Pari vuotta olen ollut hiljaa. Pidän aina lupaukseni. Mutta sinä et.
Lupasin vaieta ja tein niin
3
222
Vastaukset
- Nyt se
turpa sitten aukes, parin vuoden hiljaisuuden jälkeen.
- 294823667
Kuka sanoi että mä lupasin teille sillo keskiviikkona?
Ja taas sä mietit mua ja menneitä. Ihan oikeesti OONKO mä pyytänyt sua olemaan hiljaa? Oon pyytänyt puhumaan suoraan.
En tiiä menneistä oonko luvannut sulle jotai, että lupaan yrittää ja sanoo ja olla luottamuksen arvonen jatkossa, kun miusta puhuttiin. Minähän en menneitä katso, enää ja oon tän sanonut. Voit pitää lupauksesi ja vaieta mutta, mä en oo niin sulta pyytänyt! Et tiedä mitä lupaukseni jälkeen tapahtui tai sitä ennen.
Onko mulla mitään syytä pitää mun lupauksia teille kun epäilys herää jo ennen. Mua ei kiitetä yhtään mistään. Teot merkkaa tännepäin ainoastaan. En mä luota suhun muutenkaan tai keneenkään siellä, ja en ala olla mieliksi. Huh. Olla hiljaa ahdistuksestaan ja tunteistaan 2 vuotta. Kyllä sellaisessa liemessä jo ihan sitruunaksi muuttuu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898166
- 896248
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556188Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344761- 423256
- 503245
- 442799
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per462740- 472705
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562642