Auto Oy Vesa-Matti

Väiskilä

Henkilökohtaisesti osoitettu Vesa-matin tarjouskirje oli aivan vedätystä. Tarjouskirjeessä tuulilasipyyhkijöiden hinta oli 29 €, liikeessä myyjä naureskeli ja sanoi että, kirjeessä on virhe ja kyseinen hinta on alennuksineen Vesa-matilla hinta on 47 €. Oli muuten viimeinen kerta kun avasin kyseisen liikkeen oven oli kyseessä autokauppa tai varaosa tarve. Ajatelkaa, jos asiakas olisi tullut liikkeeseen jostain pidemältä ja sanottaisiin että, hinta on väärä, kuka silloin maksaisi matkakulut kun on lähtenyt olemattoman tarjouksen perässä Vesa-mattiin. Liike ei ilmeisesti ole missään vastuussa heidän nimellään osoitetussa kirjeestä eli asiakas maksaa hölmöydestään, jos menee heidän mainostensa perässä.

29

3585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ford jäi MB tuli

      Liike on vastuussa väärästä mainonnasta ja on velvollinen antamaan tarjoushintaisen tuotteen tai vastaavan tuotteen samalla hinnalla. Muuten olen samaa mieltä ko kaupasta. Sieltä ei esimerkiksi saanut autoa ostettua millään kun oli väärät vaatteet päällä.

      • höpöhöpö..

        minäkin samaa mieltä ko. putiikista.

        sitä en usko etteivät autoa olisi myyneet!

        ei ole rahaa tai luottotietosi eivät ole niin hyvät


      • Ford jäi MB tuli
        höpöhöpö.. kirjoitti:

        minäkin samaa mieltä ko. putiikista.

        sitä en usko etteivät autoa olisi myyneet!

        ei ole rahaa tai luottotietosi eivät ole niin hyvät

        Minulla ei ole koskaan ollut vikaa luottotiedoissa. Ei tosin ole lainaakaan koskaan ollut. Kaikki autot olen ostanut käteisellä. Myyjä ei edes halunnut antaa autoa koeajettavaksi kun mulla oli maalia housuissa. Tarjouduin hakemaan peitemuovia autostani mutta tämä käänsi selkänsä ja lähti pois.
        Mäkisen Veikon jälkeen siellä ei ole ollut yhtään kunnon automyyjää.


    • Fjord

      Sieltä on paennut huoltopäällikkökin kuulemma pois, että hyvin varmaan menee?

      • Takaa-ajettu?

        Joutuiko huoltopäällikkö pakenemaan ihan ulkomaille saakka?


    • foordimies..

      no no.. mulla taas on hyvää sanottavaa koko liikkeestä. huolto pelaa ja ei ole ryöstöhintoja.. itse en ole kuin kerran vuosia sitten ostanut sieltä auton ja vaihtohyvitys oli aika vähäinen verrattuna muihin liikkeisiin..

      • 3 tankillista bensaa

        Menneellä viikolla siellä Ford:in huollatin.
        Palvelu oli asiallista niin autoa huoltoon viedessä, kuin myös noudettaessa.
        Uskon myös auton saaneen työlistassa mainitut toimenpiteet. Ainakin peli oli reilua ja työn suorittanut automekaanikko oli jättänyt yhteystiedot.

        Mitä tulee niihin tarjouslipukkeisiin kannattaa ne lukea tarkkaan.
        Omalla kohdallani sain 30 € alennuksen postilaatikkoon tulleen lipukkeen perusteella. Perusteena oli tietyn hintainen huolto marraskuun aikana.
        Eli sitä sain mitä luvattiin.
        Aina auton huollattaminen maksaa ja pidetään kalliina.
        Mikä sitten on kallista?
        Minä en tätä vuosihuoltoa kalliina pitänyt. Kolmen tankkauksen hintainen..


      • Väiskilä
        3 tankillista bensaa kirjoitti:

        Menneellä viikolla siellä Ford:in huollatin.
        Palvelu oli asiallista niin autoa huoltoon viedessä, kuin myös noudettaessa.
        Uskon myös auton saaneen työlistassa mainitut toimenpiteet. Ainakin peli oli reilua ja työn suorittanut automekaanikko oli jättänyt yhteystiedot.

        Mitä tulee niihin tarjouslipukkeisiin kannattaa ne lukea tarkkaan.
        Omalla kohdallani sain 30 € alennuksen postilaatikkoon tulleen lipukkeen perusteella. Perusteena oli tietyn hintainen huolto marraskuun aikana.
        Eli sitä sain mitä luvattiin.
        Aina auton huollattaminen maksaa ja pidetään kalliina.
        Mikä sitten on kallista?
        Minä en tätä vuosihuoltoa kalliina pitänyt. Kolmen tankkauksen hintainen..

