Mieheni petti minua kun seurustelimme. En tiennyt siitä yhtään mitään. Kun tapahtumasta oli kulunut vuosi hän kertoi sen. Asuimme jo silloin yhdessä. Asia tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta. Sovimme asian ja jatkoimme elämäämme. Olen jo tavallaan päässyt asian yli. . Nyt tapahtuneesta on kulunut jo 3v ja silti välillä se putkahtaa mieleeni. Emme puhu asiasta koska soivimme että kerralla puhutaan ja joka väliin sitä ei vedetä. En vaan luota häneen yhtään. Tiedän että pitäisi unohtaa ja antaa asian jo olla. Nyt kysynkin voinko saada luottamusta koskaan takaisin? Onko kellään kokemusta? Toivoisin oikeita vastauksia.
Luottamus takaisin?
4
403
Vastaukset
Luottamuksen voi saada takaisin. Nopeesti se ei tapahdu, mutta mahdollista se on.
Jotta sen voisi saavuttaa, täytyy vanhat ja kipeät asiat käydä kokonaisuudessaan rehellisesti läpi.Kun viidennen siiderin juotua sait, niin karjaisit ilmanmuuta: että LUOTTAMUS TAKAISIN!
- selvä peli ja pyy
Suurin luottamuksen osoitus on kertoa toiselle jotain noin suurta ja uskoa että toinen pysyy rinnalla. Hän katuu ja kertoi kun näin kävi. Tavallaan samalla kertoi ettei niin tule ikinä käymään ja jos kävisikin niin kertoisi myös silloin.
Ole huoleti. :)- Pettyy
Et ikinä tulee luottamaan sun miehestä. Anteeksi pystyy antaa, muttei se päästä ikinä lähe. Mulla on melko sama juttu. Miehet pettää ja pettää. Jos on eka kertaa niin tulee toinen ja kolmaskin. Elämä on elämä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113465MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768