"Teini-bisseys"

mistätietää

Hei, olen 16v poika ja minua kiinnostaa bi-seksuaalisuus.
Törmäsin vahingossa artikkeliin nuorten "bi-seksuaalisuudesta".
On kuulemma melko yleistä, että murrosikäisillä on myös homoseksuaalisia tunteita ja fantasioita.
Olen hiukan hämmentynyt, sillä tykkään katsoa homopornoa joskus.
Olenko siis oikeasti bi vai "normaali" murrosikäinen?

Kiitos vastauksista etukäteen :)

11

1204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mistäsentietää

      Ja se vielä...
      Onko mahdollista, että oma sukupuoli tuntuu kiihottavammalta, koska se on tutumpi, mutta myös jotenkin "kielletty" ja on tottunut runkkaamaan tyttöjen kuville?
      :DDD

    • Normaali murrosikäinen voi olla homo, hetero tai bi. Silti hän on normaali. Jokainen tavallaan eli jos tykkäät pojista myös niin mikäs siinä.

    • Kuu mglakj

      Eihän sitä voi tietää, mutta onko sen väliä? Nauti itsestäsi juuri sellaisena kuin kulloisellakin hetkellä olet. Nyt olet bi. Mitä väliä on sillä mitä olet kymmenen vuoden päästä? Elämä on liian lyhyt murehtimiseen.

    • justanotherbi

      Taisitte ymmärtää hieman väärin ap kysymyksen. Pointti oli kai että onkohan hän bi vai onko se joku ohimenevä vaihe että sama sukupuoli kiinnostaa jota monet murrosikäiset kokevat.

      Vastausta sun kysymykseen ei voi tietää, sun pitää selvittää ite selvittää se. Se että katot joskus homopornoa ei tee susta bi-seksuaalia. Tunnetko vetoa poikiin kun oot niitten lähellä tai katteletko niitä "sillä silmällä" tai tuntuuko susta hyvältä kun esimerkiks halaat tai kosketat niitä. Tai luuletko sä että voisit oikeesti tehdä jotain seksuaalista toisen pojan kanssa vai onko ne vaan fantasioita. Älä vaivaa ittees asialla tai pidä kiirettä sen kanssa, tutkaile tunteitas ja kato muuttuuko ne johonki suuntaan. Sitäpaitsi uskoisin et monet ei edes tiedä et on bi-seksuaaleja, vaikka seurustelis naisen kanssa ni monia saattas kiinnostaa myös se sama sukupuoli oikeenlaisen tilanteen tullessa.

      Sentakia on periaatteessa hankalaa määritellä ihminen bi-seksuaaliksi, kun se ei mene niin että tykkää 50% tytöistä 50% pojista. Joku bi tykkää enemmän tytöistä joku pojista. Pääasia kuitenkin on että hyväksyt ittes etkä koita saada itseäs mihinkään muottiin tai kategoriaan.

      • AP

        Juu, monet taisi ymmärtää vähän väärin.
        En koskaan katsele miehiä "sillä silmällä", eikä tunnu sillain hyvältä esim. halatessa.
        En siis ihastu poikiin tai mitään. Tyttöjä katselen "sillä silmällä" ja ihastun tyttöihin.
        Mutta jostain syystä heteromateriaali ei jaksa kiihottaa niin paljoa kuin homoporno, ja sitä katsoessa erektio on kovempi ja laukean huomattavasti nopeammin.
        Se saattaa johtua siitä, että on helpompi ajatella tilanne miehen kanssa, sillä en ole koskaan ollut missään tekemisissä tytön kanssa. (en siis poikienkaan, mutta heidän kanssaan viettää enempi aikaa)
        Toinen syy voi olla se, että en ole koskaan harrastanut näitä "rinkirunkkauksia" tai vastaavia pienenäkään, tai ollut mitenkään pojan kanssa, joten se vaihe voisi olla nyt??
        Kun kuulemma useasti pojat tykkää aluksi pojista, sillä ne tuntuvat turvallisilta.
        En osaa sanoa, mitä olet mieltä?


      • 16+9
        AP kirjoitti:

        Juu, monet taisi ymmärtää vähän väärin.
        En koskaan katsele miehiä "sillä silmällä", eikä tunnu sillain hyvältä esim. halatessa.
        En siis ihastu poikiin tai mitään. Tyttöjä katselen "sillä silmällä" ja ihastun tyttöihin.
        Mutta jostain syystä heteromateriaali ei jaksa kiihottaa niin paljoa kuin homoporno, ja sitä katsoessa erektio on kovempi ja laukean huomattavasti nopeammin.
        Se saattaa johtua siitä, että on helpompi ajatella tilanne miehen kanssa, sillä en ole koskaan ollut missään tekemisissä tytön kanssa. (en siis poikienkaan, mutta heidän kanssaan viettää enempi aikaa)
        Toinen syy voi olla se, että en ole koskaan harrastanut näitä "rinkirunkkauksia" tai vastaavia pienenäkään, tai ollut mitenkään pojan kanssa, joten se vaihe voisi olla nyt??
        Kun kuulemma useasti pojat tykkää aluksi pojista, sillä ne tuntuvat turvallisilta.
        En osaa sanoa, mitä olet mieltä?

