimeinen ajatus on: HUNKSZ, heevetti.
Olisi pitänyt kuunnella...Aaaargggghhhh!
Kuten jenkkien tornissa kuollut:)
Minä olen palstalla vain jokusen tunnin, mutta aina minua kannattaa päivystää.
H.Enpä usko, luulet liikoja itsestäsi kuten aina.
Eip
kä sinua tarvitse päivystää, tunget itsesi joka ketjuun kertomaan miten tämä ja tuo ajatus on juuri sinun päästäsi, olkoon itse ajatus kuinka älytön tahansa. Tai että olet tehnyt saman aloituksen jo vuonna tikari ja miekka, kas kun ette ole huomanneet. Ei olla, eikä yhdeltäkään palstan käyttäjältä voi vaatia että he lukisivat aikaisempia ketjuja kun tekevät uuden aloituksen. Yritä vain kestää että aivot ovat aivan muualla kuin sinun päässäsi.
"mustanpuhuva"
Useimmiten, painotan: useimmiten, teen aloitukseni siitä mitä maailmalla tapahtuu.
ja useimmiten, painotan: useimmiten, vastaan paljastamalla alastoman, raadollisen itseni.
Minä en voi venkuroida enkä kiemurrella maailmassani, koska minulla on vain yksi nimimerkki.
Ja chatti ja jaaritus on munulle kauhistuksen Kanahäkki.
H.- hasta la vista
Hahaa, johan vippasi, vai on chatti ja jaaritus "sunulle" kauhistus, lirkunlärkky ei kuitenkaan ole vai kui.
hasta la vista kirjoitti:
Hahaa, johan vippasi, vai on chatti ja jaaritus "sunulle" kauhistus, lirkunlärkky ei kuitenkaan ole vai kui.
"hasta la vista"
Minä chattailen valikoiden.
Lirkulla ei ole rajaa.
H.- hasta la vista
hunksz kirjoitti:
"hasta la vista"
Minä chattailen valikoiden.
Lirkulla ei ole rajaa.
H.Muille et kuitenkaan suo samoja oikeuksia.
hasta la vista kirjoitti:
Muille et kuitenkaan suo samoja oikeuksia.
"hasta la vista"
Jospa muutetaan objekti: Kaikille.
Palstalla on muita, palstan ulkopuolella on kaikki.
H.:)- hasta la vista
hunksz kirjoitti:
"hasta la vista"
Jospa muutetaan objekti: Kaikille.
Palstalla on muita, palstan ulkopuolella on kaikki.
H.:)Me olemme palstalla, joten muille palstalaisille, ulkopuolisia täällä ei ole.
Vastaukseni on tarkoitettu lähinnä Hunskille, mutta koska hän mieltää kaikki vastaukset ja mielipiteiden vaihdon "chatiksi" niin laitan oman mielipiteeni tähän alle näin vain.
Olla samaa mieltä jonkun kanssa ei tarkoita ajatusten kopiointia. Sinulla on suuret luulot itsestäsi jos todellakin ajattelet että muut eivät omalla aivotoiminnallaan pääse samaan johtopäätökseen kuin sinä.
Jos keskustelupalstan dynamiikka (mielipiteiden ja ajatusten vaihto) ei sinua miellytä niin ehdottaisin omaa blogia jossa voisit jukistaa erinomaisia ajatuksiasi, runojasi jne aivan vapaasti, ilman että sinua häiritään vastauksilla.
Laita laastari rsteilyn ajalle tai pysy kotonasi, sinulla on mahdollisesti paljon hauskempaa omassa seurassasi."Paloma.se.co"
Minä paljon tiedä noista blogeista :)
Mutta palsta tuntuu jotenkin...noh...sellaiselta.
Wiki kertoi että Blogeissa on jotain vastavuoroisuuttakin?
Sinne voi ihan vastatakin.
Mutta, minä en koskaan, palstalla, aloita kopioimalla jonkun toisen ajatuksia.
