Pari vuotta olen ollut hiljaa. Pidän aina lupaukseni. Mutta sinä et.
Lupasin vaieta ja tein niin
3
253
Vastaukset
- Nyt se
turpa sitten aukes, parin vuoden hiljaisuuden jälkeen.
- 294823667
Kuka sanoi että mä lupasin teille sillo keskiviikkona?
Ja taas sä mietit mua ja menneitä. Ihan oikeesti OONKO mä pyytänyt sua olemaan hiljaa? Oon pyytänyt puhumaan suoraan.
En tiiä menneistä oonko luvannut sulle jotai, että lupaan yrittää ja sanoo ja olla luottamuksen arvonen jatkossa, kun miusta puhuttiin. Minähän en menneitä katso, enää ja oon tän sanonut. Voit pitää lupauksesi ja vaieta mutta, mä en oo niin sulta pyytänyt! Et tiedä mitä lupaukseni jälkeen tapahtui tai sitä ennen.
Onko mulla mitään syytä pitää mun lupauksia teille kun epäilys herää jo ennen. Mua ei kiitetä yhtään mistään. Teot merkkaa tännepäin ainoastaan. En mä luota suhun muutenkaan tai keneenkään siellä, ja en ala olla mieliksi. Huh. Olla hiljaa ahdistuksestaan ja tunteistaan 2 vuotta. Kyllä sellaisessa liemessä jo ihan sitruunaksi muuttuu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse794578Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093813Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1603566Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.512030Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1281088
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381024- 57953
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27872