Millaiset tunnelmat/ näkymät näet yleisesti elämääni n. viiden vuoden päähän? Vai onko tällainen liian vaikea kysymys jos en tarkenna..? Mitä nyt ikinä sinulle nouseekin.. Ristiverinen nainen kysyy.
Keskiyö
4
65
Vastaukset
Hei
aikoja ei voi nähdä, valitettavasti.
tällä hetkellä näen sinut risteyksessä, olet etsimässä kutsumustasi.
näen myös lapsia, jotka ovat lähellä sydäntäsi. olet huolehtivainen ja auttava ihminen.
näen sinut tummissa vaatteissa paljainpäin, selkäsi ei ole aivan suorassa kun kävelet. harteitasi painaa.
näen myös nuken, joka on hyvin vanha. sillä on liikkuvat silmät ja ripset.
sinulla saattaa olla risti, jota pidät kaulallasi. se suojelee sinua.
kädessäsi on lappu tai lipuke, mikä tuo sinulle onnea, hieman rahaakin.
olet miehen kanssa, joka on tekemisissä puun kanssa.
kuten sanoin, aikoja en osaa kertoa.
t: Keskiyö- sadepisara..
Hei, kyllähän sinä näit jotakin.. ja taisit nähdä nimenomaan nykyhetkeä.
Alku meni oikein. Tummempi takkikin nyt ollut käytössä.. Ryhdin tiedostan ja olen yrittänyt sitä vahvistaa..
Nukke taitaa olla joku vanha, eikä sitä minulla enää ole.
Vanha pieni risti hukkui aikoja sitten, mutta olen viimepäivinä ajatellut hankkia uuden. Hauskaa kun näit :) Nuo lippulaput eivät sano mitään.. puun kanssa tekemisissä oleva lienee mieheni.
Kiitos. Hei
hanki se risti jos vain suinkin voit, se tuo sinulle hyvää onnea.
t: Keskiyö- sadepisara..
Kiitos.. onni ei ole pahitteeksi. Täytyy hankkia sellainen kun tulee sopiva hetki. Tuota "puun kanssa tekemisissä" lausetta jäin vähän ihmettelemään että mihin se tarkemmin liittyy? Ajattelin ensin jos kyse oli vain pihapuista tms. mutta puuthan on jo kaadettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924547
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?723527Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1222808Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152585Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1282494- 422095
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282037Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2251790Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91687- 291638