Silloinhan minä olisin, surkea, pahainen kakkonen?
Mutta..noh...
Mennään nyt näin tässä blogissa.
Minä voin Tupakoida, ihan omassa seurassani.
Sinä sitten tuoksut hyvältä, omassa seurassasi.
H.- minäminä JA minä
Olen täysin samaa mieltä. Kun ajatellaan Suomi24:n käyttäjämäärää, tuntuisi kummalliselta ettei useammalla kuin yhdellä ihmisellä olisi samankaltaisia ajatuksia. Tuollaisesta huomauttamisen lisäksi mielestäni kenelläkään palstalaisella ei ole oikeuksia ohjata muita siihen tai tähän ketjuun kertomaan mielipiteitään, jätettäköön ohjeistukset seriffille tai ylläpidolle. Tätä en siis tarkoittanut sinulle vaan niille, jotka asiaa harrastavat.
- turhaa valittaa
Olen täysin samaa mieltä. Kun ajatellaan Suomi24:n käyttäjämäärää, tuntuisi kummalliselta ettei useammalla kuin yhdellä ihmisellä olisi samankaltaisia ajatuksia. Tuollaisesta huomauttamisen lisäksi mielestäni kenelläkään palstalaisella ei ole oikeuksia ohjata muita siihen tai tähän ketjuun kertomaan mielipiteitään, jätettäköön ohjeistukset seriffille tai ylläpidolle. Tätä en siis tarkoittanut sinulle vaan niille, jotka asiaa harrastavat.
Emme voi tuolle yli-ihmiselle mitään, sama kuin kaataisi vettä hanhen niskaan. :(
- voitan aina
turhaa valittaa kirjoitti:
Emme voi tuolle yli-ihmiselle mitään, sama kuin kaataisi vettä hanhen niskaan. :(
Meitä on vahvoja ja heikkoja.
- turhaa valittaa
voitan aina kirjoitti:
Meitä on vahvoja ja heikkoja.
Tarkoitin että on turha valittaa hänelle tai hänestä, kaikesta huolimatta jatkaa omalla tavallaan. Vähimmällä pääsee kun ei ole huomaavinaan.
turhaa valittaa kirjoitti:
"turhaa valittaa"
Ei nyt ihan noin.
Siinä minä imen pohjamutaa kun muutkin.
Mutaa, jonka Rantakoivun muhkeat Urvut ovat kasvattaneet.
Niiden voimalla syntyy myös kaunis Joutsen.
Anti sinä vaan Puhalluslamppusi palaa .
Joskus vielä siellä Mustajoutsen soutaa.
H.- turhaa valittaa
hunksz kirjoitti:
"turhaa valittaa"
Ei nyt ihan noin.
Siinä minä imen pohjamutaa kun muutkin.
Mutaa, jonka Rantakoivun muhkeat Urvut ovat kasvattaneet.
Niiden voimalla syntyy myös kaunis Joutsen.
Anti sinä vaan Puhalluslamppusi palaa .
Joskus vielä siellä Mustajoutsen soutaa.
H.Ohi meni, en pdä joutsenista, en ole nähnyt vuosiin, en käytä puhalluslamppua.
"minäminä JA minä"
Ilmeisesti vastasit Palomalle, mutta kun et laittanut osoitetta niin vastaan aikasti pikkuisen.
Minun kommenttini ja aloitukseni saa aina poistaa.
Kummallista kyllä, ylläpito ei tunne yhtä vahvaa kiukkua kun monet muut.
Jossain menee jotain pieleen?
H.- minäminä JA minä
Ja mikä osoite minun olisi pitänyt laittaa? Vastasin sinne mihin tarkoitinkin. Ylläpito poistanee vain jos heiltä pyydetään sitä, tuskin he käyvät täällä lukemassa kuolemattomia ajatuksiasi. Itse en viitsi vaivautua painamaan poistonappulaa, et ole sen arvoinen, mutta silloin tällöin käyn kertomassa mielipiteeni.