        Tuossa voi olla perää... Että pojat tuntuvat sulle turvallisemmilta koska olet viettänyt heidän kanssaan enemmän aikaa. Itse olen siis täysin lesbo (eksyin vahingossa bi-palstalle ja luin tämän :D) ja aikoinaan pohdiskelin itsekin miksi juuri naiset viehättää ja onko tämä jokin ohimenevä vaihe. No, ei ollut ohimenevä vaihe todellakaan ;D Minäkin mietin joskus yläasteella että johtuuko se juuri tuosta oman sukupuolen "turvallisuudesta" miksi ihastun naisiin.

        Mutta sitten voikin kysyä: Eikös sen pitäisi sitten kaikilla ihmisillä olla näin? Suurin osa kuitenkin viettää nuoruudessaan eniten aikaa oman sukupuolen edustajien kanssa. Tytöillä on eniten tyttökavereita ja pojilla poikakavereita.


      • jokurandomi
        16+9 kirjoitti:

        Tuossa voi olla perää... Että pojat tuntuvat sulle turvallisemmilta koska olet viettänyt heidän kanssaan enemmän aikaa. Itse olen siis täysin lesbo (eksyin vahingossa bi-palstalle ja luin tämän :D) ja aikoinaan pohdiskelin itsekin miksi juuri naiset viehättää ja onko tämä jokin ohimenevä vaihe. No, ei ollut ohimenevä vaihe todellakaan ;D Minäkin mietin joskus yläasteella että johtuuko se juuri tuosta oman sukupuolen "turvallisuudesta" miksi ihastun naisiin.

        Mutta sitten voikin kysyä: Eikös sen pitäisi sitten kaikilla ihmisillä olla näin? Suurin osa kuitenkin viettää nuoruudessaan eniten aikaa oman sukupuolen edustajien kanssa. Tytöillä on eniten tyttökavereita ja pojilla poikakavereita.

        Mulla ei oo mitään hajua mun seksuaalisesta suuntautumisesta. Oon ihastunu yhteen poikaan, mutta tyttöihin enemmän. Koen silti olevan enemmän homo kuin hetero. Oon kyllä vasta 14-vuotias, mutta mua ärsyttää ajatella, etten välttämättä moneen vuoteen tuu olemaan varma tästä asiasta. Oon päätelly et oon ehkä bi, mut eihän sitä voi mistään tietää tässä vaiheessa- Mulla ei oikeastaan oo mitään väliä miksi paljastun, mutta epätietoisuus häiritsee :'D


    • ap

      Joo voi olla, itellä ei kuitenkaan sillain "viehätä" oma sukupuoli, muissa kuin fantasioissa, toisin kuin sinulla todennäköisesti :D
      Itelle on vähän vaikee tilanne, kun ei ole mitään selvejä merkkejä heteroudesta, homoudesta tai bi-seksuaalisuudesta :)

    • OTaRauhallisesTI

      Teininä mulla oli hyvä tyttökaveri, josta näin eroottisia unia. Olin aina aivan kauhuissani ja se ällötti ja kauhistutti, kuten kaikki seksiin liittyvä. Myöhemmin olen tajunnut että olen bi, tai täysi sukupuolesta välittämätön outo. Mutta. Kaikki varmasti näkevät eroottisia unia omasta sukupuolesta ja etenkin teininä kaikki ovat vähän hämmentyneitä riippumatta siitä, mikä oma suuntautuminen on. Se on ihan normaalia. Kyllä oman suuntautumisen saa selville myöhemmin. Ota rauhallisesti ja kuuntele itseäsi.

    • ewtrsfjgyloö-esgvbhj

      Itsellä vähän samanlainen tilanne kuin ap:lla.
      Itsellä on pigmenttihäiriö, mutta aiemmin se oli oikeasti huomattava, eikä näin tytöt oikein ole huomioineet ikinä minua.

      Olen jotenkin "kehittänyt" vähän semmoisen kovan kuoren itselleni tyttöjä kohtaan, ettei mulla ole oikein kontakteja tyttöihin.
      Aloin viidennellä masturboimaan tyttöjen kuville. Joskus harvoin masturboin myös pojille, mutta ERITTÄIN harvoin.
      Olen nyt lukion ensimmäisellä, enkä vieläkään ole ollut mitenkään tytön kanssa.
      Nyt olen jonkun viikon ajan kiihottunut homomateriaalista enemmän, kuin tyttöjen kuvista.

      Nykyään tyttöjen kuvien katselusta tulee jotenkin alhainen fiilis.
      En tiedä onko se huonoa itsetuntoa, että tunnen olevani naista "huonompi", sillä minulla on silti paljon kavereita jotka on poikia, muttei tyttöjä.
      Vai olenko kenties bi, vaiko homo joka etsi seksuaalisuuttaan.

      En kiihotu miehistä, muulloin kuin fantasioissa. Tytöistä kiihotuin aiemmin muutoinkin kuin fantasioissa, mutta en enää niistäkään, ja fantasioissakin ne tuntuu vähän turhan "kaukaisilta" ja tylsiltä.
      Veikkaan etten pystyisi edes harrastamaan enää seksiä fantasioiden naisteni kanssa, sillä ne tuntuvat jotenkin niin paljon pelottavammilta, ja pojat taas turvallisemilta.
      Mitä olette mieltä, enkä toivo mitään vittuiluviestejä.
      Kiitoksia etukäteen

    • uusitermi

      bissis!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe