2-vuotiaalla tyttärellämme epäillään vilja-allergiaa. Iho on ollut jo pian puoli vuotta oikein huonossa kunnossa. Nyt saimme tehokkaan rasvan ja käskyn pitää pelkkää puuvillaa päällä. Unihaalarit, potkuhousut ym. ovat tietty käteviä, mutta joskus olisi kiva pukea lapselle housut ja sukat. Mistä siis saisin puhdasta puuvillaa olevat sukat? Jalkaterissä ihottuma pahinta tällä hetkellä :(
Mistä 100% puuvillasukkia lapselle?
Mairanne
1
137
Vastaukset
- 25µg
Ainakin Citymarketissa on pambusta tehtyjä sukkia.
Ostin kaulahuivin ja aivan ihana iholla.
Muista riittävä D-vitamiini lapselle.
http://personal.inet.fi/koti/remeli/viljat.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905227
- 534076
- 252199
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271977Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281260Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991- 21990