"minäminä JA minä" (Tää on senlainen osoite joka kertoo kenelle kirjoitetaan)
Minusta on ihan hyvä että en aina ole arvoinen.
Mutta tykkään kyllä että aina poikkeillaan kirjoittamassa.
Palsta kun on sitä varten luotu.
H.- minäminä JA minä
Voit katsella viestipuusta kenelle vastaus on osoitettu. Aina se ei ole suinkaan sinulle, vaikka joitain ketjuja lukiessa voisi luulla että olet jopa aloittaja vaikket olekaan. Toki myönnän että nykyinen systeemi on hankala ja huonosti erottuva, mutta yritä kestää se samoin kuin aivojesi poissaolo.
Voit katsella viestipuusta kenelle vastaus on osoitettu. Aina se ei ole suinkaan sinulle, vaikka joitain ketjuja lukiessa voisi luulla että olet jopa aloittaja vaikket olekaan. Toki myönnän että nykyinen systeemi on hankala ja huonosti erottuva, mutta yritä kestää se samoin kuin aivojesi poissaolo.
"minäminä JA minä"
Kenelle viestisi oli kohdistettu?
H.- Voitan aina.
Tuskin on sinulle H. Aika moni tykkää tekstistäsi. Kritiikki kohdistuu naishenkilöön, jos olen oikein ymmärtänyt.
- varjele taivas
Voitan aina. kirjoitti:
Tuskin on sinulle H. Aika moni tykkää tekstistäsi. Kritiikki kohdistuu naishenkilöön, jos olen oikein ymmärtänyt.
Jos nuoli näyttää että vastaus on hunksille mikä siinä on niin vaikea tajuta?
Voitan aina. kirjoitti:
Et ole ymärtänyt yhtään mitään ; ) eikö nolota?
- maapallo on pyöree
korppis kirjoitti:
Korppis, nyt olen samaa mieltä, luulisi nolottavan. ;))
Naiselle? ;)))) - Ymmärretty))))))))
korppis kirjoitti:
Jotenkin , en tiedä mikä noissa "ton" tyyppisissä ihmisissä vaan nyppii .
- k/k
Rekilaulujen varasto ja tiukat vastaukset on peruja ammatista jossa törkeyret kuitattiin pahemmalla herjalla.
Ei se kumminkaan tarkoita et niitä lentelis ku perhosia,asia joka saa minut lähtemään ku lintu pivosta on ylimielisyys.
Toisen halveksiminen ja ohjeistaminen omaan yliminään veroten on syvältä tällä palstalla varsinkin silloin kun haluis pikkasen rentoutuu.
Laivareisullekkin vois lähtee ellei tulis niin helpolla merikipeeks.- mamma vaa
Sää merikipiäks,hih ja kjäh !
Joo, olen jos tarve niin vaatii.
Toisaalta olen myös erittäin ymmärtäväinen ja "hyväsuinen" :))korppis kirjoitti:
Minulla on nauravat silmät ja hymyilevä suu.
Niin täälläkin useimmiten suu hymyilee ja silmät nauraa sirrillään..
Jos alkaa menee mutruun palstan lukemisen takia niin häivyn koko palstalta.
En viitsi mokoman takia itseäni suututtaa.
- NössötNeUhoilee:D
Toki osaisin olla pahasuinen, jos haluaisin. Ei sillä, etten uskaltaisi tai, ettei lohkeaisi osuvasti, vaan siksi, että pahasuisuus ei ole saavutus tai ylpeilyn aihe. Nyt aikuisena itsetuntoni on sen verran vahva, ettei minun tarvitse tehostaa itseäni reteydellä. Toista se oli silloin nuoruuden epävarmuudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215494- 531535
- 12981
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52937- 57880
- 48868
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom141839Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58828Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49806Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille10785