        Mainoksessa lukee aivan selvästi että pyyhkijäsulkaparin hinta on nyt vain 29 €. Vaikka katselisi tätä lipuketta millain päin tahansa niin mainoksen hinta on ja pysyy samana. Oman autoni huollot teetän kyllä aivan muualla, tämän episodin jälkeen Vesa-matti ei toista kertaa ajeluteta minua olemattoman tarjouksen perässä se on aivan varmaa.


      • Tyytyväinen+++++
        Väiskilä kirjoitti:

        Mainoksessa lukee aivan selvästi että pyyhkijäsulkaparin hinta on nyt vain 29 €. Vaikka katselisi tätä lipuketta millain päin tahansa niin mainoksen hinta on ja pysyy samana. Oman autoni huollot teetän kyllä aivan muualla, tämän episodin jälkeen Vesa-matti ei toista kertaa ajeluteta minua olemattoman tarjouksen perässä se on aivan varmaa.

        Kyllä on joillakin pienet ympyrät! Aikuinen mies(?) jaksaa urputtaa jatkuvasti olemattomasta asiasta. Se on tietysti vaikeaa, jos on kirjoitetun sanan ymmärtäminen jäänyt apukoulutasolle. Itse olen ollut Vesa-Matin asiakas yli 20 vuotta. Koko ajan olen ollut tyytyväinen palveluun ja auton vaihtaminen on sujunut reilun kaupanteon hengessä.

        Kohdallasi yritys on jäänyt voitolle, kun et ole enää kuluttamassa sen ovensaranoita.


      • Väiskilä
        Tyytyväinen+++++ kirjoitti:

        Kyllä on joillakin pienet ympyrät! Aikuinen mies(?) jaksaa urputtaa jatkuvasti olemattomasta asiasta. Se on tietysti vaikeaa, jos on kirjoitetun sanan ymmärtäminen jäänyt apukoulutasolle. Itse olen ollut Vesa-Matin asiakas yli 20 vuotta. Koko ajan olen ollut tyytyväinen palveluun ja auton vaihtaminen on sujunut reilun kaupanteon hengessä.

        Kohdallasi yritys on jäänyt voitolle, kun et ole enää kuluttamassa sen ovensaranoita.

        Hyvä että olet tyytyväinen ja varmaan saat varmaan vielä mitalin koska olet käyttänyt Vesa-matin palveluita noin kauan. Mitä autojen hinnotteluun tulee niin Vesa-matissa oli vastaavan auton hinta noin 5000 € kalliimpi kuin Loimaalla olevassa autoliikkeessä että se siitä reilusta hinnasta. Kuluta sinä ( Aikunen mies) Vesa-matin ovensaranoita aivan rauhassa.


      • tyhmämaksaaliikaa
        Tyytyväinen+++++ kirjoitti:

        Kyllä on joillakin pienet ympyrät! Aikuinen mies(?) jaksaa urputtaa jatkuvasti olemattomasta asiasta. Se on tietysti vaikeaa, jos on kirjoitetun sanan ymmärtäminen jäänyt apukoulutasolle. Itse olen ollut Vesa-Matin asiakas yli 20 vuotta. Koko ajan olen ollut tyytyväinen palveluun ja auton vaihtaminen on sujunut reilun kaupanteon hengessä.

        Kohdallasi yritys on jäänyt voitolle, kun et ole enää kuluttamassa sen ovensaranoita.

        Minunkin isäni oli Vesa-Matin asiakas yli 20 vuotta. Tänään hän soitti minulle ja nauroi, miten tyhmä onkaan ollut käydessään ennen aina Vesa-Matissa. Huittisten Specialmotorsissa hän sai tänään samat korjaustyöt 500 eurolla, jotka Vesa-Matissa maksaisivat vähän yli 1000 euroa! Eli vaihtamalla paranee ;)


      • TyhmäMainostaaNoin

        Huonosti teillä siellä erityis moottorissa menee jos Porissa asti joutuu mainostamaan keksityillä "asiakas" käyttäjillä


    • vaihda ne housus?

      Miksi pitää mennä koeajolle maalia housuissa?

      • Anonyymi

        Sama se missä sitä maalia on. Naiset menee koeajolle maalit naamassa, ajavat puskan kautta ja saavat sitten voorttinsa alennettuun neton neton nettoon.


    • foordimies....

      olen seurannut noita veskun auton hintoja ja voin sanoa, että on puolesta ja vastaan. itse ostin sieltä viime vuonna auton ja täytyy sanoa, että sain edullisesti ja vähän ajettun auton. no joissakin autoissa on kyllä hinta viety ylöspäin, mitä muissa liikkeissä. täytyy olla siis hintatietoinen...

