Kaikki lattaa omatkin vinkkinsä tänne, littyen ihan mihin vain halloweenin osa-alueeseen!
Ohjelma:
-Karkki vai kepponen-kierros, käytte erityisesti talot joissa on kärttyiset ja pelottavat ihmiset
-Pimeapiilosta ulkona, voit piilotta esim. muovisia luita paikkoihin, joihin uskot muiden menevän piiloon. Lidlissä ja Tiimarissa on joskus myyty pimeässä hohtavia kiviä, pidä niitä Kirkkaan lampun alla kauan ja vie ilmeisimpiin piilopaikkoihin
-Murhamysteeri, eli piilota muovinen luuranko kaappiin, sinne myös vihjeitä jotka vievät kauas, vielä kauemmas, ja lopulta muhaaja/murhavälineet löytyvät jostain. Murhaajakin voi olla luuranko joka kuoli johonkin kaameaan kiroukseen yms.
-Katsotte kauhuelokuvia, sellaisia oikeasti pelottavia kuten Kauna, ei mitään Freddy Kruegeria tai jotain "kauhu-Punahilkkaa"
Nyt en muuta sitten keksinyt.
Vinkkejä halloweeniin
HAHAHALLOWEEN
3
232
Vastaukset 3
- kdjfr
freddy kruegher oli kauhee! ;((
- HAHAHAHALLOWEEN
No, jos tuntee yhtään erikoistehosteita ja on tottunut tämän päivän tietokoneanimoituihin niin ei kovin pelottavaa.
Sen ajan tekniikalla ois voineet jättää liiat tehosteet pois ;)
- nbjkk
kauna on ihan paska, eikä yhtään pelottava....... -.-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2481060Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49880Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "223822- 98821
- 69706
- 56648
- 91581
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2528Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509