Onko kenelläkään tietoa tulevasta seuralistasta? Jos on, voisitteko kopioida sen tänne keskustelupalstalle?
Seuralista
6
1722
Vastaukset
- kysyvä tuomas
ne peruutettu kun ei kuulu mitään?
- Paikkauskollinen
Pakkokos sun on juosta Purtsin ja Sakun perässä joka seurapaikkaan; meillä on joka pyhäpäivä seurat useimmilla paikkakunnilla ja Jumalan sanaa on saatavilla niistäkin. Kokemuksesta sanoisin, että muutamat ns. paikkakunnan saarnaajat julistavat sanaa paljon selkeämmin ja sisältörikkaampana kuin useimmat meidän ns. lähetysmiehet! Heillähän ( siis lähetysmiehillä ) on oman klikkinsä "TOP TEN"-tekstilista Raamatun paikoista, joista he saarnansa pitävät. Tosi köyhää koko Raamatun tarjoaman rikkauden suhteen!
- Fered
On luvattu Rauhan Side lehtemme lokakuussa sinnittele nyt
vielä vähän aikaa . Ilmoitamme heti kun saamme tietoja
Seuraavat ilmoitetaan yleensä , viimeisenä iltana . - Äänitorvi
Täältä löytyy uusin seuralista, jonka voi myös tulostaa: http://personal.inet.fi/koti/polku/isotseurat.html
- ainokaarina
Kiitos...
- Anonyymi
Nainen 19v ettii seuraa täksi yöksi vanhemmista jätkistä😛 kik: SunLillivaan05
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893564Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253103- 563054
- 612875
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642710Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542697On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle622436Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802281- 692138
- 452132