    • Vaihtoautokuningas

      Vaihtoautopäällikkö Vesa-matissa ainakin hinnoittelee omanautosi hinnan niin törkeen perseen alas kuin vain törkeen perseen alas voi... JA RETEEN TÖYKEESTI! Osta käteisellä blaaa, blaaa ylimielisen ylermisti. Yök.

    • entinen asiakas

      En suosittele. Ylimielistä ja töykeää palvelua vaihtoautopuolella, juuri kuten ylempänä todettu.
      Ja vaihtoautot ovat ylihintaisia ja vikoja peitellään.

      Kiertäkäähän kaukaa!

    • Palvelua

      Miten ,kun auto korjattavana kun jätti tienposkeen ,ilmoitus tuli toista viikon päästä et kunnossa,hain autoni ja 40km ajoin ja hinurilla sinne ja siellä tuo on nyt,takuu auto Ei autoa käyttöön,ei kuulemma ole heidän käytäntö ,luulis Jos takuuaikana saa hinauttaa sitä päivän päästä takaisin korjaamolta haettuani, Jotain jää kaipaamaan ns palvelusta ja merkkiliikkeen ammattitaidoista

    • tarkkailija1

      Ei toi 47€ pari asennettuna nyt kallis ole. Mutta virheitä sattuu kun ollaan saksalaisten autojen kanssa tekemisissä, mainostamisessakin. Toyotan kanssa ei moisia ongelmia ole ;)

    • Anonyymi

      Kyseinen tarjouskirje ei ole Vesa-Matin tekemä vaan maahantuoja lähettää kirjepohjan liikkeille jotka voivat lisätä omia tarjouksiaan kirjeeseen. Alennushinnat ja kampanjat säätelee maahantuoja, EI LIIKE!

    • Anonyymi

      Älkää hyvät ihmiset viekö autoanne ko. liikkeeseen korjattavaksi. Osaavat kyllä rahastaa, mutta vikaa eivät löydä.
      Mullakin Foordissa haettiin vikaa, kun moottorin häirivalo syttyi palamaan. Milloin vika oli ohjausyksikössä, milloin mittarissa jne.
      Niin ja vika oli maadotusjohdossa, jonka korjaus kesti 5min. Itse koko härdelli maksoi melkein 1000 ekua.
      Ei ikinä ko. liikkeeseen vie autoani.

      • Anonyymi

        Vatun URPO. Mikset korjannut itse maadoitusjohtoa, kun tiedät missä on vika?


    • Anonyymi

      Kuules nyt, jos autossa on sähkövikaa, niin kokenut sähkömies tarkistaa ensiksi johtojen kunnon ja maadoitukset, eikä ala hakea sitä kaikkein vaikeenpaa vikaa.
      Se olis sama, kuin jääkaappi olisi pimeä, niin ostettaisiin uusi jääkaappi, vaikka sulake olisi vain palanut.
      Mutta viekää vain autonne sinne ko. liikkeeseen ja maksakaa maltaita. Tuntitaksa raksuttaa, mutta ihme ja kumma, jos vika saadaan korjatuksi.

    • Anonyymi

      Tämä ketju PORILAISUUTTA parhaimmillaan, tiäksää ? Kokemäjel Ärräl......

    • Anonyymi

      Huoltoneuvoja ollut hyvin töykeä, ja muutenkin liikkeen ilmapiiri ahdistava ja eivät tervehdi asiakkaitaan.

    • Anonyymi

      Yksi Foordin omistaja kertoi, että eräs pikkupäällikkö oli ajanut hänen autonsa taakse oman autonsa niin, ettei asiakas päässyt pois autollaan. Tämä asiakas oli kuulemma ajanut päällikön autopaikalle, vaikka siinä ei niin lukenut.
      Että tälläistä brutaalia touhua koko liikkeessä. Kiertäkää kaukaa tämä autoliike.
      Eivät tiedä asiakaspalvelusta mitään ja törkeää touhua, kuten tämä tapaus osoittaa.

      • Anonyymi

        Tuskin siinä ruudussa päällikkö luki vaan varattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin siinä ruudussa päällikkö luki vaan varattu.

        Tuolla parkkialueella, joka on ko. autoliikkeen takana on paljon tyhjiä parkkiruutuja.
        Jos nyt joku sattui vahingossa ajamaan yhden päällikön paikalle, niin kyseisellä henkilöllä ei ole oikeutta ajaa omaa autoaan toisen auton taakse, niin ettei siitä pääse pois. Teki tahallista kiusaa. Näin katos Vesa-Matissa ymmärretään asiakasystävällisyys..
        Koko pikkupäällikkö on sieltä ja syvältä.


    • Anonyymi

      Katsoin ko. liikkeen sivulta, että tämä henkilö ei enää ole palkkalistoilla.
      Hyvä niin. Ei sopinut asiakastyöhön.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6183
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2576
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2083
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1827
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe