http://www.digicamera.net/keskus/viewtopic.php?t=12689299
DC.netissä on meneillään taas haaste kisa.
Jotenkin käsittämätöntä, että valokuvausta harrastavat ottavat noin surkeita kuvia.
Ihan oikeast. Kuvat on samaa tasoa kun jossain myspacessa missä teinit ottaa ekaa kertaa kuvia kännykällään.
Onko Suomen valokuvaajien tulevaisuus oikeasti tämän tasoisten räpsijöiden käsissä? Kalustoon tuhlataan tuhansia euroja ja tuossa on sitten tulos LOL
DC netin haaste kisat
Kuvaajamuteidc
0
56
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2332000- 841218
- 891034
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1131032J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 120809
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa94773- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante123700- 23691